Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych wodomierzy, modułów radiowych do dokonywania odczytów i nadajników impulsów do używania w studniach zalanych wodą, oraz sukcesywna regeneracja wodomierzy |
Data zamieszczenia: | 2024-10-22 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o ul. Mokre Łąki 8, Truskaw 05-080 Izabelin powiat: warszawski zachodni tel. +48 513 438 853 zamowienia@mokrelaki.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Izabelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 513 438 853 |
Termin składania ofert: | 2024-10-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa Zamówienia. Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych wodomierzy, modułów radiowych do dokonywania odczytów i nadajników impulsów do używania w studniach zalanych wodą, oraz sukcesywna regeneracja wodomierzy będących własnością Zamawiającego i dostawa zregenerowanych wodomierzy. 4. Przedmiot zamówienia wraz z warunkami realizacji. 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych wodomierzy, modułów radiowych do dokonywania odczytów i nadajników impulsów do używania w studniach zalanych wodą, oraz sukcesywna regeneracja wodomierzy będących własnością Zamawiającego i dostawa zregenerowanych wodomierzy (Zamawiający posiada wodomierze marki Diehl Metering). 2) Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje materiały i urządzenia wskazane w poniższej tabeli: lp 1 2 3 4 5 6 Ilość [szt.] Moduł radiowy do dokonywania odczytów zdalnych (zakres modułowy Ha+Ti) 810 Nadajnik impulsów (do używania w studniach zalanych wodą) 1 Wodomierz objętościowy V4 DN15 1 Wodomierz objętościowy V4 DN20 810 Wodomierz objętościowy V4 DN25 1 Wodomierz objętościowy V4 DN32 1 typ wodomierza/rodzaj materiału 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Wodomierz objętościowy V4 DN40 Wodomierz ultradźwiękowy DN15 Wodomierz ultradźwiękowy DN20 Wodomierz ultradźwiękowy DN25 Wodomierz ultradźwiękowy DN32 Wodomierz ultradźwiękowy DN40 Wodomierz ultradźwiękowy DN50 Wodomierz ultradźwiękowy DN65 Wodomierz ultradźwiękowy DN80 Wodomierz ultradźwiękowy DN100 Wodomierz śrubowy z poziomą osią wirnika DN50 Wodomierz śrubowy z poziomą osią wirnika DN65 Wodomierz śrubowy z poziomą osią wirnika DN80 Wodomierz śrubowy z poziomą osią wirnika DN100 Wodomierz sprzężony DN20/50 Wodomierz sprzężony DN20/80 Wodomierz sprzężony DN20/100 Wodomierze jednostrumieniowy DN50 Wodomierze jednostrumieniowy DN80 Wodomierze jednostrumieniowy DN100 Wodomierz objętościowy V4 DN15 - regeneracja Wodomierz objętościowy V4 DN20 - regeneracja Wodomierz objętościowy V4 DN25 - regeneracja Wodomierz objętościowy V4 DN32 - regeneracja Wodomierz objętościowy V4 DN40 - regeneracja Wodomierze jednostrumieniowy DN50 - regeneracja Wodomierze jednostrumieniowy DN80 - regeneracja Wodomierze jednostrumieniowy DN100 - regeneracja Tabela nr 1 3) Warunki techniczne jakie muszą spełniać oferowane urządzenia ? wodomierze objętościowe Wodomierze objętościowe z suchym zespołem liczydła. Parametry metrologiczne zgodne z PN-EN 14154. Dokładność pomiaru nie gorsza niż R=160 we wszystkich pozycjach montażu. Wodomierze o parametrach: DN15, Q3=2,5m3/h, L=110mm, typ V4 DN20, Q3=4,0m3/h, L=130mm, typ V4 DN25, Q3=6,3m3/h, L=260mm, typ V4 DN32, Q3=10,0m3/h, L=260mm, typ V4 DN40, Q3=16,0m3/h, L=300mm, typ V4 Brak wymogów stosowania odcinków prostych. Wymagane ciśnienie 16 bar. Wykonanie korpusu z metalu Wodomierze DN25-40 wyposażone w filtr ze stali nierdzewnej. Wodomierz zabezpieczony przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego. 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 40 100 1 1 1 1 1 1Wodomierze wyposażone w liczydło umożliwiające bezpośredni montaż modułów do zdalnego odczytu droga radiową lub nadajników impulsów bez konieczności ich demontażu z sieci. Współpracujące z jednokierunkowym modułem radiowym. Wodomierze przystosowane do zdalnego odczytu z wyjściem impulsowym współpracującym z urządzeniem zbudowanym jako czujnik działający poprzez zjawisko indukcji Ti. Wodomierze z funkcją wyjścia impulsowego umożliwiającą rozróżnianie kierunku przepływu medium. Liczydło mechaniczne 8 bębenkowe DN15-20 hermetyczne wykonane z tworzywa, DN25-40 IP68 szklano-metalowe. Zespół liczydła musi posiadać możliwość obrotu o minimum 355O oraz blokadę pełnego obrotu. W przypadku liczydeł z tworzywa wymagany jest wskaźnik próby ściskania. Wszystkie oznaczenia licznika powinny być trwale (np. laserem) naniesione na obudowie liczydła. Wymagany kod Data Matrix. Na wodomierzu wymagane jest umieszczenie specjalnej naklejki z numerem wodomierza w postaci alfa- numerycznej i kodu kreskowego. Wodomierze przystosowane do bezpośredniego montażu zaworu zwrotnego. Wodomierze muszą posiadać aktualne zatwierdzenie typu. Wodomierze muszą posiadać aktualny Atest PZH. Dostarczone wodomierze muszą posiadać aktualną cechę legalizacyjną (rok dostawy). Dostarczone wodomierze muszą podlegać regeneracji po okresie legalizacji Tabela nr 2 ? Moduł radiowy - odczyt radiowy tożsamy dla wodomierzy jednostrumieniowych i objętościowych Jednokierunkowy typ transmisji danych. Praca na częstotliwości 868 MHz. Częstotliwość wysyłania sygnału radiowego maksymalnie co 8 sekund non-stop. Możliwość odczytu z jadącego pojazdu z prędkością ok. 25km/h. Trwałość baterii min. 10 lat tj.: dwa okresy legalizacyjne wodomierzy Zabezpieczenie baterii przed możliwością jej nieuprawnionego demontażu. Stopnień zabezpieczenia modułu radiowego IP68. Bezpośredni montaż i demontaż modułu radiowego na wodomierzu bez naruszenia jego cech legalizacyjnych. Możliwość przeprogramowania modułu radiowego w przypadku wymiany wodomierza. Możliwość rozbudowania o dodatkowe/zamienne urządzenie w przypadku ciężkich warunków odczytu (głębokie, zalane wodą studnie). Możliwość uzyskania informacji o nieodczytanych wodomierzach i ich lokalizacji w trakcie realizacji trasy odczytowej. Możliwość kontroli wybranego modułu radiowego za pośrednictwem drogi radiowej i za pośrednictwem złącza optycznego. Moduł radiowy musi posiadać certyfikat CE. Możliwość eksportu odczytów do niezaszyfrowanego pliku wymiany (.csv, lub .txt). Możliwość uzyskania drogą radiową poniższych informacji: -Indeks rzeczywisty licznika (zapis w chwili odczytu) -Indeks drugorzędny licznika (zapis historyczny na wybrana datę) -Pozostały czas działania baterii-Alarm wycieku -Alarm zatrzymania licznika -Alarm cofania wody -Alarm naruszenia mechanicznego -Alarm naruszenia magnetycznego -Alarm nadmiernego i za niskiego przepływu Moduły muszą wysyłać telegramy do odczytu mobilnego (objazdowego) z interwałem co 10 sekund, aby umożliwić sprawny odczyt podczas przejazdu samochodem Moduły muszą wysyłać telegramy dalekiego zasięgu do odczytu stacjonarnego (min 1 km) z interwałem co 30 min Moduł radiowy musi być przystosowany do programowania przy użyciu posiadanej przez Zamawiającego głowicy optycznej Moduł radiowy musi posiadać możliwość wykonania kontaktu za pomocą radio (zdalnie) oraz za pomocą drogi optycznej Tabela nr 3 4) Urządzenia wskazane w Tabeli nr 1 (poz. 1-26) muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie 5) 6) 7) 8) 9) wcześniej niż w roku, w którym Zamawiający złoży zamówienie. Wodomierze, które Zamawiający przekaże do regeneracji nie były w przeszłości regenerowane (zakończą pierwszy okres legalizacji). Zamawiający wymaga dostawy wodomierzy zregenerowanych w okresie niedłuższym niż 30 dni od daty przekazania wodomierzy do regeneracji. Wodomierze zregenerowane muszą otrzymać nową cechę legalizacyjną oraz spełniać wymogi zawarte w Tabeli 2. Regeneracja wodomierzy musi opierać się na zachowaniu korpusu wodomierza przekazanego do regeneracji przy wymianie liczydła (nowe liczydło ze stanem 0) oraz całej zawartości komory pomiarowej. Termin realizacji dostaw ? dostawa urządzeń, o których mowa w Tabeli nr 1 (poz. 1-26) - 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez zamawiającego; ? dostawa zregenerowanych urządzeń, o których mowa w Tabeli nr 1 (poz. 27-34) - 30 dni od dnia dostarczenia wodomierzy do Wykonawcy; Termin płatności: 30 dni. Oferta wariantowa W przypadku braku możliwości zregenerowania przez oferenta wodomierzy wskazanych w Tabeli 1, zamawiający dopuszcza złożenie oferty wariantowej uwzględniającej dostawę wodomierzy nowych w ilości wynikającej z Tabeli 1, powiększonej o ilość wodomierzy wskazanych do regeneracji. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty podstawowej albo oferty wariantowej. W przypadku złożenia oferty podstawowej i oferty wariantowej, Zamawiający uzna, że ofertą złożoną przez Wykonawcę, jest oferta podstawowa. CPV: 38421100-3, 32230000-4 Dokument nr: GPWiK/DES/U/2/2024 Składanie ofert: 3) Ofertę należy złożyć na adres: zamowienia@mokrelaki.pl 4) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 28.10.2024 r. o godz. 10.00 - oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie oraz oferty złożone w inny sposób, niż wskazany w pkt 2-3, nie będą oceniane. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy albo do wyczerpania kwoty brutto ceny oferty. Wymagania: 3. Tryb udzielenia zamówienia. Tryb standardowy, o którym mowa w § 4 Regulaminu - przewidziany dla zamówień o wartości szacunkowej netto równej lub przekraczającej kwotę 60 000 zł, ale mniejszej niż kwota 130 000 zł oraz dla zamówień sektorowych o wartości mniejszej niż progi unijne. Podstawy wykluczenia z postępowania. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który: 1) spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp; 2) spełnia podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). 7. Potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego); 2) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałaniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507) (Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego). 8. Warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu. 9. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Nie dotyczy. 10. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Opis kryterium oceny ofert: Cena Waga kryterium: 100 % Sposób oceny ofert: Ocena ofert w kryterium cena następuje wg wzoru: Ilość punktów oferty ocenianej = ż ą ą x 100 Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium wynosi 100. Podsumowanie: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie uzyska największą ilość punktów. Ocenie poddane zostaną oferty, które nie podlegają odrzuceniu z postępowania. 11. Opis sposobu obliczenia ceny. 1) wykonawca poda cenę jednostkową netto asortymentu oraz stawkę podatku VAT w formularzu ofertowym, 2) wykonawca obliczy wartość łączną netto zgodnie z wzorem:3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) wartość łączna netto = ilość x wartość jednostkowa netto (wynik należy wpisać w kolumnie nr 6); wykonawca obliczy wartość brutto pozycji (cenę oferty) zgodnie z wzorem: wartość brutto = (wartość łączna netto) + (wartość łączna netto x stawka podatku VAT) (wynik należy wpisać wartość w kolumnie nr 8), Wykonawca zsumuje wartości netto z wszystkich pozycji asortymentu (sumę należy wpisać w wierszu RAZEM w kolumnie nr 6) Wykonawca zsumuje wartości brutto z wszystkich pozycji asortymentu (sumę należy wpisać w wierszu RAZEM w kolumnie nr 8), obliczona w ten sposób suma będzie stanowić cenę oferty, cenę oferty należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cena musi być wyrażona w złotych polskich, cena oferty winna zawierać należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 361 z późn. zm.), cena oferty obejmuje całkowity koszt wykonania usługi. 1) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). 2) Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo opatrzonej podpisem zaufanym albo w formie dokumentowej, tj. skanu oferty - ofertę podpisuje Wykonawca lub osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W wypadku jeśli upoważnienia do podpisania oferty nie da się ustalić na podstawie powszechnie dostępnych rejestrów, dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji Wykonawcy należy przesłać wraz z ofertą. 5) Dla zachowania terminu składania ofert decydujące znaczenie ma data i godzina dostarczenia korespondencji elektronicznej na serwer pocztowy Zamawiającego. 6) Wykonawcy przysługuje możliwość zaszyfrowania własnej oferty w formacie ZIP lub innym podobnym, ogólnodostępnym formacie, z tym zastrzeżeniem, że w wypadku zaszyfrowania własnej oferty po upływie terminu składania ofert zobowiązany jest do niezwłocznego podania hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty, pod rygorem odrzucenia oferty w wypadku nie podania przez Wykonawcę hasła umożliwiającego Zamawiającemu zapoznanie się z treścią oferty. 13. Badanie i ocena ofert. 1) Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli zostały określone). 2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia: a) wyjaśnień dotyczących złożonej oferty, b) wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów, c) oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt 8, w przypadku ich braku, gdy sąniekompletne lub zawierają błędy. 3) W toku badania i oceny ofert Zamawiający poprawi w ofertach omyłki o których mowa w art. 223 ust. 2 ustawy Pzp. 4) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem oczywistych omyłek rachunkowych, b) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 5) Zamawiający wykluczy Wykonawcę: a) który spełnia przesłanki wykluczenia, o których mowa w pkt 6 zapytania ofertowego. 6) Uzasadnienie odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy zostanie przesłane wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty, wraz z informacją o wyborze najkorzystniejszej oferty lub informacją o unieważnieniu postępowania. 14. Unieważnienie zapytania ofertowego. 1) Zamawiający unieważni zapytanie ofertowe, jeżeli: a) nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zwiększy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, c) środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. 2) Informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała co najmniej uzasadnienie unieważnienia postępowania. 15. Wybór najkorzystniejszej oferty. 1) Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę z najwyższą ilością punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 2) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała nazwę i adres wybranego Wykonawcy oraz cenę oferty, a także nazwę i adres pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu wraz z cenami ich ofert. 3) Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. 16. Wzór umowy oraz sposób zawarcia umowy. 1) Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 2) Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zaprosi Wykonawcę do stawienia się w wyznaczonym terminie do zawarcia umowy albo ustali warunki zawarcia umowy w formie elektronicznej. 3) Umowa wymaga formy pisemnej albo elektronicznej, pod rygorem nieważności, i zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez ostatnią z upoważnionych osób. 4) W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, Zamawiający zaprosi kolejnego Wykonawcę z listy do zawarcia umowy lub unieważni zapytanie ofertowe, po uprzednim sprawdzeniu, czy kolejny Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwagi: 17. Ochrona danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Izabelin ,,Mokre Łąki" sp. z o.o., ul. Mokre Łąki 8 Truskaw, 05-080 Izabelin, POLSKA (PL); 2) w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem : - poczty tradycyjnej - Mokre Łąki 8, 05-080 Izabelin - poczty elektronicznej - sekretariatgpwik@mokrelaki.pl - telefonicznie na numer : 22 721 80 72 (formularz kontaktowy dostępny na stronie - https://mokrelaki.pl/contact/) 3) u Administratora został powołany Inspektor Ochrony Danych z którym kontakt jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail : iod@mokrelaki.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO - przetwarzanie Państwa danych osobowych następuje na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych wodomierzy, modułów radiowych do dokonywania odczytów i nadajników impulsów do używania w studniach zalanych wodą, oraz sukcesywna regeneracja wodomierzy będących własnością Zamawiającego i dostawa zregenerowanych wodomierzy - Znak sprawy: GPWiK/DES/U/2/2024 i na potrzeby realizacji umowy, zawartej w wyniku ww. postepowania. 4) Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione odbiorcom, wskazanym w Klauzuli informacyjnej dostępnej na stronie: www.mokrelaki.pl; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres postepowania o udzielenie zamówienia publicznego i umowy , o których jest mowa powyżej w pkt.3 a także, po wygaśnięciu umowy przez okres niezbędny do realizowania uprawnień i zobowiązań kontraktowych, a także przez okres niezbędny do ustalenia, zabezpieczania, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, jak również wypełnienia wszelkich obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym wynikających z przepisów podatkowych lub rachunkowych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) ma Pani/Pan następujące prawa dotyczące danych osobowych: a. dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; b. prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO;1) Prawa wymienione w pkt a) poniżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (adres podany w pkt 2 i 3 powyżej) lub poprzez pisemny kontakt z Administratorem (adres podany w pkt 2 powyżej, z dopiskiem: ,,Ochrona danych osobowych"). 2) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub c RODO. Kontakt: Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Mateusz Dąbrowski, tel. +48 513 438 853 - sprawy merytoryczne, formalne. |