Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku usługowego z zapleczem socjalno-biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu |
Data zamieszczenia: | 2024-09-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ELBIT ŚLIWIŃSCY SP.J Wojkowicka 21D 41-250 Czeladź powiat: będziński 501697784 tamara.sliwinska@grupa-elbit.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/185950 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Czeladź |
Wadium: | 30 000 zł |
Nr telefonu: | 501697784 |
Termin składania ofert: | 2024-11-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa budynku usługowego z zapleczem socjalno-biurowym wraz z zagospodarowaniem terenu w związku z realizacją projektu "Budowa Centrum Innowacji i Doskonalenia Technologii Galwanicznych i wdrożenie usług wytwarzania antybakteryjnych powłok anodowych" Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01DE/23 - Budowa Centrum Innowacji i Doskonalenia Technologii Galwanicznych i wdrożenie usług wytwarzania antybakteryjnych powłok anodowych na stopach aluminium Część 1 Budowa hali i budynku socjalno-biurowego Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest obiekt, który składa się z dwóch części - pierwsza to parterowa, jednonawowa hala produkcyjna, na rzucie prostokąta z dwuspadowym dachem o kącie nachylenia około 4 stopni. Elewacja i dach hali wykonane będą z płyt warstwowych w kolorze szarym. - druga to dwukondygnacyjny budynek socjalno-biurowy, na rzucie trapezu, z płaskim dachem. Elewacja tej części wykonana w technologii lekkiej w kolorach szarości. Stolarka grafitowa. Oba budynki oddylatowane, połączone łącznikami części, stanowią jedną kompozycję brył. UWAGA: Dostawca hali został już wyłoniony w trybie innego zamówienia nr ogłoszenia w Bazie Konkurencyjności 2023-56375-171642. Przedmiotem tej części zapytania jest przygotowanie fundamentu, a następnie zagospodarowanie wnętrza hali oraz wykonanie wszelkich niezbędnych instalacji wraz z projektami branżowymi oraz z dokumentacją powykonawczą. Halę będzie realizowała firma Alfapanel Invest Sp. z o.o. Projektowany obiekt użytkowany będzie jako budynek galwanizerni z halą produkcyjną, wyposażoną w linie do niklowania chemicznego oraz częścią socjalno-biurową. Realizacja obiektów będzie odbywała się zgodnie z projektem budowlanym. Budowa będzie realizowana w podziale na następujące części: wydatek: 1.1 Budowa hali produkcyjnej, w skład, którego wchodzi: - Przygotowanie terenu pod halę oraz wykonanie wszelkich potrzebnych przyłączy (energia elektryczna, woda, ścieki, telekomunikacja, itp.) wraz z wymaganymi projektami. Drenaży i zbiorników do zagospodarowania wód opadowych; - Wykonanie fundamentów pod halę zakupioną od firmy Alfapanel Invest Sp. z o.o. wraz z przygotowaniem powierzchni pod stację TRAFO; - Wykonanie ścian działowych zgodnie z projektem w technologii tradycyjnej; - Wykonanie instalacji elektrycznej ogólnej (wraz z projektem) z wyłączeniem instalacji związanej z eksploatacją linii galwanicznych ale z uwzględnieniem fotowoltiki; - Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej; - Wykonanie instalacji wentylacyjnej ogólnej (mechanicznej i grawitacyjnej); - Zakup i montaż systemu alarmowego (wraz z projektem); - Zakup i montaż systemu monitoringu oraz CTTV (wraz z projektem); - Zakup i montaż systemu przeciwpożarowego (wraz z projektem); - Zakup i montaż fotowoltaiki o mocy 40 kW z możliwością rozbudowy do 50 kW; - Zakup i montaż instalacji odgromowej dla fotowoltaiki oraz w razie konieczności instalacji odgromowej dla budynku. wydatku 1.2 - Budowa budynku socjalno-biurowego - Przygotowanie terenu pod budynek (potrzebne przyłącza są uwzględnione w realizacji wydatku 1.1); - Budowa budynku w stanie ,,pod klucz"; - Wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej (wraz z projektem); - Wykonanie instalacji elektrycznej ogólnej (wraz z projektem); - Wykonanie instalacji wentylacyjnej ogólnej i mechanicznej (wraz z projektem); - Instalacja ogrzewania podłogowego z pompą ciepła o mocy 9 kW (wraz z projektem); - Zakup i montaż systemu alarmowego (wraz z projektem); - Zakup i montaż systemu monitoringu oraz CTTV (wraz z projektem); - Zakup i montaż systemu przeciwpożarowego (wraz z projektem); - Zakup i montaż windy towarowej; - Zakup i montaż wyposażenia socjalnego; - Zagospodarowanie i uporządkowanie terenu. Ze względu na to, że inwestycja jest realizowana na terenach pokopalnianych roboty ziemne muszą obejmować niwelację oraz oczyszczenie terenu z pozostałych po poprzednich właścicielach resztkach fundamentów, kanałów itp. Bezwzględnym warunkiem uczestnictwa w postępowaniu ofertowym jest odbycie wizji lokalnej. Zakończenie inwestycji jest równoznaczne z uzyskaniem wszelkich niezbędnych odbiorów i oddaniem budynków do użytkowania. 2. Zakres robót: ZADANIE I - prace projektowe- sporządzenie całości dokumentacji projektowej do przedsięwzięcia o którym mowa w § 1 powyżej, w tym: a) sporządzenie do Projektu budowlanego projektów branżowych wykonanych na podstawie przekazanych przez Zamawiającego wytycznych projektowych ujętych w Wymaganiach Technicznych: - przyłącza wody; - przyłącza kanalizacji sanitarnej; - odprowadzenia wód opadowych; - przyłącza energetycznego; - instalacji elektrycznej z wyłączeniem instalacji związanej z eksploatacją linii galwanicznych; - instalacji fotowoltaicznej - w tym zakresie konieczne uzgodnienia z Zamawiającym; - instalacji wewnętrznej wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, c.o. (pompa ciepła powietrze-woda, ogrzewanie podłogowe, nagrzewnice powietrzne na halach, grzejniki konwektorowe lub panele na podczerwień w pomieszczeniach pomocniczych); - instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach biurowo-socjalnych i na hali z wyłączeniem wentylacji technologicznej związanej z eksploatacją linii galwanicznych; - instalacji p.poż w zależności od wymagań przepisów z tym związanych, - instalacji alarmowej i monitoringu CCTV - w tym zakresie konieczne uzgodnienia z Zamawiającym; - instalacji zewnętrznego oświetlenia terenu - lampy montowane na elewacji budynku socjalno-biurowego oraz hali. Zamawiający dysponuje: b) Informacją o warunkach geologiczno-górniczych na terenie po górniczym nr AD.5123.28.2023 c) Opinią geotechniczną sporządzoną w styczniu 2023 r. d) Opinią wydaną przez Prezydenta Miasta Będzin o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko zawierająca warunki korzystania ze środowiska w fazie realizacji i eksploatacji przedsięwzięcia nr WOiŚPiGO.RKŚ.6220.16; e) Pozwoleniem wodnoprawnym wydanym przez Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Katowicach nr CK.ZUZ.4210.228.2024.DS; f) Informacją o braku możliwości przyłączenia nieruchomości do sieci kanalizacji deszczowej nr ET.4230.5.2024.A.M. g) Warunkami przyłączenia do sieci wod.-kan.nr ET.4230.93.2023.A.M. h) Warunkami TAURON i) Projektem budowalnym ZADANIE II - prace budowlane: - przygotowanie terenu w tym rozbiórka pozostałości fundamentów po poprzednim użytkowniku terenu; - wykonanie zbiorników, drenaży oraz zagospodarowanie wód opadowych; - wykonanie fundamentów pod halę zakupioną od firmy Alfapanel Invest Sp. z o.o. wraz z przygotowaniem powierzchni pod stację TRAFO oraz pod budynek socjalno-biurowy. Wykonanie prac ziemnych należy dostosować do aktualnych warunków geologiczno- gruntowych; - wykonanie posadzek oraz wykończenie ich specjalistyczną posadzką chemoodporną - w tym zakresie konieczne uzgodnienia z Zamawiającym; - wykonanie ścian działowych w hali zgodnie z projektem w technologii tradycyjnej; - budowa budynku socjalno-biurowego w stanie ,,pod klucz" - konsultacja wyboru elementów wykończeniowych z Zamawiającym; - wykonanie instalacji ogrzewania z pompą ciepła - w tym zakresie konieczne uzgodnienia z Zamawiającym; - wykonanie wszystkich wewnętrznych instalacji; - wykonanie wszystkich przyłączy do budynku; - zakup i montaż windy towarowej - w tym zakresie konieczne uzgodnienia z Zamawiającym; - zakup i montaż wyposażenia socjalnego; - wykonanie odprowadzenia wód deszczowych, które należy zagospodarować w ramach działki zgodnie z informacją uzyskaną z Czeladzkich Wodociągów i zgodnie z opinią geotechniczną. ZADANIE III - Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu budowy uzyskać Decyzję pozwolenia na użytkowanie oraz przekazać Zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą. Okres gwarancji Poszycie dachowe minimum 96 mc; roboty budowalne i montażowe minimum 60 mc; roboty instalacyjne min 60 mc. CPV: 09332000-5, 31625200-5, 31625300-6, 39130000-2, 39141100-3, 39151200-7, 39221000-7, 42416120-2, 42520000-7, 45000000-7 Dokument nr: 2024-56375-185950 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-11-15 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat będziński Gmina Czeladź Miejscowość Czeladź Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-01 Koniec realizacji 2026-02-28 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis 1 Wymagania: Warunki zmiany umowy Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności okoliczności takich jak nieterminowe przekazanie Terenu budowy, czy też konieczność dokonania zmian w Dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim wyżej wymienione okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpi konieczność wykonania Robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) w przypadku przedłużania się postępowania administracyjnego o uzyskanie pozwolenia na budowę przez Zamawiającego w zakresie, w jakim wyżej wymienione okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót; e) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami - maksymalnie o czas jej występowania, f) zmian przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji Umowy oraz zmian umowy o dofinansowanie projektu (zmian zakresu projektu i harmonogramu), g) zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa, h) zmian w organizacji prac i zakresie prac wymuszonych sytuacją epidemiologiczną. Strony mogą dokonać zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania Robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej a wynikających ze (i) stwierdzonych wad tej dokumentacji lub (ii) zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, lub (iii) zastosowania Robót zamiennych, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud, c) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. W przypadkach określonych powyżej, w związku z ewentualnym zwiększeniem się lub zmniejszeniem zakresu Robót powierzonych Wykonawcy, odpowiedniej zmianie może ulec również wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji Umowy. Nie dotyczy to jednak wykonania Robót zamiennych. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje lub będzie dysponować przy wykonywanych pracach osobami posiadającymi uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej oraz w przepisach Prawa Budowlanego dot. samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określonych w pkt II ppkt.2 Wymagań Technicznych. UWAGA: W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza granicami Rzeczpospolitej Polski wymaga się, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował 2 zadania związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie zgodnym z przedmiotem Postępowania ofertowego, w tym budowy obiektów hal przemysłowych, wielkopowierzchniowych wraz z infrastrukturą (zagospodarowanie terenu, wykonywanie przyłączy) lub o podobnym charakterze prac (budowy, rozbudowy, przebudowy hal przemysłowych, obiektów użyteczności publicznej itp.), każde o wartości nie mniejszej niż wartość brutto niniejszego zamówienia. UWAGA: W przypadku, gdyby Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej wykazał zadania wykonane w ramach konsorcjum z innym Wykonawcą, należy wskazać, jaka część robót oraz o jakiej wartości została wykonana samodzielnie przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu. Do ww. dokumentów należy dołączyć dowody potwierdzające, czy wykazane roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Typ Potencjał techniczny Opis Całość materiałów oraz potrzebny sprzęt i urządzenia dostarcza Wykonawca. Użyty sprzęt i zastosowane materiały winny posiadać wymagane przepisami atesty, dopuszczenia, deklaracje zgodności, karty charakterystyk, DTR itp. których to kopie, należy na wezwanie dostarczyć wskazanym służbom Zamawiającego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykaz osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionych na stanowiskach wymagających szczególnych kwalifikacji: - projektanci z uprawnieniami bez ograniczeń w specjalnościach: ? architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadający doświadczenie w projektowaniu budynków i budowli przemysłowych w szczególności hal i infrastruktury przyległej. - kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, w specjalności inżynieryjnej z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadają doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kierownika Budowy dla co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, oddanych do użytkowania o podobnym charakterze prac w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, - kierownik robót z uprawnieniami w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z aktualną przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. - kierownik robót z uprawnieniami w specjalności instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu robót: - brygadzista (nadzór stały) - wyznaczony przez kierownika budowy, osoba brygadzisty posiadająca doświadczenie w przedmiotowych robotach oraz koordynująca bezpośrednio prace, - brygady robocze - pracownicy posiadający doświadczenie w pracach dotyczących robót ziemnych i instalacyjnych, stosownie do potrzeb posiadający uprawnienia do obsługi maszyn i urządzeń budowlanych. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca winien przedstawić następujące dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Sprawozdanie finansowe za poprzedni rok obrotowy (bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych, jeśli jednostka jest zobowiązana do jego sporządzania). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Lista wymaganych dokumentów znajduje się w Załączniku nr 4 do Ogłoszenia - Spis dokumentów i wymaganych załączników.pdf Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykonawca oświadczy, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto niniejszego zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ww. polisę do wglądu najpóźniej w dniu podpisania Umowy. zapoznanie się z Wymaganiami Ofertowymi (dostępne w Bazie Konkurencyjności) - załącznik nr 3 do ogłoszenia wpłata wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) na konto SANTANDER BANK POLSKA S.A.: 50 1090 1186 0000 0001 5964 7168 z dopiskiem: ,,Budowa Centrum Innowacji i Doskonalenia Technologii Galwanicznych i wdrożenie usług wytwarzania antybakteryjnych powłok anodowych na stopach aluminium." (Ogłoszenie: .........................) Wadium może zostać wniesione w dowolnej formie dopuszczonej przepisami prawa. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-09-27 Data ostatniej zmiany 2024-09-27 14:13:10 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena Sposób obliczania punktów: P1 = (Cn/Cb) x 90, gdzie: P1 - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę Cn - cena najniższa wynikająca ze złożonych ofert (spełniających wszystkie wymogi) Cb - cena oferty badanej Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja 8 pkt G1-dach-96 mc (P1) G2-roboty budowlane i montażowe-60 mc (P2) G3-roboty instalacyjne-60 mc (P3) Metoda: P2 =(P1+P2+P3)/3 P2(123)= (Gb(123)/Gn(123))x 8 gdzie: P2 - liczba punktów uzyskanych Gb(123) - okres w ofercie badanej Gn(123) - najdłuższy Gb i Gn to suma liczby miesięcy Czy kryterium cenowe NIE Opis Rozwiązania proekologiczne Tak - 2 pkt Nie - 0 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty droższej jeżeli różnica ceny ofert o podobnych parametrach nie przekracza 5% wartości oferty niższej, a terminy realizacji przedmiotu zamówienia są krótsze. Kontakt: Osoby do kontaktu Tamara Śliwińska tel.: 501697784 e-mail: tamara.sliwinska@grupa-elbit.pl |