Przeprowadzenie jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą zużywalnych części eksploatacyjnych urządzeń

Data zamieszczenia: 2024-09-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
44-102 Gliwice
powiat: Gliwice
(32) 278 88 86, (32) 278 88 87, fax: (32) 231 35 12
techniczny@gliwice.nio.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: (32) 278 88 86, (32)
Termin składania ofert: 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
przeprowadzenie jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą zużywalnych części eksploatacyjnych urządzeń znajdujących się w stacjach uzdatniania wody zlokalizowanych w budynku: Diagnostyczno - Zabiegowym, Kliniki, Kuchni oraz Hotelu:
1. Opis zamówienia: przeprowadzania jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą zużywalnych części eksploatacyjnych urządzeń znajdujących się w stacjach uzdatniania wody zlokalizowanych w budynku: Diagnostyczno - Zabiegowym, Kliniki oraz Kuchni:
Zadanie nr 1 - urządzenia firmy Eurowater
Zadanie nr 2 - urządzenia firmy BWT, Pentair, Applied Membranes INC, prowater Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolne zadanie.
1.1 Ogólny zakres przeglądów serwisowych dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr. 1 Ogólny zakres przeglądów serwisowych dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr. 2
1.2 Zestawienie urządzeń wraz z wykazem elementów eksploatacyjnych, które należy
wymienić podczas przeglądu i stanowią integralną część niniejszego zapytania zawarte zostały:
- dla zadania nr 1 w załączniku: nr 3
- dla zadania nr 2 w załączniku: nr 4,

Dokument nr: DZ/DT-381-46/24

Składanie ofert:
5. Termin złożenia oferty: 30.09.2024
6. Miejsce i sposób składania ofert lub odpowiedzi przez Wykonawcę na zapytanie:
a. ofertę prosimy przesłać na adres poczty elektronicznej techniczny@gliwice.nio.gov.pl

Wymagania:
2. Kryterium: cena -100%
3. Warunki udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/ usługi/ roboty budowlane* odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z ofertą należy przedłożyć: brak
4. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać:
a. wartość netto i brutto zamówienia
b. warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia faktury,
c. termin realizacji dostawy, usługi, zamówienia:.........(wypełnia oferent)
d. okres udzielonej gwarancji na wymienione części......(nie krótszy niż 6 miesięcy)
e. okres ważności złożonej oferty..........(wymagany min. 60 dni),
f. wypełnione we wszystkich pozycjach zestawienie urządzeń wraz z wykazem elementów eksploatacyjnych, które należy wymienić podczas przeglądu: - zał. nr 3 i nr 4
g. pełnomocnictwo jeśli oferta nie zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania na mocy KRS/CEIDG.
h. wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o braku wykluczenia - zał. nr 5
UWAGA: W związku z obowiązywaniem ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), Zamawiający z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy."
b. w razie niejasności na etapie przygotowania oferty, można zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia (jednak nie później niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert) przesyłając je na adres poczty elektronicznej: techniczny@gliwice.nio.gov.pl
7. Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która rozpocznie się w budynku Technicznym w dniu 24.09.2024 o godzinie 10°°
8. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub ich uzupełnienia.
10. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający ma prawo wybrać ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny lub unieważnić postępowanie.
11. Zamawiający udostępni informacje o wyniku postępowania na stronie internetowej https://gliwice.nio.gov.pl/instytut/zamowienia/zapytania-ofertowe
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub odwołania niniejszej procedury
na każdym etapie bez podania przyczyny.
13. Klauzula informacyjna RODO - stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii