Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont zbiornika do magazynowania gnojowicy |
Data zamieszczenia: | 2024-09-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Danko Hodowla Roślin Sp. z o. o. z/s w Choryni Choryń 27 64-000 Kościan powiat: kościański tel. 65/513-48-88, fax 65/513-48-06, tel. 530 399 157, tel. 664 045 399 danko@danko.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kościan |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 65/513-48-88, f |
Termin składania ofert: | 2024-10-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozdział II Przedmiot zamówienia i termin jego realizacji Przedmiotem zamówienia jest: " REMONT ZBIORNIKA NA GNOJOWICĘ " dla Zakładu Nasienno-Rolnego Szelejewo w Szelejewie Drugim 5, 63-820 Piaski , woj. Wielkopolskie. 8/ Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty związane z remontem zbiornika do magazynowania gnojowicy o konstrukcji metalowej emaliowanej o wymiarach ? 15,43 m. 2) Roboty obejmują w szczególności: 2.1 Wymianę arkuszy płaszcza wewnętrznego zbiornika wg zał. nr 7 (kolor czerwony) 2.2 Arkusze emaliowanej blachy K 300 T o gr. 3 mm nie gorszej niż użyte na istniejącym zbiorniku (producent WITKOWITZ ENVI a.s.) 2.3 Połączenia śrubowe na styku taśmy kotwiącej i płaszcza należy uszczelnić silikonem (typ DC 787 lub BISIL 787) zarówno od wewnątrz, jak i od zewnątrz 2.4 Usunąć cały silikon z krawędzi arkuszy od strony wewnętrznej zbiornika i ponownie uszczelnić silikonem 2.5 Stalowe dno zbiornika należy oczyścić z zanieczyszczeń za pomocą śrutowania następnie zabezpieczyć żywicą epoksydową International Interseal 670HS /RAL 9005 i 7039 (przewidywana ilość farby 90 + 90 ltr) 2.6 Wymienić kątownik kotwiący dna płaszcza zbiornika, nałożyć powłokę ochronną i uszczelnić silikonem 2.7 Nanieść powłokę ochronną na wejście rewizyjne 2.8 Wykonanie remontu zbiornika oraz użycie podczas naprawy materiałów zgodnie z obowiązującymi normami: EN ISO 28765, EN 1090-1+A1 i EN ISO 3834-2 2.9 Dla każdego komponentu należy dostarczyć dokumentację kontrolną zgodne z normą EN 10204 3) Przedmiot zamówienia winien być wykonany wg niniejszej specyfikacji. 4) Szczegółowy zakres zamówienia określa niniejsza SIWZ, 6) Przedmiot zamówienia obejmuje również: 6.1) dokonywanie uzgodnień i odbiorów, 6.2) Wszelka niezbędna dokumentacja i wykonane prace budowlane muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, w szczególności : a) ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290) wraz z przepisami wykonawczymi do niej, b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013 r.1129), c) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012 r. 462), d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U.2004 r.130.1389), e) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015 r.1422), f) ustawą z dnia 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U.2016.666), g) ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2016.672), h) ustawą z dnia 18.07.2001 r. Prawo wodne (Dz.U. 2015.469) Otwarcie ofert: 24/ Otwarcie ofert 1) Otwarcie złożonych ofert nastąpi na posiedzeniu niejawnym. Składanie ofert: Rozdział VIII Informacje o trybie składania, otwarcia oraz badania ofert 23/ Składanie ofert Oferty należy składać osobiście lub przesyłać pocztą na adres: 1) Danko Hodowla Roślin Sp. z o. o. Zakład Nasienno - Rolny w Szelejewie Drugim 5 , 63-820 Piaski w terminie do 10.10.2024 r., godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji: ferma bydła w Stefanowie. 9/ Wymagany termin realizacji zamówienia - do 15.12.2024 r. Wymagania: W korespondencji kierowanej do zamawiającego należy posługiwać się oznaczeniem postępowania: " REMONT ZBIORNIKA NA GNOJOWICĘ " dla Zakładu Nasienno-Rolnego Szelejewo w Szelejewie Drugim 5, 63-820 Piaski , woj. wielkopolskie. 2/ Wykonawcy O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także podmioty te występujące wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum), o ile spełniają warunki określone w SIWZ. W przypadku gdy podmioty występują o udzielenie zamówienia wspólnie, warunki określone w SIWZ musi spełniać każdy z nich. 3/ Oferty częściowe Po złożeniu ofert wybrani przez zamawiającego oferenci zostaną w drugim etapie postępowania zaproszeni do negocjacji końcowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4/ Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5/ Pisemność postępowania Sposobem komunikowania się w postępowaniu jest forma pisemna - korespondencji pisemnej przekazywanej za pomocą operatorów pocztowych (w tym również pocztą kurierską), względnie do rąk własnych odbiorcy. 6/ Wyjaśnienia oraz modyfikacja treści SIWZ 1) Zamawiający wymaga przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym ma zostać zrealizowany przedmiot zamówienia. 2)Jeżeli przed upływem terminu składania ofert zamawiający zmieni treść SIWZ, dokonaną zmianę SIWZ zamawiający zamieści na stronie internetowej na której udostępnił SIWZ. 3) Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ będzie niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający odpowiednio przedłuży termin składania ofert i stosowną informację w tym względzie zamieści na stronie internetowej na której udostępniona jest SIWZ. 7/ Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 5) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) dokumentu potwierdzającego formę wykonywanej działalności gospodarczej (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego), b) zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami składek do Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, e) oświadczenia, że prace budowlane wykonywane na podstawie umowy będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane, 7) Proponowany okres gwarancji na roboty budowlane związane z zadaniem, licząc od daty odbioru końcowego - 60 miesiące na elementy zbiornika 8) Wykonawca w okresie gwarancji na wykonane roboty budowlane nieodpłatnie zapewni: przeglądy serwisowe wszystkich zamontowanych instalacji i urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 9) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia (o udowodnionej równoważności technologicznej). Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 10/ Podwykonawcy. Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie winien wskazać którą część zamówienia będzie wykonywał podwykonawca (Załącznik nr 5 do SIWZ) Rozdział III Warunki udziału w postępowaniu 11/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2/ posiadanie wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub remoncie o wartości co najmniej 50 % wartości składanej oferty. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zadań spełniających warunki wiedzy i doświadczenia, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią razem jeden dokument w formie Załącznika nr 3 do SIWZ oraz dowody potwierdzające, iż prace zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia mogą być: - poświadczenia np. referencje, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych zamówień poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Wykonawca zapewni osoby do kierowania robotami. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w SIWZ oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Rozdział IV Oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawcy W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ ), 2) wykaz wykonanych lub wykonywanych, jeżeli są w trakcie głównych prac w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i zamawiających oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie lub że są one wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ), 2) aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie wydane przez właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty jak wyżej składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) formularz cenowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ, b) warunki gwarancji i serwisu / okres gwarancji, c) załączniki 1 do 8 wymienione w SIWZ. 12/ Oferty wspólne: 1) W przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub z podpisami notarialnie poświadczonymi. 2/ Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13/ Forma dokumentów Dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty załączone do oferty dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawców lub pełnomocnika reprezentującego wykonawców. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. Rozdział V Sposób obliczania ceny oferty 14/ Wynagrodzenie wykonawcy Formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Cenę oferty należy ustalić wg własnej sporządzonej kalkulacji po przeprowadzeniu wizji lokalnej i załącznika nr 7 sprawdzeniu przedmiaru robót. 15/ Cena ofertowa 1) Cena oferty powinna być zgodna z sumą wartości wszystkich pozycji kalkulacji ceny/cen netto i podatku od towarów i usług VAT - zgodnie z formularzem cenowym będącym Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oferta cenowa winna być wyliczona na podstawie dostarczonej dokumentacji oraz Zestawienia maszyn i urządzeń. 2) Cena oferty jest ceną ryczałtową w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2016.380), wyrażoną w złotych polskich. 3) Cenę oferty należy podać do dwóch miejsc po przecinku. 4) Cena oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie. 5) Cena oferty musi mieć wyodrębniony podatek VAT. 6) Cena oferty może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen. 7) Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. 8) Cena ofertowa podana przez wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy. Rozdział VI Tryb i zasady wyboru najkorzystniejszej oferty 16/ Tryb badania i oceny ofert Badania i oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa powołana przez zamawiającego. 17/ Kryteria oceny oferty o 80 % - cena o 10 %gwarancja o 10 % czas realizacji 18/ Zasady oceny ofert wg ustalonych kryteriów Oferenci zakwalifikowani do II etapu zostaną powiadomieni przez zamawiającego. Zamawiający wyznaczy termin negocjacji dla wszystkich oferentów zakwalifikowanych do II etapu. Realizacja zamówienia/zamówień zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najkorzystniejszą ocenę zamawiającego. Rozdział VII Zasady przygotowania oferty 19/ Zawartość oferty 1) Oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia i być sporządzona zgodnie z SIWZ na formularzu o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oferta winna być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym, maszynowo lub odręcznie niezmywalnym atramentem. 3) Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, określające jego zakres. 4) Poprawki lub zmiany w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby lub osób uprawnionych. 20/ Przygotowanie oferty Zaleca się, aby dokumenty ofertowe uporządkować, ponumerować i skompletować w teczce, która winna zawierać: a) wypełniony wzór formularza oferty zawierający oświadczenie o związaniu ofertą - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, c) oświadczenia oraz dokumenty wymagane w celu potwierdzenia, że oferowane prace odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, d) warunki gwarancji, e) informacja o podwykonawcach ( o ile dotyczy) - Załącznika nr 5 do SIWZ, f) przedmiar na prace remontowe sporządzony wg załącznika nr 7, (schemat rozmieszczenia grubości poszczególnych blach) g) zaakceptowany wzór umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ, h) dokumenty potwierdzające umocowanie osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, i)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 21/ Informacje niejawne Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.2003.153.1503), co do których wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępniane muszą być oznakowane klauzulą: ,,nie udostępniać - informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa" i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. 22/ Opakowanie i oznakowanie ofert Oferty należy składać w nieprzejrzystych i zamkniętych kopertach lub opakowaniach. Koperta ta winna być oznakowana następująco: 1) zawierać nazwę i siedzibę oraz dokładny adres wykonawcy. W przypadku oferty wspólnej należy wymienić z nazwy z określeniem siedziby oraz adresu wszystkie podmioty składające ofertę wspólną ze wskazaniem lidera, 2) zostać zaadresowana na: Danko Hodowla Roślin sp. z o. o. Zakład Nasienno-Rolny Szelejewo, Szelejewo Drugie 5, 63-820 Piaski, zawierać nazwę przedmiotu zamówienia - " REMONT ZBIORNIKA NA GNOJOWICĘ " dla Zakładu Nasienno-Rolnego w Szelejewie Drugim 5, 63-820 Piaski , woj. wielkopolskie. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone wykonawcom. 2) W celu wyboru wykonawcy zamówienia, wszystkie oferty zostaną dokładnie przebadane pod względem formalnym, oraz w tym kwalifikacji i wiarygodności wykonawców poziomu ceny ofertowej i innych kryteriów oceny ofert, terminów wykonania zamówienia, gwarancji. 3) Badania ofert dokonuje komisja przetargowa. Badanie ofert jest poufne. 4) Zamawiający wezwie wykonawców do uzupełnienia oferty w przypadku zaistnienia oczywistych pomyłek w sporządzonych ofertach. 25/ Związanie ofertą 1) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 50 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca samodzielne lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy niż 60 dni. 26/ Odrzucenie ofert Odrzucona zostanie oferta w przypadku nie spełnienia warunków określonych w SWIZ. 27/ Protokół postępowania 1) Protokół postępowania wraz z załącznikami jest niejawny. 2) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępniane. Cześć IX Istotne postanowienia umowne 28/ Termin płatności Termin płatności zostanie określony w zawartej z wykonawcą umowie. 29/ Kary umowne Zamawiający naliczy kary umowne na warunkach i w wysokościach określonych w zawartej z wykonawcą umowie. Rozdział X- Postanowienia końcowe 30/ Rozstrzygnięcie postępowania 1. Po złożeniu ofert wybrani przez zamawiającego oferenci zostaną w drugim etapie postępowania zaproszeni do negocjacji końcowych. 2. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z punktu widzenia kryteriów przyjętych w postępowaniu, spośród ofert spełniających wymagania SIWZ wybranych w I etapie postępowania. 3. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty. 4. Zamawiający nie przewiduje formy odwołania od decyzji wyboru oferty. 31/ Unieważnienie postępowania 1) Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdym czasie bez podania przyczyny. W związku z unieważnieniem postępowania wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia, w tym zwrotu kosztów przygotowania oferty. 2) O unieważnieniu postępowania zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy: a) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert, b) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert. 32/ Zawarcie umowy 1. Niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty, wykonawca którego ofertę wybrano winien skontaktować się z zamawiającym w celu dokonania niezbędnych uzgodnień, w tym: ustalenia wysokości i formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy wymaganego przez zamawiającego. 2. Umowa zostanie zawarta w terminie wyznaczonym przez zamawiającego po złożeniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, którzy zostali wybrani do realizacji przedmiotu zamówienia winni przed zawarciem umowy dostarczyć dokument regulujący zasady i warunki ich współpracy (umowy). 4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Kontakt: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: 1) Gł. Sp. d/s budownictwa: Włodzimierz Kownacki, e-mail: wlodzimierz.kownacki@danko.pl tel. 530 399 157 2) Gł. Sp. d/s mechanizacji: Adam Olejniczak, e-mail: adam.olejniczak@danko.pl tel. 664 045 399 |