Remont instalacji elektrycznej oraz związany z tym remont wybranych pomieszczeń

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont instalacji elektrycznej oraz związany z tym remont wybranych pomieszczeń

Data zamieszczenia: 2024-10-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE
ul. Staszica 1
64-980 Trzcianka
powiat: czarnkowsko-trzcianecki
tel. 67 352-89-00, Telefon: 67/352-89-85, 67/352-89-84, tel.: 507 823 487, 511 409 301
dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Trzcianka
Wadium: 1.224 zł
Nr telefonu: tel. 67 352-89-00, T
Termin składania ofert: 2024-10-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DYREKTOR
SĄDU REJONOWEGO W TRZCIANCE
ZAPRASZA
DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWYCH
Na zadanie ,, Remont instalacji elektrycznej oraz związany z tym remont wybranych pomieszczeń na I piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy Ul. Staszica 1"
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest:
a/ remont instalacji elektrycznej w pokojach biurowych nr 7,12,13, i 16 na I piętrze budynku w Sądzie Rejonowym w Trzciance położonego przy Ul. Staszica 1 wraz z wymianą lamp na energooszczędne zgodnie z projektem budowlanym, stanowiącym załącznik do zaproszenia do bieżących potrzeb remontu. Projekt został sporządzony w 2019 roku i dotyczy całego budynku - parter budynku, piwnica (archiwum) oraz znaczna część pomieszczeń wraz korytarzem na I piętrze zostały wyremontowane zgodnie z projektem z uwzględnieniem zmian i naniesieniem ich na dokumentację poprojektową;
b/ dokonanie pomiarów końcowych po wykonaniu prac elektrycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami: w tym w szczególności badanie ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie, badanie rezystencji obwodów i zabezpieczeń różnicowoprądowych a także wykonanie skorygowanej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej na nośniku papierowym i elektronicznym;
c/ Zamawiający wymaga, by wszystkie elementy , materiały i lampy używane do zamontowania remontowanej instalacji elektrycznej były fabrycznie nowe;
d/ wyrównanie (uzupełnienie powierzchni nierównych), wyszpachlowanie i pomalowanie ścian i sufitów po położeniu instalacji w pomieszczeniach nr 7,12, 13 i 16 na I piętrze budynku. Dane dot. koloru farby na ściany wskaże Zamawiający po podpisaniu umowy ( kolor taki jak kolor w innych pomieszczeniach i na korytarzu na I piętrze budynku);
e/ demontaż starych paneli podłogowych w pomieszczeniach biurowych nr 7,12 i 13 oraz położenie nowych podłóg panelowych, w tym: położenie nowych podkładów pod panele (5,5 mm), podłóg z paneli wskazanych przez Zamawiającego oraz akcesoriów: list wykończeniowych, narożników zewnętrznych i wewnętrznych, łączników oraz zakończeń do paneli. Rodzaj paneli ( nadających się do pomieszczeń biurowych o klasie ścieralności co najmniej AC5) zostanie wskazany przez Zamawiającego po podpisaniu umowy;
f/ wynoszenie i wnoszenie mebli i innych przedmiotów znajdujących się w poszczególnych remontowanych pomieszczeniach, likwidacja i utylizacja na koszt Wykonawcy elementów zdemontowanych i nie nadających się do dalszego użycia, zabezpieczenie mebli przez ich zabrudzeniem i innych przedmiotów pozostałych w remontowanych pomieszczeniach, nie nadających się do wyniesienia. Uporządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu prac oraz najbliższego otoczenia w celu możliwości normalnego funkcjonowania w innych sąsiednich pomieszczeniach Sądu. Odpowiednie zabezpieczanie terenu prac remontowych , prowadzonych w pomieszczeniach;
g/ remont pomieszczeń winien odbyć się możliwie jak najkrótszym terminie z użyciem materiałów technologicznych pozwalających na jak najkrótszy okres jego wykonania. W miarę możliwości prace hałaśliwe powinny odbywać się po godz.ch pracy Sądu. Oferent wraz z ofertą powinien przedłożyć szczegółowy harmonogram prac;
h/ wykonywanie prac jest możliwe od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7.00 do 19.00, z wyłączeniem godzin na prace hałaśliwe zakłócające normalne funkcjonowanie Sądu, tj. od.8.00 do 15.00 ( za zgodą kierownictwa sądu prace hałaśliwe będą mogły być wykonywane w wymienionych godz.ch, gdy nie będą odbywały się rozprawy);
i/ Zamawiający dopuszcza możliwość prac w dni wolne od pracy po dokonaniu szczegółowych uzgodnień z przedstawicielem Zamawiajacego;
j/ wymiary pomieszczeń biurowych przeznaczonych do remontu podane z inwentaryzacji budynku:
- pokój nr 7: długość: 4,95 m; szerokość: 3,63 m; wysokość: 2,95;
- pokój nr 12: długość: 4,98 m; szerokość: 1,99 m; wysokość:2,95;
- pokój nr 13: długość:4,89 m; szerokość: 2,73 m; wysokość:2,95;
- pokój nr 16: długość: 4,85; szerokość:2,74 m; wysokość:2,95;
Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej i wykonanie własnych pomiarów.
b. Wykonawca będzie odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji przez minimum 3 lata, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Dokument nr: D.261. 15 .2024

Otwarcie ofert: termin otwarcia ofert - w Sądzie Rejonowym w Trzciance - 25 października 2024r. godz. 11.15 pok. 25

Składanie ofert:
a/ oferty mogą być złożone wyłącznie w drodze elektronicznej - mailowej na skrzynkę: dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl lub sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl
b/ termin składania ofert - 25 października 2024r. godz. 11.00;

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 1 miesiąca od daty podpisania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość wyznaczenia późniejszego terminu zakończenia, po dokonaniu pisemnych ustaleń jednak nie dłużej niż do 20 grudnia 2024r.

Wymagania:
4. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
4.1 Projektowany wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 2 do zaproszenia. Składając ofertę, oferent wyraża zgodę na zapisy znajdujące się we wzorze umowy. Załącznikiem do umowy będzie dokument- harmonogram szczegółowy wykonania prac, przygotowany przez Wykonawcę i stanowiący załącznik do oferty.
4.2 Zamawiający dopuszcza zmianę treści wzoru umowy po negocjacjach w zakresie wskazanych zapisów, z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
4.3 Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie:
a/ terminu wykonania przedmiotu zamówienia - termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron (zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 20 grudnia 2024r.;
b/ rozszerzenia lub zmniejszenia wartości zamówienia w związku z posiadanymi środkami finansowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.4 Projektowany wzór umowy zawiera zapis o konieczności dokonania wpłaty zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % oferowanej kwoty za przedmiot umowy, przed jej zawarciem.
4.5 Do umów w sprawach zamówień publicznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
4.6 W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca, którego ofertę wybrano, składa Zamawiającemu przed zawarciem umowy następujące dokumenty:
a/ Wykonawcy prowadzący wspólnie działalność na podstawie umowy spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej do skopiowania oraz pełnomocnictwa do reprezentowania spółki;
b/ kopię opłaconej polisy OC Wykonawcy;
c/ zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w przypadku zabezpieczenia wnoszonego w formie innej niż pieniężna, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu stosowny dokument;
d/ Wykonawca korzystający ze wsparcia Podwykonawcy przedłoży umowę podwykonawstwa do wglądu;
d/ inne brakujące dokumenty nieobowiązkowe podczas składania oferty.
6. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Zamawiający przed upływem terminu ofertę można zwrócić się do Wykonawcy o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY :
a/ Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę;
b/ Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
c/ Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. W przypadku podpisania oferty przez inna osobę, wymagane jest dołączenie do oferty stosowanego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego;
d/ Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę;
e/ oferta musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, a także winna zawierać wszystkie wymagane dane, sporządzone zgodnie z wzorcami, o których mowa w specyfikacji;
f/ oferta musi obejmować całość zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga szczegółowego kosztorysu ze wskazaniem osobno kosztów remontu każdego pomieszczenia . Do sporządzenia i przedstawienia kosztorysu wykonawca może wykorzystać formularz przedmiaru stanowiący załącznik do zaproszenia;
g/ Wykonawca może zmienić lub wycofać ofertę przed upływem terminu do składania ofert ;
h/ Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł pisemnie, że nie mogą być udostępnianie. W takiej sytuacji informacje takie muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika;
i/ Zamawiający zaleca wizję lokalną obiektu przez złożeniem oferty - termin należy ustalić telefonicznie z jedną z osób wskazanych do kontaktu z potencjalnymi wykonawcami. W przypadku braku takiej wizji, oferta nie będzie mogła zostać zmodyfikowana poprzez doliczenie dodatkowych kosztów. Ponadto wizja lokalna ma ułatwić Wykonawcy ułożenie harmonogramu prac.
j/ do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień osób, którymi Oferent dysponuje lub będzie dysponował, zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu oraz odwzorowanie umów, które wiążą Oferenta ze wskazanymi osobami. Zamawiający dopuszcza możliwość podwykonawstwa.
k/ do oferty należy załączyć szczegółowy harmonogram prac z terminami:
- rozpoczęcia prac w danym pomieszczeniu;
- przewidywanego zakończenia prac w danym pomieszczeniu.
9. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
9.1 Na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych , z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy:
a/ będąc osobą fizyczną prawomocnie zostali skazani za przestępstwo:
- udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art.258 Kodeksu karnego;
-handlu ludźmi, o którym mowa w art.189a Kodeksu karnego;
- o którym mowa w art.228-230 a, art.250a Kodeksu karnego lub art.46 lub art.48 ustawy z dnia 25.06.2010r. o sporcie;
- finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art.299 Kodeksu karnego;
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art.115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa;
- powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art.9 ust.2 ustawy z dnia 15.06.2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz.769);
- przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art.286 Kodeksu karnego , przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art.270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe;
- o którym mowa w art. 9 ust.1 i 3 lub art.10 ustawy z dnia 15.06.2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
b/ jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt a;
c/ wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
d/ wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne;
e/ jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
f/ jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art.85 ust.1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca winien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie wyżej cytowanego art. 108 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
9.2 Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca winien złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
10 . WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
10.1 Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postępowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego). Po dokonaniu wyboru, wybrany Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby pracujące przy wykonaniu zamówienia nie są karane i nie toczy się obecnie wobec nich żadne postępowanie przygotowawcze, karne lub karno-skarbowe.
10.2 Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
10.3 Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 remonty pomieszczeń, będące zbliżone zakresem do niniejszego przedmiotu zamówienia dla jednostek budżetowych lub komercyjnych .
10.4 Oferent dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także do przygotowania dokumentacji wykonawczej w oparciu o bieżący projekt oraz powykonawczej w tym zakresie. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu takim pracownikiem z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
10.5 Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
10.6 W sytuacji korzystania z usług podwykonawców przy wykonywaniu zamówienia, Oferent wraz z ofertą złoży oświadczenie wskazując podwykonawcę lub podwykonawców. Podwykonawców obowiązują te same zasady, które obowiązują wybranego oferenta, w szczególności w zakresie złożenia niezbędnych oświadczeń.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.
10.5 Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a/ do pkt 10.1 - oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności;
b/ do pkt 10.2 - oświadczenie lub zaświadczenie o braku zaległości w podatkach lub składkach ZUS;
c/ do pkt 10.3 - pisemne referencje;
d/ do pkt 10.4 - wykaz pracowników, którzy wezmą udział w realizacji usługi wraz z oświadczeniem, że co najmniej jeden ze wskazanych pracowników posiada uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także do przygotowania dokumentacji wykonawczej i powykonawczej w tym zakresie. Oferent powinien przedłożyć kserokopię/odwzorowanie uprawnień wskazanej osoby.
e/ do pkt 10.5 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
f/ do pkt 10.6 - Oświadczenie o korzystaniu z usług podwykonawcy wraz z dokumentami obowiązującymi podwykonawców oraz kserokopią umowy o podwykonawstwo.
11. PODWYKONAWSTWO
11.1 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże w ofercie, jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy oraz winien wskazać nazwę podwykonawcy, jeżeli jest on już znany.
11.2 Zasady podwykonawstwa regulują przepisy art.462 - 465 PZP i tymi przepisami będzie się kierował Zamawiający oraz powinien je stosować
Wykonawca w sytuacji powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
12. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
12.1 Cena oferty winna uwzględniać wszystkie zobowiązania i nakłady wykonawcy, w tym wszystkie daniny publiczne, wynagrodzenia pracowników, koszty dojazdu i transportu urządzeń do zamawiającego oraz wszystkie inne koszty usługi oraz środków i urządzeń niezbędne do wykonania usługi.
12.2 Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT (jeżeli występuje), czyli netto i brutto.
12.3. Cena musi być jednoznaczna i ostateczna i wskazywać kwotę netto i brutto należną za remont instalacji elektrycznej z montażem lamp oraz w wraz z pozostałymi pracami w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto Zamawiający wymaga wskazania kwot szczegółowych za remont każdego pomieszczenia w załączniku do oferty.
12.3. Cena nie ulegnie zmianie przez okres ważności oferty.
12.5 Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek i niezwłocznie zawiadomi wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wyznaczy wykonawcy termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi uznany będzie za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
13. WADIUM
13.1 Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1.224 zł
(słownie: jedentysiącdwieściedwadzieściaczteryzłote 00/100)
13.2 Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wyjątkowo Zamawiający dopuszcza przedłożenie dowodu wpłaty wadium w przypadku opóźnień bankowych - Zamawiający wezwie Oferenta do
przesłania dowodu podczas otwarcia ofert w przypadku braku kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.
- zostało wniesione podczas wcześniejszego postępowania, które zostało unieważnione a środki nie zostały zwrócone.
c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium - postępowanie w sprawie zamówienia na remont pomieszczeń biurowych nr 7,12,13 i 16 w budynku Sądu Rejonowego
w Trzciance przy ul. Staszica 1 "
13.3 Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
14 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERT
14.1 Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującymi kryteriami:
? cena netto - waga wynosi 80 %;
? termin wykonania prac - waga wynosi 20 %
14.2. Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 80 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Punkty za kryterium terminu zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt za najkrótszy termin wskazany przez Oferenta w dniach ( ilość
Dni z wliczeniem sobót, niedziel i potencjalnych świąt)
14.3 Punkty zostaną przyznane każdej ofercie. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.
15. FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZĄ ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT, JEŻELI NIE ZOSTAŁY DOPELNIONE PRZY ZŁOŻENIU OFERTY
15.1 Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego) .
15.2 Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 50.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
15.3 Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
15.4 Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna realizacja zadań remontowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych. W przypadku nowo powstałego podmiotu Wykonawca złoży oświadczenie, że nie możliwości przedłożenia 3 referencji i przedłoży ilość referencji wg możliwości.
15.5 Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali przedmiot zamówienia wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.
15.6 Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kopii/odwzorowania uprawnień pracownika posiadającego uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także pracownika do przygotowania dokumentacji wykonawczej i powykonawczej w tym zakresie.
15.7 W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać wszystkie dane dotyczące podwykonawstwa zgodnie z przepisami art.462 - 465 PZP.
16. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeżeli zajdą przesłanki wymienione w art.255 -258 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2023.1605), w szczególności jeśli okaże się, że wszystkie oferty przekraczają kwotę przeznaczoną na zadanie i nie można tej kwoty podwyższyć oraz w sytuacji, gdy zaproponowane terminy wykonania prac nie będą odpowiadały kierownictwu sądu.
17. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY.
17.1 W związku z faktem, że jest to postępowanie uproszczone, oferentowi nie przysługują środki odwoławcze zawarte w dziale IX ,,Środki ochrony prawnej" ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2023.1605 ). Niemniej jednak Zamawiający dopuszcza prawo wniesienia odwołania w formie uproszczonej, które będzie rozpatrzone przez Komisję Przetargową Zamawiającego.

Kontakt:
KOMUNIKACJA ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
5.1. Zamawiający dopuszcza komunikację mailową lub telefoniczną na adresy:
- p. Małgorzata Mikulska-Wargin - dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl tel. kom. 511 409 30 lub osoba zastępująca dyrektora;
- p. Joanna Olech - sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl tel.: 507 823 487
5.2. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami to:
- p. Małgorzata Mikulska-Wargin - dyrektor@trzcianka.sr.gov.pl tel. kom. 511 409 301 lub osoba zastępująca dyrektora;
- p. Joanna Olech - sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl tel.: 507 823 487

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii