Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług wykonania drobnych prac naprawczych i konserwatorskich |
Data zamieszczenia: | 2024-10-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Sobieskiego 42 84-230 Rumia powiat: wejherowski Tel. 58 671 05 56, fax. 58 671 08 36 zamowieniapubliczne@mops.rumia.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Rumia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 58 671 05 56, f |
Termin składania ofert: | 2024-10-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług wykonania drobnych prac naprawczych i konserwatorskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wykonania drobnych prac naprawczych i konserwatorskich w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w 2025 r. (tj. w siedzibie i filiach określonych Regulaminem Organizacyjnym tutejszego Ośrodka), związanych z utrzymaniem należytego stanu technicznego wynikającego z normalnej eksploatacji pomieszczeń użytkowanych przez Zamawiającego, zlecanych przez Zamawiającego na bieżąco, w zależności od potrzeb i zaistniałej sytuacji. Obecnie siedziba znajduje się w Rumi przy Ul. Sobieskiego 42, natomiast filie znajdują się w lokalizacjach na terenie miasta Rumi: 1) Ul. Abrahama 17, 2) Ul. Młyńska 8, 3) Ul. Sabata 3, 4) Ul. Stoczniowców 7b 5) 2 mieszkania chronione, Ul. Jeziorna 26. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji siedziby i filii na terenie Miasta Rumia w trakcie trwania umowy. Zakres prac naprawczych obejmie między innymi: 1) naprawy: drzwi, okien, posadzek, urządzeń sanitarnych, podgrzewaczy wody, 2) drobne prace hydrauliczne, 3) naprawy osprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznych, wymiana świetlówek, gniazdek 4) usuwanie drobnych usterek w meblach biurowych, montaż i naprawa rolet dziennych, 5) niezwłoczne usuwanie niedrożności pionów odpływowych, 6) koszenie trawy i przycinanie żywopłotu, wycinanie niewielkich krzewów, 7) montaż regałów meblowych i innych drobnych mebli biurowych, 8) montaż tablic informacyjnych, szyldów, luster, wieszanie obrazów lub plakatów, montaż listew ochronnych przed zabrudzeniem na ścianach, montaż listew maskujących na podłodze, 9) w okresie wiosenno-letnim oprysk terenu przy siedzibie MOPS, na Ul. Sobieskiego 42 środkiem/preparatem zwalczającym chwasty, 10) konserwacja kłódek, zamków, zawiasów, 11) malowanie drobnych elementów m.in. drzwi, futryn itp., 12) zakup materiałów niezbędnych do wykonania drobnych prac naprawczych i konserwatorskich na koszt Zamawiającego, po wcześniejszych uzgodnieniach z Wykonawcą, 13) przewóz drobnych rzeczy lub dokumentacji, na terenie miasta Rumi, pomiędzy filiami Ośrodka w terminie uzgodnionym między Zamawiającym a Wykonawcą - Zamawiający szacuje ilość takich przewozów ok. 15 razy w roku, 14) inne czynności zlecone przez pracowników Działu Administracyjnego, dotyczące ww. filii oraz siedziby MOPS w Rumi i mieszkań chronionych. Organizacja pracy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonywać wyżej wymienione usługi na podstawie zgłoszeń Zamawiającego odpowiednio: a) w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia - w przypadku zgłoszeń nie wymagających pilnej realizacji (z priorytetem zwykłe); b) niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia - w przypadku konieczności usunięcia awarii (z priorytetem awaria). Jeżeli usunięcie awarii jest niemożliwe w tym terminie z przyczyn technicznych, Wykonawca zaraz po rozpoznaniu uszkodzenia zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o przyczynach awarii i przewidywanym czasie jej usunięcia; 2) Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy potrzebę wykonania usługi telefonicznie na numer telefonu wskazany w umowie. Zgłoszenie konieczności wykonania usługi będzie odnotowywane w rejestrze zgłoszonych usterek i awarii dostępnym w sekretariacie Ośrodka. 3) Wykonawca przed rozpoczęciem wykonania drobnych prac naprawczych i konserwatorskich każdorazowo przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wykaz materiałów, części lub urządzeń wraz z ich ilością, niezbędnych do wykonania naprawy lub konserwacji; 4) Po uzyskaniu akceptacji wszystkich kosztów przez Zamawiającego, Wykonawca dokona zakupu potrzebnych materiałów, zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego zakresem i przystąpi do wykonania prac. Za zakupione materiały Wykonawca zobowiązany jest przedstawić fakturę wystawioną na dane Wykonawcy z odroczonym terminem płatności. 5) Wykonawca potwierdza wykonanie wszystkich prac w rejestrze zgłoszonych usterek i awarii; 6) Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie narzędzia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający szacuje, iż maksymalna liczba godzin pracy w miesiącu niezbędna do realizacji przedmiotu zamówienia nie przekroczy 20 godzin. Faktyczna ilość godzin pracy będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dokument nr: DA.222.221.2024 Otwarcie ofert: Oferty zostaną otwarte dnia 31.10.2024 r., po godz. 9.00. Składanie ofert: 1) Ofertę można przekazać drogą: a) mailową na adres: zamowieniapubliczne@mops.rumia.pl, w tytule maila wpisując: ,,oferta - drobne naprawy - DA.222.221.2024" b) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: adres skrzynki /MOPSRUMIA/Skrytka ESP - w tytule wiadomości wpisując ,,oferta - drobne naprawy - DA.222.221.2024" - wiadomość musi być opatrzona co najmniej podpisem zaufanym c) oferty wraz z załącznikami powinny być przesłane w formacie pdf, jpg, gif, zip. Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego akceptowany przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą wynosi 500 MB. Maksymalna wielkość pliku przesyłanego przez pocztę elektroniczną wynosi 20 MB. 2) Ofertę należy złożyć do dnia 31.10.2024 r. do godz. 9.00. 3) Oferty złożone po terminie, o którym mowa w pkt 2, nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania szacunkowej kwoty brutto będącej wartością umowy, w zależności, która z przesłanek wystąpi wcześniej. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: o Wykonawca musi posiadać ważne uprawnienia elektryczne do 1 kv niezbędne do przeprowadzenia naprawy osprzętu i zabezpieczeń instalacji elektrycznych. o Wykonawca powinien dysponować pojazdem do 3,5 T, w celu dokonywania drobnych przewozów, o których mowa w pkt. 1 ust. 13) Zamawiający dopuszcza możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych Wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności: 1) osób niepełnosprawnych, w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2024 poz. 44), 2) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2024 poz. 475), 3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracy zarobkowej, w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 4) osób usamodzielnianych, o których mowa w art. 140 ust.1 i 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz.U. 2024 poz. 177) 5) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. 2024 poz. 706), mający trudności w integracji ze środowiskiem, 6) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. 2024 poz. 917), 7) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. 2024 poz. 593), 8) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. 2023 poz. 1504), 9) osób do 30. Roku życia oraz po ukończeniu 50.roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia, 10) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz.823) - pod warunkiem, że procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1- 10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u Wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami oraz sposób porozumiewania się: Główny Specjalista Beata Baranow, e-mail: zamowieniapubliczne@mops.rumia.pl, tel. 58 671 05 56 wew. 811. |