Remont budynku z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - Remont wentylacji palarni

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont budynku z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - Remont wentylacji palarni

Data zamieszczenia: 2024-09-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
Klisino 100
48-118 Lisięcice
powiat: głubczycki
zp@dpsklisino.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Lisięcice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Bliszczycach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - Remont wentylacji palarni w budynku B. Znak sprawy 16/2024. Zamówienie z wolnej ręki.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Bliszczycach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych - Remont wentylacji palarni w budynku B. Znak sprawy 16/2024. Zamówienie z wolnej ręki.
Temat: Remont wentylacji palarni w budynku B.
Wspólny Słownik Zamówień:
45000000-7 Roboty budowlane
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 Instalowanie wentylacji
Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wentylacji palarni w budynku B.
Rozliczenie przedmiotu zamówienia jest ryczałtowe.
Wykonawca sporządza kalkulację na podstawie niniejszych opisów, wymagań, przedmiarów robót.
Zakres prac:
- przewody wentylacyjne z blachy stalowej,
- izolacja kanałów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
- czerpnie, wyrzutnie ścienne,
- anemostaty kwadratowe,
- wentylatory osiowe,
- filtr węglowy,
- wiercenie otworów w cegle
- pozostałe roboty budowlane wynikające z przedmiaru robót oraz inne roboty budowlane niezbędne do wykonania zadania w zakresie Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem faktycznym terenu budowy, miejscem dostaw, montażu. Wizja lokalna możliwa jest do przeprowadzenia po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej od pn-pt (w dni robocze) w godz. od 08.30 - 13.00. Przed przyjazdem należy uzgodnić wizytę z pracownikiem DPS w Klisinie: tel. 77 4857593 wew. 43, e-mail: zp@dps.klisino.pl.
2.Wymagania Zamawiającego w zakresie gwarancji i rękojmi:
Gwarancja na przedmiot zadania
Wymagamy okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne obejmują okres od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy przez okres minimum 36 miesięcy max 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca, nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji i rękojmi lub zaproponowany okres gwarancji i rękojmi będzie krótszy od wymaganego - oferta zostanie odrzucona.
3. Zamawiający niniejszym informuje Wszystkich wykonawców , iż szacowana wartość zamówienia wynosi netto 10 052,19 zł,
brutto 10 856,37 zł.
4. Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający informuje, że nazwy materiałów budowlanych, technologii, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w niniejszej dokumentacji są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. Mają na celu wyłącznie wskazanie minimalnych oczekiwanych parametrów i standardu jakościowego przyjętych systemów i elementów wykonawczych oraz dostawy urządzeń. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza rozwiązania i/lub równoważne o takich samych parametrach technicznych i jakościowych bądź lepszych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, technologie, urządzenia, dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez przedłożenie odpowiednich dokumentów (wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami potwierdzającymi tą równoważność).

CPV: 45000000-7, 45331200-8

Dokument nr: 2024/BZP 00502367, 16/2024

Uwagi:
SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną:
Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio
w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2
lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W postepowaniu nr 13/2024 Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Bliszczycach z dostosowaniem do potrzeb osób
niepełnosprawnych prowadzonym uprzednio na podstawie art. 275 pkt. 1 Pzp nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art 305 pkt. 2 ustawy
Pzp
4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu:
ocds-148610-ec27882c-7bcb-4bd4-b7a1-98db4ccf4751
SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY
5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę:
5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VENTUS Janusz Juszko
5.1.2.) Ulica: ul. Oleska 121
5.1.3.) Miejscowość: Opole
5.1.4.) Kod pocztowy: 45-231
5.1.5.) Województwo: opolskie
5.1.6.) Kraj: Polska

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii