Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup, dostawa i montaż Mobilnego Małpiego Gaju |
Data zamieszczenia: | 2024-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TERMY WARMIŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Kąpielowa 1 11-100 Lidzbark Warmiński powiat: lidzbarski e.lendo@termywarminskie.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/200399 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Lidzbark Warmiński |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup, dostawa i montaż Mobilnego Małpiego Gaju Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-5111/24 - Dywersyfikacja i uodpornienie na przyszłe kryzysy firmy Termy Warmińskie sp. z o.o. działającej w regionie warmińsko-mazurskim Część 1 Mobilny Małpi Gaj - 1 szt. Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż 1 szt. Mobilnego Małpiego Gaju Poniżej opisano minimalne parametry zamówienia: 1. Konstrukcja o wymiarach: - 3,90 m szerokości - 5,20 m długości + ślizg zakręcany 1,5 m, łącznie długość 6,70 m. - wysokość max 3,3 m Tolerancja wymiarów +/-2% 2. Szkielet konstrukcji wykonany z profilu 35x35x2mm stali czarnej. 3. Podesty tapicerowane: wykonane z płyty OSB 22 mm. Drewno polskie z certyfikatem FSC. 4. Podesty w rozmiarach 120cm x120cm, schodki w rozmiarze 60x120 cm. 5. Mocowanie podestów minimum 8 punktów od spodu. 6. Podesty mocowane do elementów metalowych za pomocą wkrętów. 7. Gąbka podwójnie spieniona ,,R-60" do ,,R-120" o grubości od 20-30 mm. Zakazuje się stosowania gąbek pojedynczo spienianych. 8. Materiał plandekowy z osnową o grubości minimum 650g/m2 pokryty jednostronnie lakierem. Materiał jedno-stronie z połyskiem - zakazuje się stosowania materiałów matowych. Materiał pokryty kolorem obustronnie. (niedopuszczalne jest stosowanie ekoskór i wszelkich materiałów podobnych do ekoskór) 9. Otulina polietylenowa rozmiaru 52/17 powlekana jednostronnie materiałem PVC. Zakazuje się stosowania otulin pokrytych cienką folią. Zakazuje się montowania otuliny na sznurek. 10. Siatka czarna o przekroju oczka 45x45x3mm. Każda siatka pionowa musi być montowana do konstrukcji stalowej. Zakazuje się montażu siatki do otuliny. Każde okienko siatki powinno być obszyte sznurem wzmacniającym o średnicy minimum 5 mm. 11. Siatka szyta lub zgrzewana. Zakazuje się stosowania siatki produkowanej poprzez zawiązywanie supłów/węzłów. Siatka musi być wykonana z polipropylenu. 12. Śruby sześciokątne, różnych długości, klasy minimum 5.8. 13. Opaski zaciskowe czarne. Minimum rozmiaru 7,6 mm. 14. Przeszkody uszyte z w/w materiału oraz gąbki. Zakazuje się przeszkód zgrzewanych - wszystkie przeszkody muszą być szyte. Minimalna typ nici nie gorszy niż 940 dtex tytan x 3 15. Wszystkie przeszkody obracane i ruchome takie jak wałki pionowe, poziome, mini karuzele i inne obracają się za pomocą łożysk stalowych. Zakazuje się stosowania łożysk plastikowych. 16. Wszystkie ślizgi, zjeżdżalnie i tuby wykonane z żywicy poliestrowej i włókna szklanego. Zakazuje się stosowania ślizgów z materiałów takich jak HDPE, LDPE, LLDPE i podobnych. 17. Wszystkie przejścia/ścianki pionowe wykonane z ww. materiałów (płyta, gąbka, PCV). 18. Wszystkie piętra konstrukcji wykonane z ww. materiałów. Zakazuje się stosowania na najniższych piętrach pianek EVA czy podestów leżących na posadce. 19. Piłeczki basenowe 70 mm, minimum 11 gram - 4 000 szt. Basen na piłeczki o wymiarach: 380x125 cm 20. Pasy transportowe używane do przeszkód muszą być wzmocnione różnych szerokości. Wszystkie pasy montowane do konstrukcji za pomocą wkrętów samowiercących o grubości minimum 6,3 mm Oferent dostarczy przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi parametrami zawartymi w opisie zamówienia, ustaleń zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i wiedzą techniczną. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń bez wcześniejszej eksploatacji. CPV: 37535200-9, 37535230-8, 37535240-1, 37535291-3, 37535292-0 Dokument nr: 2024-77010-200399 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-10-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-10 Miejsce realizacji zamówienia: Termy Warmińskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Kąpielowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński TERMIN REALIZACJI UMOWY Przewidziany maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 grudnia 2024r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat lidzbarski Gmina Lidzbark Warmiński Miejscowość Lidzbark Warmiński Wymagania: Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego Wraz z ofertą należy przedłożyć specyfikacje/karty katalogowe/dokumentację techniczną zamówienia oraz wizualizację oferowanego obiektu UWAGA Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia, warunkami tam panującymi. Wizja lokalna jest zalecania ale nie obligatoryjna. Terminy wizji lokalnej: -04.10.2024 r. w godzinach 10.00-15.00 -07.10.2024 r. w godzinach 10.00-15.00 Niedokonanie wizji lokalnej nie będzie mogło stanowić podstawy do zgłaszania przez Wykonawców zastrzeżeń, co do dokumentacji ofertowej oraz nie będzie miało wpływu na przebieg procesu realizacji zamówienia oraz wysokość wynagrodzenia umownego. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie technologii wykonania i ogólnego składu materiałów, produktów. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić jedynie zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Przez -równoważne- rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do: - charakteru użytkowego (tożsamości funkcji), - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), - parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. OFERTY CZĘŚCIOWE Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zmówienie obejmuje zakup jednego kompletnego obiektu. W celu zapewnienia kompatybilności poszczególnych elementów i spójnej formy obiektu wszystkie elementy muszą zostać dostarczone przez jednego wykonawcę. OFERTY WARIANTOWE Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza korzystanie z usług podwykonawców Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, w zależności od wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub w sytuacjach nieprzewidzianych lub uzasadnionych, za zgodą obu stron. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z zakończeniem terminu składania ofert. Okres gwarancji minimum 24 miesiące od daty odbioru końcowego Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających Warunki zmiany umowy ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY Warunki płatności 1. Zamawiający przewiduje następujące płatności: - płatność końcowa. Zmiany umowy Warunki istotnych zmian umowy: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1 Termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a. W przypadku wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; c. W przypadku opóźnień powstałych z przyczyn, za które Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają; d. wynikających/zaistniałych w wyniku z wystąpienia siły wyższej; e. wynikających/zaistniałych w wyniku pandemii; f. wynikających z przyczyn niezależnych od Zamawiającego; g. Na wniosek i za zgodną wolą obu stron. 1.2 Wynagrodzenie. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a. Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; 1.3 Inne zmiany: a. W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia; b. W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Pośredniczącej zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany. 2 Warunki zmian: a. Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; b. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych; c. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się doświadczeniem w realizacji zamówienia - w ciągu ostatnich 3 lat lub jeśli okres działalności był krótszy to w tym okresie wykażą się realizacją 2 zamówień o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł netto zgodnych z przedmiotem zamówienia (weryfikowane na podstawie załącznika nr 4 oraz referencji lub protokołów zdawczo-odbiorczych) Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń. b) Nie podlegają wykluczeniu - Weryfikowane na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2) c) Udzielą okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - minimum 24 miesiące (Weryfikowane na podstawie załącznika nr 1) d) Przedłożą karty katalogowe i/lub specyfikację zamówienia (załącznik nr 3) i/lub dokumentację techniczną potwierdzające wszystkie wymagane parametry. (Weryfikowane na podstawie załączonych dokumentów.) e) Przedłożą wizualizacje oferowanego obiektu. (Weryfikowane na podstawie załączonych dokumentów.) f) Zobowiążą się do dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia i pokrycia kosztów związanych z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu i innych kosztów związanych z dostawą przedmiotu zamówienia - dostawa do miejsca: Termy Warmińskie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kąpielowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński (Weryfikowane na podstawie oświadczenia - załącznik nr 2.) Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: 1. Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) 2. Oświadczenie Oferenta o nie podleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2) 3. Wykaz zrealizowanych zamówień (Załącznik nr 4) wraz z referencjami lub protokołami zdawczo-odbiorczymi 4. Karty katalogowe i/lub specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3) i/lub dokumentacja techniczna zawierające wszystkie parametry zamówienia. 5. Wizualizacja oferowanego obiektu 6. Umowa spółki cywilnej (jeśli dotyczy) 7. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w umowie spółki cywilnej lub w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na każdym jego etapie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-10-02 Data ostatniej zmiany 2024-10-02 16:14:18 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) - 70 pkt Wartość oferty najtańszej (w PLN) Punkty = ---------------------------- x 70 punktów (max. 70 pkt.) Wartość oferty badanej (w PLN) Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady Punkty zostaną przyznane w następujący sposób: - okres gwarancji i rękojmi za wady 36 miesięcy - 30 pkt. - okres gwarancji i rękojmi za wady 24 miesiące - 0 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Elżbieta Lendo tel.: - e-mail: e.lendo@termywarminskie.pl |