Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-10-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Piwnicznej-Zdroju
Krakowska 26
33-350 Piwniczna-Zdrój
powiat: nowosądecki
zp@piwniczna.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-10-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zimowe utrzymanie dróg gminnych Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój w sezonie 2024/2025 II"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie III- SOŁECTWO KOKUSZKA
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
Od źródełka wody mineralnej w Głębokiem do osiedla Certez i Cerchla - 2100 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
Zadanie IV - SOŁECTWO KOKUSZKA
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
Od Polanek do domów nr 67 - 2000 - III - odśnieżanie,
Zadanie V - SOŁECTWO GŁĘBOKIE
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
Od Wosiów do Kuców, od Kuców do Cieleckich - 700 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
Zadanie VII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
Od Zacisza do Obidzy K293586 (Od Zacisza do domki Czerwone Młaki, Obidza - Obidza 14)- 2500 - II - odśnieżanie, posypywanie
Zadanie VIII- OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
1) Parking (część utwardzona) - 23 ary - III - odśnieżanie,
2) Od pomnika do Sucha Dolina w kierunku Zamakowisko Górne - Zwór 1 - 1500 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
3) Droga Sucha Dolina od parkingu do Zacisza- 1100 - II - odśnieżanie, posypywanie
4) Droga Sucha Dolina do Sucha Dolina 14 - 700 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
5) Droga Sucha Dolina do pomnika w k. Sucha Dolina 2 - 200 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
6) Droga Sucha Dolina od głównej drogi w k. i do Zwór 5 i Sucha Dolina 15 i 18, - 530 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
7) Od Zamakowisko (Młaki) na Zwór 1 (Głęboka) Zwór 13- III - odśnieżanie,
Zadanie X- OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
Na Rewałówkę - 1000 - III - odśnieżanie, posypywanie na podjazdach,
Zadanie XIII - OSIEDLE KOSARZYSKA
Nazwa drogi - Długość odcinka - Kolejność odśnieżania - Zakres
W kierunku Żeniowska - Błankowa - 900 -III- odśnieżanie.

CPV: 90620000-9, 90630000-2

Dokument nr: 2024/BZP 00555245, MZGK.ZP.260.3.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e89ba52-2d21-48ee-81fb-ce46bf554226
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9e89ba52-2d21-48ee-81fb-ce46bf554226
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji"
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). oraz - w szczególnie
uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy eZamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zp@piwniczna.pl (nie dotyczy
składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający określony niniejszą SWZ;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.2024.1320 ze zmianami),
3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp";
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
ona podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
ona podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
ona podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
oprawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
ow związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
oprawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
ona podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-30 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-9e89ba52-2d21-48ee-81fb-ce46bf554226

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii