Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich

Data zamieszczenia: 2024-10-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku
Wojska Polskiego 12
19-400 Olecko
powiat: olecki
Tel.: (087) 520 22 24
pzd@powiat.olecko.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olecko
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: (087) 520 22 2
Termin składania ofert: 2024-10-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na:
Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w sezonie 2024/2025
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w sezonie 2024/2025
Zad. nr:
Opis:
1
Temat: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2024/2025 na obszarze nr 3.
Opis: Usuwanie lodu, śniegu i zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na terenie powiatu oleckiego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 60 godz.
2
Temat: Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w powiecie oleckim w sezonie 2024/2025 na obszarze nr 4.
Opis: Usuwanie lodu, śniegu i zatorów śnieżnych z dróg powiatowych na terenie powiatu oleckiego. Przewidywana ilość godzin pracy sprzętu sukcesywnie według pojawiających się potrzeb - 60 godz.

Dokument nr: PZD.III.342/10A/24

Składanie ofert:
9. Miejsce oraz termin składania ofert
Ofertę, należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego albo drogą elektroniczną na adres e-mail pzd@powiat.olecko.pl w terminie do dnia 2024-10-24 do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2.3. Miejsce realizacji: drogi powiatowe zamiejskie w powiecie oleckim.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: data rozpoczęcia: 2024-11-01, data zakończenia: 2025-04-15.

Wymagania:
W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 344).
2.2. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym dopuszcza składania ofert częściowych.
4. warunki udziału w zapytaniu ofertowym
Lp.
Warunki udziału w postępowaniu
1
Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
OBSZAR NR 3 i 4
min. 1 jednostką sprzętu do zimowego utrzymania dróg z pługiem czołowym lub bocznym.

5. Dokumenty wymagane w zapytaniu ofertowym
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych
Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy)
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

6. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr
Nazwa kryterium
Waga
1
Cena (koszt)
100 %
Punkty przyznawane za podane wyżej kryterium będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium
Wzór
1
Cena (koszt)
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie

Po dokonaniu oceny punkty przyznane zostaną zsumowane dla każdej jednostki sprzętu oddzielnie:
o cena netto x ilość godzin
Końcową ocenę danej oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych za zaoferowane jednostki sprzętowe na danym obszarze.
7. Opis sposobu przygotowania ofert
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego Zaproszenia.
7.2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna i sporządzona w języku polskim.
7.3. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, należy złożyć w formie pisemnej, albo drogą elektroniczną na adres e-mail pzd@powiat.olecko.pl

Uwagi:
10. Ochrona danych osobowych
10.1. Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
10.2. Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Powiatowy Zarząd Dróg w Olecku, Wojska Polskiego 12 , 19-400 Olecko.
Tel.: (087) 520 22 24, e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod_pzd@powiat.olecko.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych zamiejskich w sezonie 2024/2025 - znak sprawy: PZD.III.342/10A/24 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
10.3. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
1) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
2) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
10.4. Zamawiający informuje, że;
1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
5) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

Kontakt:
8. Kontakt z wykonawcą
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
w zakresie merytorycznym:
inż. Dariusz Kozłowski - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Olecku
tel.: ( 87) 5202224, e-mail: pzd@powiat.olecko.pl
w zakresie formalnym:
mgr inż. Marta Kapicka - Specjalista w Dziale Technicznym PZD w Olecku, tel.: ( 87) 5202224, e-mail: pzd@powiat.olecko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii