Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-10-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie ul. Małopolska 47 70-515 Szczecin powiat: Szczecin Tel.: 47 781 14 48, 693 643 410, 47 78 19 900, Fax.: 47 78 15 119 anna.traczyk@sc.policja.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 47 781 14 48, |
Termin składania ofert: | 2024-10-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
3. Opis przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń w bud. B przy Ul. Kaszubskiej 35 w Szczecinie Składanie ofert: 4. Miejsce i termin złożenia oferty: ofertę należy wysłać drogą elektroniczną na adres anna.traczyk@sc.policja.gov.pl lub osobiście w sekretariacie Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji Komendy Wojewódzkiej w Szczecinie zlokalizowanym przy pl. Św. Piotra i Pawła 4/5 do 28.10.2024 r. Miejsce i termin realizacji: 4/ Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15.12.2024 r. Wymagania: 2. Podstawa prawna udzjelenia zamówienia: §8 regulaminu wprowadzonego decyzją nr 162/2024 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Szczecinie z dnia 26.08.2024 r, 5. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty: cena - 100 % 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty bez skutków prawnych oraz finansowych. 8. Inne niezbędne dla Wykonawcy informacje: 1/ Sposób przygotowania oferty: forma pisemna. Oferta powinna zawierać cenę brutto. 21 W celu sporządzenia wyceny wartości przedmiotu zamówienia załączono przedmiar robót oraz zakres rzeczowy robót. 3/ Wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. 5/ Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na 24 miesiące 6/ Zamawiający może odrzucić ofertę, której wartość uzna za rażąco niską, albo gdy wycena przedmiotu zamówienia jest niezgodna z treścią zapytania. II Przed podpisaniem zlecenia możliwa jest wizja lokalna wybranego Wykonawcy na obiekcie. Osoba do kontaktu na miejscu: p. mł. asp. Wojciech Borecki, nr tel. 693 643 410. 8/ Ww. roboty będą odbywały się w obiekcie użytkowanym. Sposób i termin realizacji zostaną uzgodnione z użytkownikiem. 91 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za naprawienie szkód powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 10/ Zamawiający nie przewiduje udzjelenia zaliczki na poczet wykonywanego przedmiotu zamówienia. 11/ Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia listy osób realizujących przedmiot zamówienia, które będą miały wstęp na teren Zamawiającego, wraz z podpisanymi przez nie oświadczeniami wyrażającymi zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez dokonanie sprawdzenia w dostępnych Policji systemach i zbiorach danych dla potrzeb realizacji prac zleconych na terenie Zamawiającego zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Wyrażenie zgody w podanym wyżej zakresie jest dobrowolne, ale niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zleconego przez Zamawiającego. 12/ Po wykonaniu zlecenia Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę. Termin płatności faktury: do 21 od daty wpływu. 13/ Zamawiający nie przewiduje w trakcie wykonywania robót budowlanych zapłaty za częściowe wykonanie robót. 14/ Pytania Wykonawców wraz z odpowiedziami Zamawiającego będą publikowane na stronie internetowej. 15/ Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 16/ Wykonawca może zmienić lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, jednak zmiana lub wycofanie złożonej oferty jest skuteczne tylko wówczas, gdy została dokonana przez Wykonawcę przed upływem terminu składania ofert. 17/ Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni. 18/ Zamawiający opublikuje na stronie internetowej rozstrzygnięcie z postępowania o udzielenie zamówienia (ewentualnie: poinformuje Wykonawców o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty). 19/ Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą (którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza) w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 20/ Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku, gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn. 21/ Kosztorys ofertowy należy dostarczyć w ciągu 3 dni od podpisania umowy. 22/ Za wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca wystawi fakturę (rachunek). Kontakt: 6. Osoba do kontaktu: Anna Traczyk-Baranowska, tel. 47 781 14 48. |