Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa paneli akustycznych wyciszających i okładziny sufitowej wraz z ich montażem |
Data zamieszczenia: | 2024-10-11 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. M. Karłowicza w Krakowie os. Centrum E nr 2 31-934 Kraków powiat: Kraków przetargi@zmpsmuz.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-10-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA paneli akustycznych wyciszających i okładziny sufitowej wraz z ich montażem w ciągach komunikacyjnych budynku B i C Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. M. Karłowicza w Krakowie Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paneli akustycznych wyciszających i okładziny sufitowej wraz z ich montażem w ciągach komunikacyjnych budynków B i C. 2. Minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia: Okładziny sufitowe około 550 m2 Montaż okładzin sufitowych o współczynniku pochłaniania dźwięku Lw min 0.85. Okładziny dekoracyjne z warstwą zewnętrzną, widoczną z wełny drzewnej niemalowanej. Klasa reakcji na ogień min A2-s1,d0 zgodnie z EN 13501. Montaż niewidoczny. Dopuszczalny podział na panele o powierzchni nie mniejszej niż 0.5m2. Panele ścienne około 30 m2 Montaż ściennych paneli akustycznych skrzynkowych o konstrukcji ze sklejki brzozowej w klasie jakości min. BB i grubości nie mniejszej niż 12mm. Wymiary zewnętrzne paneli 40x120cm i głębokość min 10cm. Wewnątrz panelu na ścianie tylnej wełna skalna o grubości 50mm o gęstości 30kg/m3. Front panela wykończony płytą perforowną o grubości 12mm +/-0.5mm z perforacją pełną kwadratową prostą w układzie 12/25mm malowaną pod kolor ścian. Płyta perforowana podklejona czarną flizeliną. Między flizelina a wełną sklaną pustka powietrzna minimum 20mm. Klasa reakcji na ogień poszczególnych elementów składowych panele min. B-s2,d0 zgodnie z EN13501. Montaż niewidoczny. Zamawiający zastrzega, że podana ilość metrów paneli i okładziny ma charakter przybliżony i służy porównaniu ofert. Pierwszym etapem realizacji zamówienia będzie wykonanie opomiarowania ciągów komunikacyjnych, w których nastąpi montaż. Montaż głośny (wiercenie) w godz.ch miedz 21.00 a 7:00. Transport wliczony w cenę. Montaż w siedzibie zamawiającego. CPV: 44112600-4 Dokument nr: 2024/BZP 00542416, ZP-03/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-22 14:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d86044e9-b15d-4cba-a62d-3d9b87ee08d4 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): jak w SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak w SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-22 13:30 Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-03/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paneli akustycznych wyciszających i okładziny sufitowej wraz z ich montażem w ciągach komunikacyjnych budynków B i C. 2. Minimalne wymagania dla przedmiotu zamówienia: Okładziny sufitowe około 550 m2 Montaż okładzin sufitowych o współczynniku pochłaniania dźwięku Lw min 0.85. Okładziny dekoracyjne z warstwą zewnętrzną, widoczną z wełny drzewnej niemalowanej. Klasa reakcji na ogień min A2-s1,d0 zgodnie z EN 13501. Montaż niewidoczny. Dopuszczalny podział na panele o powierzchni nie mniejszej niż 0.5m2. Panele ścienne około 30 m2 Montaż ściennych paneli akustycznych skrzynkowych o konstrukcji ze sklejki brzozowej w klasie jakości min. BB i grubości nie mniejszej niż 12mm. Wymiary zewnętrzne paneli 40x120cm i głębokość min 10cm. Wewnątrz panelu na ścianie tylnej wełna skalna o grubości 50mm o gęstości 30kg/m3. Front panela wykończony płytą perforowną o grubości 12mm +/-0.5mm z perforacją pełną kwadratową prostą w układzie 12/25mm malowaną pod kolor ścian. Płyta perforowana podklejona czarną flizeliną. Między flizelina a wełną sklaną pustka powietrzna minimum 20mm. Klasa reakcji na ogień poszczególnych elementów składowych panele min. B-s2,d0 zgodnie z EN13501. Montaż niewidoczny. Zamawiający zastrzega, że podana ilość metrów paneli i okładziny ma charakter przybliżony i służy porównaniu ofert. Pierwszym etapem realizacji zamówienia będzie wykonanie opomiarowania ciągów komunikacyjnych, w których nastąpi montaż. Montaż głośny (wiercenie) w godzinach miedz 21.00 a 7:00. Transport wliczony w cenę. Montaż w siedzibie zamawiającego. 4.2.6.) Główny kod CPV: 44112600-4 - Izolacja dźwiękoszczelna 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w 214 ust. 1 pkt 7 PZP. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu dostaw podobnych do dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zakres rzeczowy dostaw stanowiących przedmiot zamówień nie przekroczy wartości 50 % wartości niniejszego zamówienia. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria: cena i gwarancja 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. 2021r. poz. 275 ze zmianami), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w następującym zakresie - wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Certyfikat zgodności z europejską normą EN 13501, Karty katalogowe oferowanych produktów, celem umożliwienia weryfikacji, czy parametry oferowanych produktów spełniają wymagania zamawiającego przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SWZ rozdział III). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w następującym zakresie - wykonawca zobowiązany jest przedstawić: Certyfikat zgodności z europejską normą EN 13501, Karty katalogowe oferowanych produktów, celem umożliwienia weryfikacji, czy parametry oferowanych produktów spełniają wymagania zamawiającego przedstawione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SWZ rozdział III). 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z rejestru dostępnego publicznie (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej); 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), 3) przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów z uwzględnieniem postanowień art. 58 ustawy PZP, tj. wspólnego ubiegania się przez dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) do oferty należy załączyć, zgodnie z załącznikiem nr 4 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o podziale obowiązków/ o ile dotyczy; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia składa każdy z wykonawców, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców w takim zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: jak w SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria: cena i gwarancja 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-11-20 |