Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeglądy okresowe obiektów mostowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie ul. Kamienna 3 57-100 Strzelin powiat: strzeliński Tel.: 071 3921278 sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Strzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 071 3921278 |
Termin składania ofert: | 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie zaprasza do złożenia ofert cenowych na realizację zadania p.n.: ,,Przeglądy okresowe (roczne) obiektów mostowych" 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zakres prac obejmuje wykonanie przeglądów rocznych 54 obiektów mostowych -wykaz jako załącznik nr 3. 2) Przegląd winien być przeprowadzony zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 682, 553, 967.) oraz Instrukcją Przeprowadzania Przeglądów Drogowych Obiektów Inżynierskich, stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z 28 września 2020 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich. 3) Opracowanie winno zawierać protokoły okresowej kontroli rocznej wg. wzoru zamieszczonego w Instrukcji Przeprowadzania Przeglądów Drogowych Obiektów Inżynierskich, stanowiącą załącznik do zarządzenia nr 35 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z 28 września 2020 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji przeprowadzania przeglądów drogowych obiektów inżynierskich. 4) Protokoły winny być przekazane Zamawiającemu po jednym egzemplarzu dla każdego obiektu mostowego + wersja elektroniczna zapisana na płycie CD lub dysku. 2. Wytyczne dla Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowiej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów oraz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia; 3) dokumentacja z przeglądu, będąca przedmiotem zamówienia, winna być sporządzona w jednym egzemplarzu w formie papierowej dla każdego z obiektów mostowych oraz zbiorczo na nośniku cyfrowym (1 szt.); 4) projekt umowy, jaką Wykonawca będzie zobowiązany podpisać w przypadku wyboru jego oferty, stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Dokument nr: PZD. 272.1.106.2024.RB Składanie ofert: Ofertę cenową należy przesłać na adres mailowy: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl do dnia 16 września 2024 r. do godz. 10:00, w tytule wiadomości należy umieścić treść: ,,Przeglądy - mosty", lub osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie, Ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji: 1) Rozpoczęcie - do pięciu dni od daty podpisania umowy; 2) Zakończenie - do 28 października 2024 r. (przez zakończenie rozumie się przekazanie przedmiotu zamówienia oraz złożenie go w siedzibie Zamawiającego potwierdzone protokołem przekazania/przyjęcia). Wymagania: Postępowanie prowadzone bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., póz. 1605 z późn. zm.) 4. Okres związania ofertą Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. 5. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy, sporządzony wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1); - kopię dokumentu (dokumentów) potwierdzającego posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania umowy. - Oświadczenie o nierozwiązaniu umowy z winy Wykonawcy w przeciągu ostatnich 3 lat. 6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. 9. Opis sposobu obliczania ceny 1) Na załączonym formularzu cenowo - ofertowym, należy przedstawić cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie; 3) cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; 4) wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. 10. Kryteria wyboru ofert Jedynym kryterium jest cena. 11. Informacja o czynnościach i uwarunkowaniach formalno - prawnych 1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia; 2) przed podpisaniem umowy Zamawiający może żądać aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej - w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty; 3) przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania przedmiotu umowy - w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; 4) zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą; 5) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny; 6) do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcą środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych; 7) niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Kontakt: 1) Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w Powiatowym Zarządzie Dróg w Strzelinie jest: - Waldemar Łysiak, tel. nr: 71 392 12 78, e-mail: sekretariatpzd@powiatstrzelinski.pl. 2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy tj. od 7:30 do 15:30. |