Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Eksploatacja EW |
Data zamieszczenia: | 2024-09-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Żelazna 59a 00-848 Warszawa powiat: Warszawa 126284303 krakow@wody.gov.pl https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20556,Eksploatacja-EW-Dobczyce.html |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 126284303 |
Termin składania ofert: | 2024-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Eksploatacja EW Dobczyce Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Wymiana baterii akumulatorów EW Dobczyce; 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Eksploatacja EW Dobczyce" w podziale na 3 Części. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a-2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a-3c do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP. 3. Kod CPV: 31430000-6 - akumulatory ołowiowo-kwasowe; 31440000-2 - baterie; 71632000-7 - techniczne usługi badawcze; 65320000-2 - eksploatacja instalacji elektrycznych; 4. Do wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi". Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. 5. Wizja lokalna: a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty; b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej - w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego; c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z - Panem Piotrem Michalik Kierownikiem Zespołu ds. Obiektu Hydrotechnicznego Elektrownia Wodna w Dobczycach pod numerem telefonu +48 663 280 899. d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na miejsce realizacji planowanych prac. Część 2: Przegląd regulatorów elektrohydraulicznych HZ1 i HZ2 EW Dobczyce + wymiana oleju i filtrów; 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Eksploatacja EW Dobczyce" w podziale na 3 Części. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a-2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a-3c do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP. 3. Kod CPV: 31430000-6 - akumulatory ołowiowo-kwasowe; 31440000-2 - baterie; 71632000-7 - techniczne usługi badawcze; 65320000-2 - eksploatacja instalacji elektrycznych; 4. Do wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi". Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. 5. Wizja lokalna: a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty; b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej - w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego; c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z - Panem Piotrem Michalik Kierownikiem Zespołu ds. Obiektu Hydrotechnicznego Elektrownia Wodna w Dobczycach pod numerem telefonu +48 663 280 899. d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na miejsce realizacji planowanych prac. Część 3: Pomiary instalacji elektrycznej EW Dobczyce; 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Eksploatacja EW Dobczyce" w podziale na 3 Części. 2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac a także wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2a-2c do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3a-3c do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP. 3. Kod CPV: 31430000-6 - akumulatory ołowiowo-kwasowe; 31440000-2 - baterie; 71632000-7 - techniczne usługi badawcze; 65320000-2 - eksploatacja instalacji elektrycznych; 4. Do wszystkich części zamówienia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaoferować okres gwarancji jakości i rękojmi dłuższy niż 36 miesięcy, co będzie dodatkowo punktowane na etapie oceny ofert w ramach kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi". Maksymalny okres gwarancji i rękojmi podlegający ocenie w ramach kryterium to 60 m-cy. Szczegółowe zasady punktacji w ramach kryterium zostały zawarte w pkt. 15 SWZ. 5. Wizja lokalna: a) Wizja lokalna jest fakultatywna, jej odbycie nie jest warunkiem złożenia oferty; b) Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej - w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego; c) Termin wizji Wykonawca winien uzgodnić z - Panem Piotrem Michalik Kierownikiem Zespołu ds. Obiektu Hydrotechnicznego Elektrownia Wodna w Dobczycach pod numerem telefonu +48 663 280 899. d) Zamawiający nie zwraca kosztów udziału w wizji lokalnej, w tym w szczególności dojazdu na miejsce realizacji planowanych prac. CPV: 31430000-9, 31440000-2, 71632000-7, 65320000-2 Dokument nr: 2024/BZP 00501713, K.ROZ.2710.95.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-25 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20556,Eksploatacja-EW-Dobczyce.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem wyjątków, o których mowa w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia - zwanej dalej ,,SWZ" - komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zwanej dalej ,,Platformą" - pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/. 2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14 Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej ,,SWZ"), Wykonawca korzysta z zakładki ,,Zapytaj" (na etapie składania ofert) lub ,,Wiadomości" (po otwarciu ofert). Zakładki te służą również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. 6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 7. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", niemniej jednak Zamawiający rekomenduje sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls. 8. Zamawiający informuje, że adres e-mail: monika.kondracka@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zwrotu wadiów wniesionych w formie niepieniężnej. Ewentualne wykorzystanie poczty elektronicznej w innych celach, niż wskazane w zdaniu 1, może nastąpić jedynie w przypadku awarii Platformy, przy czym bez względu na przyczynę poczta elektroniczna nie może służyć do złożenia oferty. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 11. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma tel. +48 22 498 87 00 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9:00-17:00) e-mail: pomoc@jskinternet.pl. 12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Monika Kondracka. Kontakt odbywa się za pośrednictwem Platformy. 13. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy Ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16; b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania K.ROZ.2710.95.2024 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); 4. Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 5. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-25 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |