Opracowanie dokumentacji projektowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowej

Data zamieszczenia: 2024-09-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Magnuszew
ul. Saperów 24
26-910 Magnuszew
powiat: kozienicki
tel. 48 621 70 02 wew. *24, Faks: 48 6żl 70 02 wew.*13
przetargi@magnuszew.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Magnuszew
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 48 621 70 02 we
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań: Część 1 - Przebudowa drogi gminnej w m. Dębowola 170602 Ostrów-Staniszówka Cześć 2 - Przebudowa drogi gminnej w m. Tyborów 170604W
Cześć 3 - Przebudowa drogi gminnej w m. Rozniszew wraz z budową chodnika (dz.nr 404
obręb 0004 Rozniszew) Cześć 4 - Rozbudowa drogi gminnej w m. Grzybów 170609W "
I. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy 4 dróg gminnych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę dla poszczególnych części / ofertę częściową
2. Opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części:
Część 1. Przebudowa drogi gminnej w m. Dębowola 170602 Ostrów-Staniszówka (działka ewidencyjna 298 obręb 0024 Dębowola, działka ewidencyjna 21 obręb 0024 Dębowola)
1) Celem przedsięwzięcia jest podwyższenie parametrów techniczno-eksploatacyjnych istniejącej drogi, poprawa warunków bezpieczeństwa użytkowników ruchu i warunków dojazdu do zagospodarowanych terenów o zabudowie mieszkaniowej, przyległych do drogi.
2) Długość projektowanego odcinka - około 900 metrów.
3) Obecny stan nawierzchni - destrukt asfaltowy licznie zdeformowany.
4) Przebudowa polegać będzie na utwardzeniu nawierzchni masą asfaltową wraz z poboczami z tłucznia kamiennego.
5) Przebudowa odcinka drogi zgodnie z Załącznikiem nr 3 - od nieruchomości o nr ewidencyjnym 20 do działki o nr ewidencyjnym d. 172 obręb 0024 Dębowola.

Dokument nr: ZP.ZO.46.2024

Składanie ofert:
II. Termin i miejsce składania ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert w formie pisemnej, zgodnie z załączonym formularzem: do dnia 26.09.2024 r. do godz. 12:00. Ofertę należy złożyć drogę email na adres przetargi@magnuszew.pl. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych tj. na poszczególne części zapytania. Formularz ofertowy należy wówczas uzupełnić w odpowiedniej części.

Miejsce i termin realizacji:
6) Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy.
5) Termin realizacji zamówienia: 2 miesiące od podpisania umowy

Wymagania:
7) Dokumentacja projektowa ma zostać opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-
użytkowego i ma się składać z elementów w nim wymienionych tj: - materiały do zgłoszenia robót budowlanych - 5 egz. - projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz.
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.
8) Wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do wykonania i zatwierdzenia projektów są po stronie Wykonawcy
9) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia, tj. osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej
Część 2 Przebudowa drogi gminnej w m. Tyborów 170604W (działka ewidencyjna 180 obręb 0019 Tyborów)
1) Celem przedsięwzięcia jest podwyższenie parametrów techniczno-eksploatacyjnych istniejącej drogi, poprawa warunków bezpieczeństwa użytkowników ruchu i warunków dojazdu do zagospodarowanych terenów o zabudowie mieszkaniowej, przyległych do drogi.
2) Długość projektowanego odcinka - około 900 metrów.
3) Obecny stan nawierzchni destrukt asfaltowy licznie zdeformowany. Przebudowa polegać będzie na utwardzeniu nawierzchni masą asfaltową wraz z poboczami z tłucznia kamiennego.
4) Przebudowa odcinka drogi zgodnie z Załącznikiem nr 3 od nieruchomości o nr ewidencyjnym 50 do działki o nr ewidencyjnym 59/7, obręb 0019 Tyborów.
6) Dokumentacja projektowa ma zostać opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego i ma się składać z elementów w nim wymienionych tj:
- materiały do zgłoszenia robót budowlanych - 5 egz. - projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz.
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.
7) Wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do wykonania i zatwierdzenia projektów są po stronie Wykonawcy
8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia, tj. osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej
Część 3 Przebudowa drogi gminnej w m. Rozniszew wraz z budową chodnika (działka nr 404 obręb 0004 Rozniszew).
1) Długość projektowanego odcinka dla przebudowy drogi wraz z budową chodnika około 130 metrów.
2) Przebudowa polegać będzie na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej zarówno dla przebudowy drogi jak i budowy chodnika.
3) Przebudowa odcinka drogi zgodnie z Załącznikiem nr 5.
4) Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od podpisania umowy
5) Przebudowa odcinka drogi zgodnie z Załącznikiem nr 3
6) Dokumentacja projektowa ma zostać opracowana zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytko-wego i ma się składać z elementów w nim wymienionych tj:
- materiały do zgłoszenia robót budowlanych - 5 egz.
- projekt stałej organizacji ruchu - 2 egz. - przedmiar robót - 2 egz. - kosztorys inwestorski - 2 egz.
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 1 egz.
7) Wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do wykonania i zatwierdzenia projektów są po stronie Wykonawcy
8) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobą zdolną do wykonywania zamówienia, tj. osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej
Część 4 Rozbudowa drogi gminnej w m. Grzybów 170609W
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania decyzji ZRID do przebudowy drogi gminnej 170609W (nr działki ewidencyjnej 210 obręb 0014)
2) Łączna długości projektowanego odcinka - około 650 m.b.,
3) Zaprojektowanie przebudowy drogi o szerokości 5 m poprzez położenie nawierzchni bitumicznej wraz z poboczami o szerokości 2 x 0,75m (kruszywo łamane)
4) Zaprojektowanie drogi z odprowadzeniem wody deszczowej nie powodując zalewania nieruchomości zabudowanych
5) Przebudowa odcinka drogi zgodnie z Załącznikiem nr 3
6) Termin realizacji zamówienia: 10 miesięcy od podpisania umowy
7) Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje:
opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z propozycją zastosowanych rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych (przekroje podłużne i poprzeczne). Obie koncepcje należy przedłożyć do akceptacji Zamawiającego; uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych (map do celów projektowych) niezbędnych do opracowania projektu budowlanego; uzyskanie aktualnych wypisów i wyrysów z mapy ewidencji gruntów w zakresie inwestycji -1 egz.; opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej - map podziałowych niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID;
Opracowanie dokumentacji geotechnicznej wymaganej prawem w zakresie przedmiotu umowy warunkującej uzyskanie decyzji ZRID - 4 egz.,
opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego łącznie ze wszystkimi załącznikami, decyzjami, opiniami i uzgodnieniami, warunkującymi otrzymanie decyzji ZRID, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, wiedzą i zasadami sztuki budowlanej - 5 egz.;
opracowanie projektów przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, kolidujących z inwestycją, jeżeli takowe wystąpią - 5 egz.;
opracowanie projektu stałej organizacji ruchu - 4 egz. i uzyskanie jego zatwierdzenia;
opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich niezbędnych do udzjelenia przez Zamawiającego zamówienia na realizację robót budowlanych objętych decyzją ZRID - 3 egz.,
Opracowanie specyfikacji technicznych (ogólne i szczegółowe) wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia
8) Zaleca się, aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
9) W czasie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek uzgadniać szczegółowe rozwiązania projektowe z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązuje się do określenia rzeczywistej liczby nieruchomości, dla których wykonany zostanie podział po uzyskaniu prawomocnej decyzji ZRID.
11) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwóch zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy drogi o długości min. 300 mb wraz z uzyskaniem na podstawie tej dokumentacji ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRiD) lub decyzji pozwolenia na budowę. Przez ,,prawidłowe wykonanie" Zamawiający rozumie wykonanie opracowań w taki sposób, że zostały one zaakceptowane i przyjęte przez inwestora. Do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający prawidłowe wykonanie prac (referencje)
12) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. kierownik projektu - osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności drogowej z min. 3 - letnim doświadczeniem w zakresie projektowania dróg;
13) Powyższą dokumentację projektową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej), w ilościach wskazanych w pkt powyżej oraz na nośniku elektronicznym (w formacie ogólnodostępnym - opracowania tekstowe w formacie *.pdf z możliwością wyszukiwania, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie pdf.
IV. Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium:
- najniższa cena brutto oferty spełniającej wszystkie wymogi zawarte w zapytaniu ofertowym dla poszczególnych części
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może prosić Wykonawców o wyjaśnienia treści złożonych przez nich ofert.
Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia (w tym: koszty uzyskania opinii i uzgodnień, koszty geodezyjne, koszty dojazdów, obsługi biurowej, pracownicze, podatki itp.)
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę
VI. Ogłoszenie wyników
Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie o tym poinformowany Pisemnie. Dodatkowo wyniki postępowania zostaną umieszczone na Stornie Zamawiającego https://umigmagnuszew.bip.org.pl/
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem, a złożone oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
VII. Pozostałe informacje
I. Postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone w trybie i na zasadach ustawy Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z2024 r. poz. 1320)
2.Złożenie oferty nie jest równoznaczne z zawarciem umowy.
3. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania i niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyny.
VIII. Sposób przegotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczątkami imiennymi.

Kontakt:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela - Marta Krzysztoszek m.krzysztoszek@magnuszew.pl. tel 48 621 -71- 05 wew. *26

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii