Świadczenie usług posypywania dróg

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług posypywania dróg

Data zamieszczenia: 2024-10-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie
ul. Rynek 26
63-930 Jutrosin
powiat: rawicki
Telefon: 65 5471 419, 65 5471 594, tel: 65 5472 520
umig@jutrosin.eu
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jutrosin
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 65 5471 419
Termin składania ofert: 2024-11-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - świadczenie usług w zakresie posypywania dróg gminnych
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:

1. Przedmiot zamówienia:

Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Jutrosin w sezonie zimowym 2024/2025 w zakresie:

* Usuwania śliskości (posypywanie)

Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych. Wymaga się, aby Wykonawca był gotowy do świadczenia usługi i rozpoczął pracę w ciągu do 120 minut od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.

Usługa odbywać się będzie na drogach gminnych na terenie gminy Jutrosin.

Posypywanie dróg i ulic należy wykonać obustronnie na całej jej szerokości.

Zamawiający nie przewiduje płatności z tytułu pełnionych dyżurów nocnych i dziennych oraz utrzymywania sprzętu i operatorów w gotowości.

Zamawiający nie przewiduje płatności za czas dojazdu na miejsce wykonania usługi.

Usługa odbywać się będzie według podziału na 2 rejony:
Rejon I

Lp.

Trasa

1.

Miasto Jutrosin

2.

Jutrosin - Nad Stawem - Bielawy

3.

Jutrosin - Zmysłowo - Wielki Bór - Żydowski Bród (ul. Powstańców - na rozwidleniu dróg od nr 46 w stronę miejscowości Zmysłowo)

4.

Jutrosin - Szymonki - Szymonki wioska

5.

Pawłowo - Rogożewo - Ochłoda

6.

Rogożewo - wioska
7.

Pawłowo - była Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna

8.

Pawłowo - Piskornia

9.

Bartoszewice - wioska

10.

Płaczkowo - wioska

11.

Rogożewo - dworzec PKP

12.

Grąbkowo - Huby

13.

Grąbkowo - Dębina

14.

Grąbkowo - Grzęba - Lisia Jama

15.

Śląskowo - wioska

16.

Nowy Sielec - wioska

Rejon II

Lp.

Trasa

1.

Dubin - wioska

2.

Dubin - Zaborowo - Zaborowo wioska

3.

Domaradzice - droga do adresów nr 72-73B oraz do nr 101

4.

Jeziora - wioska

5.

Jeziora - Janowo - Janowo wioska

6.

Szkaradowo - Ostoje, Ostoje - wioska

7.

Szkaradowo - wioska, boczne drogi gminne

Otwarcie ofert: 8. Otwarcie ofert nastąpi dnia:

4 listopada 2024 r. o godz. 12.30 w Urzędzie Miasta i Gminy Jutrosin.

Składanie ofert:
6. Ofertę należy składać w terminie do dnia:

4 listopada 2024 r. do godz. 12.00

7. Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie z oznaczeniem, jakiej sprawy dotyczy na adres:

Urząd Miasta i Gminy Jutrosin, Ul. Rynek 26, 63-930 Jutrosin

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji

Termin realizacji obejmuje sezon zimowego utrzymania dróg 2024/2025 od 11 listopada 2024 r. do 31 marca 2025 r.

Wymagania:
2. Warunki wymagane od Wykonawców

Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę posypywania dróg sprzętem o pojemności min. 3t załadunku mieszkanki piasku z solą.
Wykonawca jest zobowiązany pozyskać własnym kosztem i staraniem materiał do zwalczania śliskości.
Wykonawca zastosuje mieszankę piasku z solą na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb; nie wolno stosować pyłów z urządzeń odpylających.
Wykonawca jest zobowiązany do każdorazowego przystępowania do prowadzenia jednostkowych akcji posypywania dróg w czasie określonym w ofercie, jednak nie później niż do 120 minut od wezwania przez Zamawiającego lub od zakończeniu opadu.
Posypywanie powinno odbywać się na całej szerokości jezdni.

W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnienie takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę zgodnie z zaleceniami Zamawiającego (np. w przypadku awarii jednostki). Baza sprzętowa i miejsca zamieszkania operatorów sprzętu mogą być zlokalizowane wyłącznie w takiej odległości od rejonu działania, aby w wymaganym czasie możliwe było rozpoczęcie pracy.

Po rozpoczęciu usługi posypywania dróg gminnych, Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania swojej pracy na protokole z wykonania usługi. W protokole muszą być zapisy o godzinach i miejscu oraz zakresie pracy sprzętu.

Zamawiający wymaga również, aby przez całą dobę była możliwa łączność z Wykonawcą przy pomocy telefonów komórkowych. Zamawiający wymaga również, aby w czasie prowadzenia akcji możliwa była bezpośrednia łączność (tel. komórkowy) z operatorami sprzętu.

W przypadku, gdy Wykonawca ze względu na bardzo trudne warunki pogodowe nie jest w stanie prowadzić robót zgodnie z poleceniem, powinien zawiadomić o tym fakcie pracownika Urzędu Miasta i Gminy, celem ustalenia wspólnego wytyczenia dalszych kroków postępowania dla odpowiedniego utrzymania bądź doprowadzenia do należytego stanu dróg.

Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej tych dróg, na których będzie prowadzona usługa oraz zapoznał się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi, będącej przedmiotem zamówienia w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy.
4. Kryteria oceny ofert

Cena godziny usuwania śliskości (posypywania) - 100 %
Oferent, który złoży najkorzystniejszą ofertę, zostanie poinformowany telefonicznie.

9. Uwagi

Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o kryteria oceny ofert.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Jutrosin do zawarcia umowy.

Gmina zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania cenowego.

Uwagi:
Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej ,,RODO") informujemy, że:

- Administrator Pani/Pana danych osobowych: Burmistrz Miasta i Gminy Jutrosin

- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: rodo@jutrosin.eu

- Cele i podstawy przetwarzania. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO- uzasadnione interesy Administratora, w szczególności dochodzenie roszczeń, zaś w przypadku postępowań publicznych także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - na podstawie Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

- Okres przetwarzania Pani/Pana danych osobowych związany jest ze wskazanymi powyżej celami ich przetwarzania. Wobec powyższego dane osobowe będą przetwarzane przez czas, w którym przepisy prawa nakazują Administratorowi przechowywanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, do dochodzenia których konieczne jest dysponowanie danymi.

- Prawa osoby, której dane dotyczą. W przypadkach i na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach o ochronie danych osobowych przysługują Pani/Panu prawa do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) danych, do usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.

- Odbiorcy danych. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu.

- Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Informujemy, że w ramach przetwarzania danych, o których mowa powyżej nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany i Pani/Pana dane nie będą profilowane.

Kontakt:
5. Osoba uprawniona do kontaktu:

Katarzyna Kempa tel: 65 5472 520

adres e-mail: komunalka@jutrosin.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii