Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup basenu wraz z pomieszczeniem technicznym i zadaszeniem przesuwnym, pompą ciepła oraz akcesoriami |
Data zamieszczenia: | 2024-09-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
VIVA Krzysztof Szymakowski Dąbrowskiego 119 32-600 Oświęcim powiat: oświęcimski 784090964 gl@hotelgalicja.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/196971 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Oświęcim |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 784090964 |
Termin składania ofert: | 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup basenu wraz z pomieszczeniem technicznym i zadaszeniem przesuwnym, pompą ciepła oraz akcesoriami Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-0495/24 - Wprowadzenie do firmy nowych usług poprzez utworzenie strefy rekreacyjno-basenowej w Hotelu Galicja, w Oświęcimiu w województwie małopolskim. Część 1 DOSTAWA, montaż, próby szczelności, uruchomienie, szkolenie Przedmioty zamówienia DOSTAWA Artykuły i sprzęt sportowy Opis Zakup basenu wraz z pomieszczeniem technicznym, zadaszeniem przesuwnym, pompą ciepła oraz akcesoriami Niecka basenu o wymiarach 7m x 3,3m x, 1,2m głębokości Dwa pomieszczenia technologii basenowej wykonane z Polypropylenu o wymiarach 2,1m x 2,1m x 1,35m Zadaszenie przesuwne składające się z 3 elementów Technologia basenowa zgodna z wymogami SANEPID Basenowa pompa ciepła do podgrzewu wody DOSTAWA, montaż, instalacja, próba szczelności, szkolenie personelu, przekazanie dokumentacji technicznej oraz odbiorowej Szczegółowe informacje znajdują się w zapytaniu ofertowym. CPV: 43324100-1, 51514110-2 Dokument nr: 2024-67000-196971, 1/ KPOD.01.03-IW.01-0495/24 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-19 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat oświęcimski Gmina Oświęcim Miejscowość Oświęcim Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-10-01 Koniec realizacji 2024-12-31 Czy występuje płatność częściowa TAK Opis Zakup basenu wraz z pomieszczeniem technicznym, zadaszeniem przesuwnym, pompą ciepła oraz akcesoriami. Szczegółowe informacje znajdują się w zapytaniu ofertowym. Wymagania: Warunki zmiany umowy Warunki zmiany umowy: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania z Oferentem, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Termin zakończenia realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: ? wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jaki to zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia; ? zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione; ? zawieszenia realizacji zamówienia przez Zamawiającego z powodu wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu Umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu realizacji zamówienia Zamawiający powiadomi Oferenta wskazując przyczynę zawieszenia; ? konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający lub Oferent nie mogli, działając z należytą starannością przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, przy czym zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy; ? podpisania umowy z wykonawca w terminie późniejszym niż do 30.09.2024 r. - o okres opóźnienia w podpisaniu umowy. Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w przedmiocie Umowy w przypadku: ? wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym Oferent zobowiązany jest do udowodnienia wystąpienia takiej siły wyższej oraz wskazania wpływu, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji zamówienia; ? zaistnienia innych nadzwyczajnych okoliczności niż siła wyższa, w szczególności grożących rażącą stratą, niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy, których Strony, przy dochowaniu należytej staranności, nie przewidziały przy zawarciu Umowy i nie są przez nich zawinione; ? zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Oferenta i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy. Ww. zmiany nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. Sposób dokonywania zmian: ? inicjowanie zmian: na wniosek Zamawiającego i/lub Wykonawcy; ? forma zmian: aneks do umowy z Oferentem w formie pisemnej pod rygorem nieważności Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego. Oferta oraz wszelkie oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawców muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski. Jeśli Wykonawca składa oświadczenia lub dokumenty sporządzone w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z ich tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polskojęzyczną uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. 2. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane załączniki: a) Załącznik nr 1: Formularz oferty b)Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych. c) Załącznik nr 3: OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU d) Załącznik nr 4: O wykluczeniu podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne e) Załącznik nr 5: Klauzula informacyjna RODO 3. Cena oferty musi być podana w złotych cyframi i słownie. 4. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, choćby zmieniły się koszty poszczególnych jego składników. Oznacza to, że Wykonawca skalkulował wszystkie potencjalne ryzyka, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy oraz że przewidział właściwą organizację dla bezpiecznego, poprawnego i terminowego zrealizowania przez Wykonawcę zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Okres gwarancji 10 lat Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-09-12 Data ostatniej zmiany 2024-09-12 13:38:52 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto przedmiotu zamówienia Punkty za kryterium ,,Cena" (80%, tj. 80 pkt.) Dokładny opis kryterium znajduje się w Zapytaniu ofertowym Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja na nieckę basenu oraz zadaszenie basenu minimum 10 lat Punkty za kryterium (20%, tj. 20 pkt.) Dokładny opis kryterium znajduje się w Zapytaniu ofertowym Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Lakota tel.: 784090964 e-mail: gl@hotelgalicja.com.pl |