Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą zużywalnych części eksploatacyjnych urządzeń |
Data zamieszczenia: | 2024-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15 44-102 Gliwice powiat: Gliwice (32) 278 88 86, (32) 278 88 87, fax: (32) 231 35 12 techniczny@gliwice.nio.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Gliwice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (32) 278 88 86, (32) |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
przeprowadzenie jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą zużywalnych części eksploatacyjnych urządzeń znajdujących się w stacjach uzdatniania wody zlokalizowanych w budynku: Diagnostyczno - Zabiegowym, Kliniki, Kuchni oraz Hotelu: 1. Opis zamówienia: przeprowadzania jednorazowych, okresowych, przeglądów serwisowych wraz z wymianą zużywalnych części eksploatacyjnych urządzeń znajdujących się w stacjach uzdatniania wody zlokalizowanych w budynku: Diagnostyczno - Zabiegowym, Kliniki oraz Kuchni: Zadanie nr 1 - urządzenia firmy Eurowater Zadanie nr 2 - urządzenia firmy BWT, Pentair, Applied Membranes INC, prowater Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolne zadanie. 1.1 Ogólny zakres przeglądów serwisowych dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr. 1 Ogólny zakres przeglądów serwisowych dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku nr. 2 1.2 Zestawienie urządzeń wraz z wykazem elementów eksploatacyjnych, które należy wymienić podczas przeglądu i stanowią integralną część niniejszego zapytania zawarte zostały: - dla zadania nr 1 w załączniku: nr 3 - dla zadania nr 2 w załączniku: nr 4, Dokument nr: DZ/DT-381-46/24 Składanie ofert: 5. Termin złożenia oferty: 30.09.2024 6. Miejsce i sposób składania ofert lub odpowiedzi przez Wykonawcę na zapytanie: a. ofertę prosimy przesłać na adres poczty elektronicznej techniczny@gliwice.nio.gov.pl Wymagania: 2. Kryterium: cena -100% 3. Warunki udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy/ usługi/ roboty budowlane* odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wraz z ofertą należy przedłożyć: brak 4. Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać: a. wartość netto i brutto zamówienia b. warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia faktury, c. termin realizacji dostawy, usługi, zamówienia:.........(wypełnia oferent) d. okres udzielonej gwarancji na wymienione części......(nie krótszy niż 6 miesięcy) e. okres ważności złożonej oferty..........(wymagany min. 60 dni), f. wypełnione we wszystkich pozycjach zestawienie urządzeń wraz z wykazem elementów eksploatacyjnych, które należy wymienić podczas przeglądu: - zał. nr 3 i nr 4 g. pełnomocnictwo jeśli oferta nie zostanie podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania na mocy KRS/CEIDG. h. wypełnione Oświadczenie Wykonawcy o braku wykluczenia - zał. nr 5 UWAGA: W związku z obowiązywaniem ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), Zamawiający z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy." b. w razie niejasności na etapie przygotowania oferty, można zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia (jednak nie później niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert) przesyłając je na adres poczty elektronicznej: techniczny@gliwice.nio.gov.pl 7. Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która rozpocznie się w budynku Technicznym w dniu 24.09.2024 o godzinie 10°° 8. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 9. Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub ich uzupełnienia. 10. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający ma prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny lub unieważnić postępowanie. 11. Zamawiający udostępni informacje o wyniku postępowania na stronie internetowej https://gliwice.nio.gov.pl/instytut/zamowienia/zapytania-ofertowe 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia lub odwołania niniejszej procedury na każdym etapie bez podania przyczyny. 13. Klauzula informacyjna RODO - stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania. |