Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja ogrodzenia przy kościele |
Data zamieszczenia: | 2024-10-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka P.w. św. Bartłomieja Szembruk 94 86-318 Rogóźno powiat: grudziądzki tel. 56 46 884 94, tel. 606 183 815, tel. 609 738 750 pzp@rogozno.ug.gov.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Rogóźno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 46 884 94, t |
Termin składania ofert: | 2024-10-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego którego przedmiotem jest ,,Modernizacja ogrodzenia przy kościele pw. Św. Bartłomieja w Szembruku oraz muru kamiennego przy kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Gubinach". 1. Przedmiot zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrodzenia przy kościele pw. Św. Bartłomieja w Szembruku dz. nr 15 obręb 0008, gm. Rogóźno polegającym min. na: - rozbiórce muru kamiennego i betonowego, - wykonaniu wykopu pod fundament ogrodzenia, - wykonanie fundamentu żelbetowego, - robotach zbrojarskich, - murowaniu słupków, - betonowaniu, - montażu czapek klinkierowych, - spoinowanie słupków, - montażu przęseł ogrodzeniowych. Szczegółowy zakres zadania został opisany w projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiący zał. 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 2.1 Modernizacja muru kamiennego przy kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Gubinach dz. nr 83 obręb 0004, gm. Rogóźno polegającym min. na: - rozbiórce muru kamiennego, - wykonaniu wykopu pod wieniec wzmacniający mur, - wykonaniu wieńca żelbetowego, - robotach zbrojarskich, - murowaniu muru, - demontażu czapek betonowych, - wykonaniu czapek betonowych, - spoinowaniu muru. Szczegółowy zakres zadania został opisany w projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiący zał. 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Otwarcie ofert: 5. Termin otwarcia ofert: 28 października 2024 r., godz. 9:15. Składanie ofert: 4. Miejsce i termin złożenia oferty: Elektronicznie pod adres e-mail: pzp@rogozno.ug.gov.pl; bądź osobiście / drogą pocztową pod adres: Urząd Gminy Rogóźno, Rogóźno 91B, 86-318 Rogóźno. Ofertę należy złożyć do dnia 28 października 2024 r. do godz. 9:00 z dopiskiem: ,,Oferta w postępowaniu pn. ,,Modernizacja ogrodzenia przy kościele pw. Św. Bartłomieja w Szembruku oraz muru kamiennego przy kościele pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Gubinach". Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie musi być zrealizowane w terminie do 30 lipca 2025 r. Wymagania: Zamówienie nie jest prowadzone wg zapisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Zamówienie prowadzone jest zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061). Przy prowadzeniu zamówienia zastosowanie mają również regulacje wynikające z Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu odbudowy Zabytków, Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 3.1 Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z: - Decyzją Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu z dnia 18.04.2024 r. nr WUOZ.T.WZN.ZZ.5183.31.2024.ŁG - obowiązującymi przepisami prawa w tym w szczególności: ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1292) - Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 20218 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2021 r. poz. 81) 4.1 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarze robót wskazano znaki towarowe, patenty, pochodzenie itp. materiałów lub urządzeń, to mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w dokumentacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. 5.1 Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa podczas wykonywania przedmiotu zamówienia i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć na tym terenie w związku z prowadzonymi robotami. 6.1 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 7.1 Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad i przepisów BHP i PPOŻ. 8.1 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie zamówienia oraz szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 9.1 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia instalacji, urządzeń i innych na terenie robót i w ich bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót. 10.1 Zamawiający wymaga udzjelenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Oferent może zaproponować dłuższy okres gwarancji. Oferta Oferenta, który zaoferuje krótszy okres gwarancji zostanie odrzucona. 3. Warunki udziału w postępowaniu: Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z art.37 a ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292.). Osobiste złożenie oferty możliwe wyłącznie w godzinach pracy Urzędu. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną zaleca się ją spakować w folder ZIP zabezpieczony hasłem oraz przekazać hasło poprzez SMS na nr tel. 609 738 750 w terminie od 28.10.2024 r. godz. 9:00 do 28.10.2024 r. godz. 9:15 6. Kryterium wyboru ofert: cena 100 % 7. Warunki płatności: a. Wypłata wynagrodzenia będzie zgodna z zasadami wypłat dofinansowania wskazanymi w promesie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przypadku jednorocznego cyklu realizacji w 2 transzach tj. częściowej nie mniejszej niż 2% wartości inwestycji, jednak nie więcej niż do wysokości wkładu własnego zadania oraz końcowej 98% wartości inwestycji. b.Wysokość I transzy (częściowej) zostanie określona na etapie podpisania umowy z Wykonawcą. c.platność zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT oraz protokołu zdawczo-odbiorczego, potwierdzającego prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. d.Za dzień zapłaty uważany będzie dzień złożenia przez Zamawiającego dyspozycji obciążenia rachunku Zamawiającego kwotą wynagrodzenia. e.Zamawiający oświadcza, że Wykonawca może wystawić faktury VAT bez wymaganego podpisu Zamawiającego na fakturze. f. Wykonawca ponadto oświadcza, że rachunek bankowy, który wskazany będzie we wszystkich fakturach wystawianych do przedmiotowej umowy jest rachunkiem, dla którego zgodnie z Rozdziałem 3a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo Bankowe (tj. Dz. U. 2023 r., poz. 2488, z 2024 r. poz. 879 ) prowadzony jest rachunek VAT. Wykonawca oświadcza, że rachunek bankowy, który wskazany będzie we wszystkich fakturach wystawianych do przedmiotowej umowy znajduje się w Wykazie podatników VAT ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 361,852) prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej tzw. ,,Białej liście podatników". W przypadku, gdy wskazany rachunek bankowy nie znajduje się na ww. liście, Zamawiający ma prawo wstrzymania się z zapłatą do czasu jego umieszczenia na tej liście. g. Należność z tytułu wykonania przedmiotowej umowy zostanie zrealizowana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności tzw. split payment, zgodnie z art. 108 a ust. 1a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 361, 852) 9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, czytelnie, w języku polskim na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 10. Wymagania i warunki Zamawiającego: W celu zapewnienia porównywalności ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. o Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego. o Oferent składając ofertę jest z nią związany przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. o Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni oferenci, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie w treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert. o Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. o Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania. o Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta pisemna umowa zgodnie z procedurami obowiązującymi w Urzędzie Gminy Rogóźno. o Oferent może złożyć wyłącznie jedną ofertę. o Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. o Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone. o Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego. o Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji niniejszego Zapytania ofertowego. 11. Niniejsze Zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zaproszenie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów Prawa zamówień publicznych oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie z Wykonawcą, którego oferta została oceniona najwyżej, a także do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Kontakt: 8. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami: o W kwestiach formalnych: Dominika Żyła, tel. 56 46 884 94, (d.zyla@rogozno.ug.gov.pl) o W kwestiach merytorycznych - Proboszcz ks. Kazimierz Flisikowski, tel. 606 183 815 |