Dostawa i montaż foteli biurowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż foteli biurowych

Data zamieszczenia: 2024-10-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej
ul. Mickiewicza 22
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
tel. 33 499 78 88
oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 499 78 88
Termin składania ofert: 2024-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA i montaż foteli biurowych TASK w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy
ul. Słowackiego 15, Mickiewicza 22 i Bogusławskiego 24" zgodnie z wymogami określonymi przez
Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
III.
1.Przedmiot zamówienia
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na ,,DOSTAWA
i montaż foteli biurowych TASK w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy
ul. Słowackiego 15, Mickiewicza 22 i Bogusławskiego 24" zgodnie z wymogami
określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2.IV. Opis przedmiotu zamówienia
1.
3.Przedmiotem zapytania ofertowego jest: ,,DOSTAWA i montaż foteli biurowych TASK
w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej przy Ul. Słowackiego 15, Mickiewicza
22 i Bogusławskiego 24.
Zamawiający zleca wykonanie poniższych foteli z uwzględnieniem przeznaczenia dla
poszczególnych pomieszczeń.
Konkretna liczba z podziałem na budynki zostanie podana podczas realizacji.
Lp.OPIS PRODUKTU
2.
Szacunkowa
ilość
Specyfikacja:
- oparcie i zagłówek wykonane z siatki przepuszczającej powietrze
1
- siedzisko obszyte w pełni przewiewną i odporną na ścieranie tkaniną
materiałową
- regulacja wysokości siedziska
- fotel posiada regulację wysokości oparcia (5 cm)
- mechanizm odchylania SYNCHRON - pozwala zatrzymać oparcie
w dowolnej pozycji
- regulowane podłokietniki góra-dół
- regulowane oparcie dla kręgów lędźwiowych
- regulacja wysokości zagłówka
- gwiazda jezdna wykonana z mocnego tworzywa (nylon)
- 2 lata gwarancji
- maksymalne obciążenie 130 kg
Wymiary:
- szerokość 66,5 cm
- głębokość 43 cm
- wysokość 116-135 cm
- wysokość siedziska 43-52 cm
Materiał:
- tkanina
- siatka
- tworzywo sztuczne
612DOSTAWA i montaż

Dokument nr: OG01.262.40.2024

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin złożenia oferty
1.Oferty w formie pisemnej należy przesłać do dnia 16 październik 2024r., do godz.
10.00, na adres mailowy: oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl bądź osobiście
na biurze podawczym Sądu Rejonowego w Bielsku - Białej przy Ul. Mickiewicza 22 z
informacją na kopercie: nazwa postępowania, data terminu składania i dopisek ,,nie
otwierać".

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 04.11.2024

Wymagania:
II.
1.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 9/23 Dyrektora Sądu dot.
zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa netto nie
przekracza kwoty 130.000,00 zł.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) Zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert,
b) Odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. Unieważnienie
postępowania w każdym czasie do momentu podpisania Umowy.
2.
3.Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
3.Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 2 z wykonawcą,
który złoży najkorzystniejszą ofertę.
V. Wymagane dokumenty jakie należy załączyć do oferty
1.
W ofercie powinny znaleźć się następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia,
b) Odpis KRS lub dokument potwierdzający posiadanie wpisu do ewidencji działalności
gospodarczej,
c) W przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim
i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy,
d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do
zaproszenia,
e) oświadczenie - wg wzoru zamieszczonego w załączniku nr 4 do zaproszenia.
2.
Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem oferty.
2.Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
4.Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zaproszenia wraz z Załącznikami,
b) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunku udziału
w postępowaniu,
c) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji, zamknięcia postępowania bez
wybrania którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.VII. Kryterium wyboru
1.
Kryterium oceny ofert jest cena ofertowa brutto - waga kryterium 100%.
Cena określona w formularzu ofertowym winna obejmować wszelkie koszty związane
z realizacją umowy, w tym należne cła i podatki, w tym podatek VAT.
2.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zaproponowana cena
powinna być podana wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego - formularz ofertowy.
3.O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów poprzez
zamieszczenie informacji na stronie internetowej Sądu.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO) informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej ul.
Mickiewicza 22.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@bielsko-biala.sr.gov.pl
- Celem przetwarzania jest realizacja i rozliczenie umowy:
? na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r.
? na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w odpowiednim zakresie mogą być :
? podmioty upoważnione na podstawie prawa
? oraz inne podmioty, z którymi Administrator ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych w zakresie wsparcia organizacyjnego, technicznego i informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy i jej rozliczenia jak również przez
okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych,
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, modyfikacji i poprawiania, usunięcia po terminach archiwizacyjnych wyrażonych w odrębnych
przepisach lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Realizacja
danego prawa zależy od podstaw prawnych, na których oparte jest konkretne przetwarzanie, a także celu i
sposobu przetwarzania danych. Administrator danych nie jest zobligowany do realizacji uprawnień, w każdym
przypadku i w takim samym zakresie. Masz prawo wnieść wniosek o realizację prawa.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest
dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy. Podanie
danych jest warunkiem ustawowym i umownym.

Kontakt:
VIII. Dodatkowe informacje
Osobami wyznaczonymi do kontaktu ze strony Zamawiającego na potrzeby niniejszego
zapytania ofertowego jest Pani Ewa Gołąb oraz Pani Agata Spyra
e-mail: oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl tel. 33 499 78 88.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii