Dostawa trawersu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa trawersu

Data zamieszczenia: 2024-10-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: RoTec Polska Piotr Cimr
Strefowa 8A
43-100 Tychy
powiat: Tychy
609 330 242
piotr.cimr@rotec.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/202543
Województwo: śląskie
Miasto: Tychy
Wadium: ---
Nr telefonu: 609 330 242
Termin składania ofert: 2024-10-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA trawersu
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01HA/23 - Wdrożenie wyników prac B+R opracowanych przez Politechnikę Śląską szansą na poszerzenie rynków zbytu i transformację prośrodowiskową Firmy

Część 1
Trawers

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Trawers.
Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego trawersu.
Wymagane parametry:
Trawers z regulowanym rozstawem 2 haków:
- długość trawersu: min. 7m; max 8m
- trawers przystosowany do zawieszania na haku (jednostronnym) dźwignic
- nośność trawersu - min. 25 ton
- wymagana skokowa regulacja rozstawu 2 haków w zakresie min. 4m do max. długości trawersu
- wymiary otworu na hak: wysokość min. 280mm; szerokość min. 120mm, zgodnie rysunkiem poglądowym ujętym w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego nr 2/10/2024.
Oferent składający ofertę zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wszystkich wymienionych parametrów technicznych.
Ww specyfikację należy przedłożyć w języku polskim lub przetłumaczyć na język polski.
Informujemy, iż w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie wyników prac B+R opracowanych przez Politechnikę Śląską szansą na poszerzenie rynków zbytu i transformację prośrodowiskową Firmy" planujemy w przyszłym roku nabyć suwnicę z udźwigiem do min. 8 ton, która docelowo posłuży do transportu średnio-ciężkich elementów. Suwnica będzie przedmiotem odrębnego postępowania ofertowego.
Okres gwarancji
Min. 24 miesiące liczone od dnia dostawy oraz podpisania protokołu odbioru.

CPV: 42410000-3

Dokument nr: 2024-31340-202543, 2/10/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-10-28

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-11

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Tychy
Gmina
Tychy
Miejscowość
Tychy
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-11-04
Koniec realizacji
2025-06-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Termin realizacji umowy: max. 30.06.2025r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy:
1. W zakresie terminu wykonania umowy, w przypadkach gdy:
a. wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy,
b. wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (przedłużające się złe warunki atmosferyczne, klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, wprowadzone restrykcje w prowadzeniu działalności przez instytucje państwowe czy samorządowe, itp., konsekwencje pandemii) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia,
c. Zamawiający nie zapewnił wystarczającej powierzchni w hali produkcyjno-usługowej umożliwiającej w terminie posadowienie i instalację wyposażenia, bądź miejsce to nie zostało w sposób prawidłowy przygotowane (np. posadzka uniemożliwiająca posadowienie trawersu, etc.) - w takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Dostawcę, o jaki okres (niezbędny do przygotowania powierzchni) zostaje przesunięta dostawa.
2. W przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy ulega odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Dostawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. O realizację zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot:
a. wobec którego nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b. nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/10/2024,
c. który nie podlega sankcjom wobec podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne - zgodnie z punktem X.2-3 zapytania nr 2/10/2024.
2. Min. termin ważności ofert ujęto w pkt VI. zapytania nr 2/10/2024.
3. Min. zakres umowy z dostawcą/umów z dostawcami ujęto w pkt VII. zapytania nr 2/10/2024.
4. Wykluczenia ujęto w pkt X. zapytania nr 2/10/2024.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta musi zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania nr 2/10/2024.
2. Oferta powinna:
a. zawierać datę sporządzenia,
b. zawierać adres Oferenta, NIP (lub nr równoważny w kraju siedziby Oferenta),
c. zawierać dane kontaktowe Oferenta (imię i nazwisko osoby wyznaczonej do kontaktu, nr tel., adres e-mail),
d. być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Oferenta. W przypadku reprezentacji wieloosobowej na ofercie wymagany jest podpis wszystkich osób wskazanych do reprezentacji, zgodnie z dokumentem rejestrowym.
3. Oferta powinna zostać dostarczona pisemnie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
4. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu oferty w Bazie Konkurencyjności.
5. Oferty złożone po terminie lub w inny sposób niż w pkt 3 powyżej (np. pocztą, czy osobiście) nie będą podlegały ocenie.
6. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ:
a. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/10/2024,
b. specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wszystkich wymaganych parametrów technicznych i elementów opisanych w pkt III zapytania nr 2/10/2024,
c. upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta przez osobę podpisującą Ofertę, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego Oferenta (jeżeli dotyczy).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-10-21
Data ostatniej zmiany
2024-10-21 21:25:41

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Nazwa kryterium: cena netto za przedmiot zamówienia
Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
Waga: 50%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Nazwa kryterium: długość gwarancji (w miesiącach) na przedmiot zamówienia
Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
Waga: 30%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Nazwa: rozpoczęcie gwarancyjnej reakcji serwisowej (przez reakcję serwisową rozumie się przyjazd serwisanta do zakładu Zamawiającego) od zgłoszenia awarii e-mailem na adres mailowy Dostawcy
Metodologia przyznawania pkt: szczegóły w zapytaniu 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
Waga: 15%
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Nazwa kryterium: przedmiot zamówienia wykonany z materiałów nadających się w pełni do recyklingu
Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia).
Waga: 5%

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Piotr Cimr
tel.: 609 330 242
e-mail: piotr.cimr@rotec.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii