Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa trawersu |
Data zamieszczenia: | 2024-10-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
RoTec Polska Piotr Cimr Strefowa 8A 43-100 Tychy powiat: Tychy 609 330 242 piotr.cimr@rotec.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/202543 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 609 330 242 |
Termin składania ofert: | 2024-10-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA trawersu Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-01HA/23 - Wdrożenie wyników prac B+R opracowanych przez Politechnikę Śląską szansą na poszerzenie rynków zbytu i transformację prośrodowiskową Firmy Część 1 Trawers Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Trawers. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostawę fabrycznie nowego trawersu. Wymagane parametry: Trawers z regulowanym rozstawem 2 haków: - długość trawersu: min. 7m; max 8m - trawers przystosowany do zawieszania na haku (jednostronnym) dźwignic - nośność trawersu - min. 25 ton - wymagana skokowa regulacja rozstawu 2 haków w zakresie min. 4m do max. długości trawersu - wymiary otworu na hak: wysokość min. 280mm; szerokość min. 120mm, zgodnie rysunkiem poglądowym ujętym w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego nr 2/10/2024. Oferent składający ofertę zobowiązany jest dołączyć do oferty specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wszystkich wymienionych parametrów technicznych. Ww specyfikację należy przedłożyć w języku polskim lub przetłumaczyć na język polski. Informujemy, iż w ramach projektu pn. ,,Wdrożenie wyników prac B+R opracowanych przez Politechnikę Śląską szansą na poszerzenie rynków zbytu i transformację prośrodowiskową Firmy" planujemy w przyszłym roku nabyć suwnicę z udźwigiem do min. 8 ton, która docelowo posłuży do transportu średnio-ciężkich elementów. Suwnica będzie przedmiotem odrębnego postępowania ofertowego. Okres gwarancji Min. 24 miesiące liczone od dnia dostawy oraz podpisania protokołu odbioru. CPV: 42410000-3 Dokument nr: 2024-31340-202543, 2/10/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-10-28 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-11 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Tychy Gmina Tychy Miejscowość Tychy Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-11-04 Koniec realizacji 2025-06-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Termin realizacji umowy: max. 30.06.2025r. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy: 1. W zakresie terminu wykonania umowy, w przypadkach gdy: a. wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy, b. wystąpiły zjawiska związane z działaniem siły wyższej (przedłużające się złe warunki atmosferyczne, klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, wprowadzone restrykcje w prowadzeniu działalności przez instytucje państwowe czy samorządowe, itp., konsekwencje pandemii) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, c. Zamawiający nie zapewnił wystarczającej powierzchni w hali produkcyjno-usługowej umożliwiającej w terminie posadowienie i instalację wyposażenia, bądź miejsce to nie zostało w sposób prawidłowy przygotowane (np. posadzka uniemożliwiająca posadowienie trawersu, etc.) - w takiej sytuacji Zamawiający poinformuje Dostawcę, o jaki okres (niezbędny do przygotowania powierzchni) zostaje przesunięta dostawa. 2. W przypadkach wskazanych w ,,Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, skutkuje tym, iż termin wykonania umowy ulega odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Dostawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. O realizację zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot: a. wobec którego nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/10/2024, c. który nie podlega sankcjom wobec podmiotów i osób, które w bezpośredni lub pośredni sposób wspierają działania wojenne Federacji Rosyjskiej lub są za nie odpowiedzialne - zgodnie z punktem X.2-3 zapytania nr 2/10/2024. 2. Min. termin ważności ofert ujęto w pkt VI. zapytania nr 2/10/2024. 3. Min. zakres umowy z dostawcą/umów z dostawcami ujęto w pkt VII. zapytania nr 2/10/2024. 4. Wykluczenia ujęto w pkt X. zapytania nr 2/10/2024. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferta musi zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania nr 2/10/2024. 2. Oferta powinna: a. zawierać datę sporządzenia, b. zawierać adres Oferenta, NIP (lub nr równoważny w kraju siedziby Oferenta), c. zawierać dane kontaktowe Oferenta (imię i nazwisko osoby wyznaczonej do kontaktu, nr tel., adres e-mail), d. być opatrzona podpisem osoby upoważnionej lub umocowanej do reprezentowania Oferenta. W przypadku reprezentacji wieloosobowej na ofercie wymagany jest podpis wszystkich osób wskazanych do reprezentacji, zgodnie z dokumentem rejestrowym. 3. Oferta powinna zostać dostarczona pisemnie za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. 4. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu oferty w Bazie Konkurencyjności. 5. Oferty złożone po terminie lub w inny sposób niż w pkt 3 powyżej (np. pocztą, czy osobiście) nie będą podlegały ocenie. 6. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ: a. oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr 2/10/2024, b. specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wszystkich wymaganych parametrów technicznych i elementów opisanych w pkt III zapytania nr 2/10/2024, c. upoważnienie/pełnomocnictwo do reprezentowania Oferenta przez osobę podpisującą Ofertę, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego Oferenta (jeżeli dotyczy). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-10-21 Data ostatniej zmiany 2024-10-21 21:25:41 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Nazwa kryterium: cena netto za przedmiot zamówienia Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia). Waga: 50% Czy kryterium cenowe NIE Opis Nazwa kryterium: długość gwarancji (w miesiącach) na przedmiot zamówienia Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia). Waga: 30% Czy kryterium cenowe NIE Opis Nazwa: rozpoczęcie gwarancyjnej reakcji serwisowej (przez reakcję serwisową rozumie się przyjazd serwisanta do zakładu Zamawiającego) od zgłoszenia awarii e-mailem na adres mailowy Dostawcy Metodologia przyznawania pkt: szczegóły w zapytaniu 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia). Waga: 15% Czy kryterium cenowe NIE Opis Nazwa kryterium: przedmiot zamówienia wykonany z materiałów nadających się w pełni do recyklingu Metodologia przyznawania punktów: szczegóły opisano w zapytaniu ofertowym nr 2/10/2024 (załącznik do niniejszego ogłoszenia). Waga: 5% Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Cimr tel.: 609 330 242 e-mail: piotr.cimr@rotec.pl |