Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu dachu płaskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-10-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku ul. św. Floriana 2 62-700 Turek powiat: turecki TEL. (47) 77 19 500 kppspturek@psp.wlkp.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Turek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | TEL. (47) 77 19 500 |
Termin składania ofert: | 2024-10-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku przedstawia w załączeniu formularz celem złożenia oferty. J Przedmiot zamówienia: Wykonanie remontu dachu płaskiego na budynku strażnicy KP PSP Turek. Wykonanie przedmiotowego remontu dachu płaskiego polega głównie na położeniu jednej warstwy papy termozgrzewalnej Super Werner grubości 5,2 mm na budynku strażnicy KP PSP Turek. W zakresie robót zawiera się m.in.: - demontaż /montaż wsporników dostępowych instalacji odgromowej na dachu, płaskim, - demontaż /montaż przewodów uziemiających i odgromowych na dachu płaskim, lina, - przygotowanie podłoża w tym oczyszczenie, osuszanie, odtłuszczenie, itp., - krycie dachu papą termozgrzewalną Super Werner grubości 5,2 mm (1 warstwa), - wykonanie obróbek dachowych przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej, np. kominy i wyrzutnie, - wykonanie obróbek z blachy stalowej Blachotrapez Poliester Standard RAL - połysk 9006. Rozliczenie usługi robót dekarskich: obmiarowe, na podstawie uśrednionej ceny za pokrycie 1 m2 dachu płaskiego. Zamawiający - w celu szczegółowego określenia zakresu robót dekarskich - zaleca wykonanie inspekcji / oględzin dla przedmiotowych robót. Przedmiotowa inspekcję/ oględziny można przeprowadzić w terminie prowadzonego rozeznania cenowego, w dzień roboczy, w godz. 7.30 - 15.30 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu 47 771 95 08 lub 09. Wielkość przybliżona robót: a) budynek A: - dach płaski hala garażowa (rys. przekrój D-4) - 541,8 mz - dach płaski na konstrukcji drewnianej (rys. przekrój D-6) - 187,2 m2 b) budynek B: - dach płaski hala garażowa (rys. przekrój D-4) - 483,84 m2 Razem: 1.212,84 m2 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości powierzchni podlegającej kryciu ww. papą -zarówno jej zwiększeniu lub zmniejszeniu. Przedmiotowa zmiana uzależniona jest od wyceny przedmiotowej usługi oraz posiadanych środkach finansowych. II Minimalne wymagania, jakie musi spełniać przedmiot zakupu, np. gwarancja, rękojmia, serwis, przeszkolenie z zakresu obsługi przedmiotu zamówienia, zasady odbioru itp. o Materiał fabrycznie nowy. o Gwarancja wykonania robót - 24 miesiące o Gwarancją - papa termozgrzewalna Super Werner Gwarancja min. 10 lat o Koszt transportu po stronie sprzedającego Dokument nr: PT-III.2370.2C2024.1 Otwarcie ofert: o Miejsce otwarcia ofert - w siedzibie Zamawiającego - w pok. Nr 1.23 o Termin otwarcia ofert - 23.10.2024 r. godz. 10.15 Składanie ofert: o TERMIN SKŁADANIA ofert - 23.10.2024 godz. 10.00 o Miejsce składania ofert - w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat KP PSP w Turku Ul. św. Floriana 2, 62-700 Turek o Ofertę można złożyć w zaklejonym, nienaruszonym opakowaniu z napisem ,,Oferta Wykonanie remontu dachu płaskiego na budynku strażnicy KP PSP Turek" z dopiskiem nie otwierać przed dniem 23.10.2024 r. godz. 10.00 oraz nazwą, dokładnym adresem i numerami telefonów Wykonawcy (dopuszcza się odcisk pieczęci) lub o Zamawiający dopuszcza przesłanie formularza ofertowego w formie e - mail na adres kppspturek@psp.wlkp.pl w terminie do dnia 23.10.2024 r. godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: >> 42 dni od podpisania Umowy jednak nie później niż do 20.12.2024 r. Wymagania: III Kryteria wyboru: o cena - wskaźnik "C" - waga kryterium 100 %, o maksymalna liczba punktów - 100. Przy ww. kryterium zastosowana zostanie zasada minimalizacji - tzn. oferta o najniższej cenie uzyska największą liczbę punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej, liczba punktów zostanie wyliczona według następującego wzoru: cena oferowana najniższa C =.....................................x 100 pkt. cena oferty badanej IVKoszty dostawy: o Pokrywa sprzedawca o termin związania ofertą 14 dni VI Sposób płatności: o faktura VAT przelew min. 14 dni Uwaga: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert na druku innym niż KP PSP w Turku ale Wykonawca musi potwierdzić spełnienie wszystkich wymogów z rozeznania. VIII Uwagi: o wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, o wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, o zamawiający zastrzega sobie, iż może odstąpić od zawarcia umowy bez podania przyczyny, o koszt dostawy po stronie sprzedającego, o zamawiający zastrzega sobie że w przypadku nie wykorzystania całkowitej kwoty na zakup ww. asortymentu lub braku środków może on zwiększyć lub zmniejszyć wartość zamówienia w stosunku do posiadanych środków finansowych. o Zamawiający podpiszę umowę z Wykonawcą na wykonanie remontu dachu płaskiego. |