Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa outsourcingu sprzątania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-10-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu ul. 11 listopada 2 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański tel. (32) 67 220 17/18; fax (32) 67 010 49 sekretariat@rpwikzawiercie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (32) 67 220 17/ |
Termin składania ofert: | 2024-11-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Usługa outsourcingu sprzątania pomieszczeń należących do RPWIK Sp. z o.o. w Zawierciu oraz pomieszczeń PIP Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu. 5. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa outsourcingu sprzątania pomieszczeń należących do RPWIK Sp. z o.o. w Zawierciu oraz pomieszczeń PIP. 2) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: a) Ul. Włodowska 21 w Zawierciu, sprzątanie w dni robocze w godz.ch 6.00 - 15.00. b) Ul. Wojska Polskiego 23a w Zawierciu, sprzątanie w dni robocze w godz.ch 6.00- 15.00. c) Ul. 11 listopada 2 (biurowiec) oraz (PIP) w Zawierciu, sprzątanie w dni robocze w godz.ch 7.00 - 15.00. 3) Szczegółowy wykaz obiektów, powierzchni, wykaz armatury i mebli, które obejmuje przedmiot zamówienia określają załączniki nr 1 - nr 4. 4) Zakres czynności związany z przedmiotem zamówienia: a) Lokalizacja: Ul. 11 go Listopada 2, Zawiercie - siedziba biurem Pomieszczenia biurowe: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - opróżnianie koszy na śmieci. Czynności wykonywane 3 razy w tygodniu: - odkurzanie biurek, stolików, foteli i pozostałych mebli biurowych, sprzętu komputerowego, lamp i innych akcesoriów biurowych, mycie parapetów, odkurzanie i mycie podłóg. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami oraz mycie na szafach, odkurzanie obrazów i tablic. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, pranie wykładziny, mycie lamp anemostatów i kratek wentylacyjnych. Pomieszczenia służbowe (archiwum, serwerownia, magazynek): Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - zamiatanie i mycie podłóg, mycie okien, mycie parapetów. Sanitariaty: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - mycie urządzeń sanitarnych (muszle, pisuary, umywalki), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie na podłóg, wykafelkowanych ścian i kabin, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami, Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Korytarze i klatki schodowe: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - zamiatanie i mycie posadzek, odkurzanie dywaników, przecieranie poręczy i parapetów, opróżnianie koszy na śmieci, zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych, mycie drzwi wejściowych. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie paneli i lamperii ściennych. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Dodatkowo do obowiązków Wykonawcy należeć będzie utrzymanie terenu wokół budynku tj.: - parking przed budynkiem (kostka brukowa), - podest wejściowy (granit) - w tym odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, - podest wejściowy z podjazdem dla osób niepełnosprawnych (granit, kostka brukowa) -w tym odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej, - teren za budynkiem z miejscem na kontener na odpady komunalne (kostka brukowa). UWAGA: Papier toaletowy biały, ręczniki papierowe ZZ białe, mydło w płynie do pojemników zamontowanych w sanitariatach, worki na śmieci, płyn do mycia naczyń, gąbki kuchenne, kostki dezynfekujące do we, odświeżacze powietrza w aerozolu, ręczniki papierowe białe w rolce (sekretariat), odkamieniacz do ekspresu ciśnieniowego Saeco (sekretariat), środki dezynfekcji i wszelkie inne wymagane środki czystości zapewni Wykonawca na swój koszt. b) Lokalizacja: Ul. ligo Listopada 2, Zawiercie - pomieszczenia PIP. Pomieszczenia biurowe: Czynności wykonywane 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa): - opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków, - odkurzanie biurek, stolików, foteli i pozostałych mebli biurowych, sprzętu komputerowego, lamp i innych akcesoriów biurowych, mycie parapetów, zamiatanie i mycie podłóg. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami oraz mycie na szafach, odkurzanie obrazów i tablic. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp anemostatów i kratek wentylacyjnych. Sanitariaty: Czynności wykonywane 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa): - mycie urządzeń sanitarnych (muszle, pisuary, umywalki), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie na podłóg, wykafelkowanych ścian i kabin, opróżnianie koszy na śmieci. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami, Czynności wykonywane 2 razy w roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Pomieszczenie archiwum: Czynności wykonywane 4 razy w roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - odkurzanie i mycie podłogi. Korytarz: Czynności wykonywane 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa): - zamiatanie i mycie podłogi, odkurzanie dywaników, opróżnianie koszy na śmieci, mycie drzwi wejściowych. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okna, mycie lamp. Klatka schodowa: Czynności wykonywane 2 razy w tygodniu (poniedziałek, środa): - przecieranie poręczy, odkurzanie dywaników, mycie drzwi wejściowych. Czynności wykonywane 1 raz w miesiącu: - zamiatanie / mycie posadzki. Czynności wykonywane 2 razy w roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie lamperii ściennych. UWAGA: Worki na śmieci i wszelkie inne wymagane środki czystości niezbędne do wykonania usługi (z wyłączeniem środków higienicznych) zapewni Wykonawca na swój koszt. c) Lokalizacja: Ul. Wojska Polskiego 23a, Zawiercie. Pomieszczenia biurowe: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - opróżnianie koszy na śmieci wraz z ich segregacją. Czynności wykonywane 3 razy w tygodniu: - odkurzanie biurek, stolików, toteli i pozostałych mebli biurowych, sprzętu komputerowego, lamp i innych akcesoriów biurowych, mycie parapetów, odkurzanie i mycie podłóg. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami oraz mycie na szafach, odkurzanie obrazów i tablic. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, pranie wykładziny, mycie lamp anemostatów i kratek wentylacyjnych. Sanitariaty: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - mycie urządzeń sanitarnych (muszle, pisuary, umywalki), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, mycie na podłóg, wykafelkowanych ścian i kabin, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Korytarze i klatki schodowe: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - zamiatanie i mycie posadzek, odkurzanie dywaników, przecieranie poręczy i parapetów, opróżnianie koszy na śmieci, zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych, mycie drzwi wejściowych. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie paneli i lamperii ściennych. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Jadalnia: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - mycie podłóg, przecieranie stolików i krzeseł, mycie drzwi i zlewozmywaków. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie lamperii, boazerii i płytek ściennych. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych, mycie lodówek i kuchenek. Szatnia: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - mycie na posadzek i parapetów, odkurzanie szafek ubraniowych, opróżnianie koszy na śmieci. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie lamperii, szafek ubraniowych i drzwi. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. UWAGA: Papier toaletowy biały, ręczniki papierowe ZZ białe, mydło w płynie do pojemników zamontowanych w sanitariatach, worki na śmieci, środki dezynfekcji i wszelkie inne wymagane środki czystości zapewni Wykonawca na swój koszt. d) Lokalizacja Ul. Włodowska 21, Zawiercie. Pomieszczenia biurowe: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - opróżnianie koszy na śmieci. Czynności wykonywane 3 razy w tygodniu: - odkurzanie biurek, stolików, toteli i pozostałych mebli biurowych, sprzętu komputerowego, lamp i innych akcesoriów biurowych, mycie parapetów, odkurzanie i mycie podłóg. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami oraz mycie na szafach, odkurzanie obrazów i tablic. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp anemostatów i kratek wentylacyjnych. Wszystkie sanitariaty i pomieszczenia laboratorium: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - mycie urządzeń sanitarnych (muszle, pisuary, umywalki), dezynfekcja urządzeń sanitarnych, zamiatanie i mycie na podłóg i parapetów, wykafelkowanych ścian i kabin, opróżnianie koszy na śmieci, uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie drzwi z futrynami. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp, anemostatów, kratek wentylacyjnych, oraz dygestoriów. Korytarze i klatki schodowe: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - zamiatanie i mycie posadzek, odkurzanie dywaników, przecieranie poręczy i parapetów, opróżnianie koszy na śmieci, zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych, mycie drzwi wejściowych. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie paneli i lamperii ściennych. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Jadalnie: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - zamiatanie i mycie podłóg, przecieranie stolików i krzeseł, mycie drzwi i zlewozmywaków, dezynfekcja stolików, mycie szafek śniadaniowych Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie lamperii, boazerii i płytek ściennych. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych, mycie lodówek i kuchenek. Szatnie: Czynności wykonywane od poniedziałku do piątku: - zamiatanie i mycie posadzek, mycie parapetów, odkurzanie szafek ubraniowych, opróżnianie koszy na śmieci wewnqtrz i na zewnątrz budynku. Czynności wykonywane jeden raz w miesiącu po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie lamperii, szafek ubraniowych i drzwi. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu - mycie okien, mycie lamp, anemostatów i kratek wentylacyjnych. Pomieszczenia w budynku administracyjno garażowym: - zgodnie z wytycznymi dla pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i klatki schodowej, Dyspozytornia: - zgodnie z wytycznymi dla pomieszczeń biurowych i sanitariatów oraz opróżnianie koszy na śmieci wewnątrz i na zewnątrz budynku. Budynek odwadniania osadu - sprzątanie łazienki: - zgodnie z ustaleniami mycia sanitariatów na obiekcie Czynności wykonywane 3 razy w tygodniu: - odkurzanie biurka, stolika, foteli i pozostałych mebli biurowych, , mycie parapetów, odkurzanie i mycie podłóg. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien. Kotłownia: Czynności wykonywane raz na kwartał: - zamiatanie i mycie posadzki, ścieranie kafelek, przecieranie rur, mycie okna. Czynności wykonywane 2 razy do roku po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającemu: - mycie okien. Budynek dmuchaw: Czynności wykonywane raz na kwartał: - zamiatanie i mycie posadzki. Klatka schodowa WKFZ: Czynności wykonywane dwa razy w roku: - mycie okien, mycie klatki schodowej. UWAGA: Papier toaletowy biały, ręczniki papierowe ZZ białe, mydło w płynie do pojemników zamontowanych w sanitariatach, worki na śmieci, środki dezynfekcji i wszelkie inne wymagane środki czystości zapewni Wykonawca na swój koszt. UWAGA: Do obowiązków serwisu sprzątającego należeć będzie obsługa pralni, w której prane są sorty ubraniowe pracowników. Niezbędny sprzęt oraz środki zapewnia Zamawiający. Przed złożeniem otert, oferenci zobowiązani są do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie obiektów będących przedmiotem zamówienia. Z wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka służbowa. Wymagany uprzedni kontakt - Pani Katarzyna Jabłonowska-Klisiak (Kierownik Działu Administracji i Zaopatrzenia) tel. (32) 32 672 18 16. Pan Krzysztof Trzewicarz (Kierownik Działu Eksploatacji Oczyszczalni Ścieków) tel. (32) 67 222 75 wew. 10 lub Pan Tomasz Jankiewicz (Zastępca Kierownika Działu Eksploatacji Oczyszczalni Ścieków) tel. (32) 67 229 86 wew. 21. Pan Mirosław Pawłowski (Kierownik Działu Utrzymania Ruchu) tel. 502 491 860. W przypadku Wykonawców, którzy uprzednio świadczyli dla Zamawiającego usługi objęte zamówieniem dopuszcza się złożenie pisemnego oświadczenia o znajomości obiektów w formie skanu jako załącznik za pomocą okna ,,Załączniki" i przycisku ,,+"do końca tzw. rundy wstępnej. 5) Z uwagi na wysokość zabudowy okien w budynku Laboratorium od powierzchni gruntu do wysokości 6,4 m, w budynku Odwadniania osadu: początek okna na wysokości 2,5 m, wysokość okna 1,5 m, w budynku magazynowo - socjalnym tj. pomieszczenia socjalne pracowników TZO, TZK, TZW oraz warsztat elektryczny, warsztat mechaniczny, ,,stolarnia" i magazyn : 8 okien - początek okien na wysokości 1,36 m, wysokość okien 2,26 m, 4 okna początek okien 1,2 m, wysokość okien 2,26 m, 7 okien początek okien 1,85 m, wysokość okien 1,15 m. Zamawiający wymaga aby pracownicy Wykonawcy wykonujący przedmiot zamówienia posiadali aktualne badania dopuszczające do pracy na wysokości powyżej 3 m. 6) Wykonawca zapewni niezbędne środki czystości, środki dezynfekcyjne biorąc pod uwagę dodatkowe wymagania związane z pandemią koronawirusa we własnym zakresie na własny koszt. 7) Środki czystości, sprzęt i inne materiały potrzebne do wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca zakupi (z wyłączeniem środków związanych z obsługą pralni) i zabezpieczy we własnym zakresie na własny koszt. 8) Środki czystości i inne materiały, których będzie używał Wykonawca przy świadczeniu usług porządkowych muszą spełniać wymagania prawne dotyczące wyrobów, a w szczególności ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności z późniejszymi zmianami. Otwarcie ofert: 2) Postępowanie zakończone jest aukcją elektroniczną, która odbędzie się w dniu 06.11.2024 r. o godz. 09:00. 3) Szczegółowy przebieg rund postępowania zawiera Zaproszenie. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przeprowadzenia aukcji lub do rezygnacji z aukcji. O decyzjach Zamawiającego Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (poprzez e-mail). Składanie ofert: 12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: 1) Oferty można składać do dnia 05.11.2024 r. do godz. 09:00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin wykonania zamówienia: 1. Pomieszczenia znajdujące się przy Ul. Włodowskiej 21, Zawiercie w terminie 01.01.2025 do 31.12.2025 r. 2. Pomieszczenia znajdujące się przy Ul. Wojska Polskiego 23a, Zawiercie w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. 3. Pomieszczenia znajdujące się przy Ul. 11 listopada 2 (biurowiec) w Zawierciu w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. 4. Pomieszczenia znajdujące się przy Ul. 11 listopada 2 (PIP) w Zawierciu w terminie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r. Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia. 1) Przetarg nieograniczony, przeprowadzony w formie elektronicznej z zastosowaniem platformy aukcyjnej PROe.biz, zakończony aukcją. 2) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu (dostępny na stronie internetowej www.rpwikzawiercie.pl). 3) Szczegółowy opis przebiegu postępowania zawiera zaproszenie. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3. Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Opis sposobu przygotowania ofert: 1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając tylko wymagane warunkami SWZ załączniki. 2) Dodatkowe załączniki dodane przez Uczestników, niestanowiące wymaganych SWZ dokumentów, nie będą rozpatrywane pod kątem badania oferty. 17 a. Opis sposobu obliczenia ceny. 1) Wykonawca podaje w ofercie cenę netto. W cenie nie uwzględnia się podatku od towarów i usług. 2) Cena musi być wyrażona w złotych polskich. 3) Cena podana w ofercie powinna być cenę kompletną, jednoznaczną i ostateczną. Przy obliczaniu ceny zaleca się wziąć pod uwagę: a) wizję lokalną na obiekcie, b) wykaz i metraż pomieszczeń, c) składniki całości zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i inne wytyczne zawarte w specyfikacji, 17 b. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert. 1) Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu. 2) Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu. 3) Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów i ich wag: 4) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która będzie posiadała najmniejszy koszt, który będzie obliczony w następujący sposób: Koszt = cena ofertowa netto - (minus) gwarantowana kwota obniżenia na podstawie ulgi we wpłatach na PFRON za całość zamówienia w trakcie obowiązywania umowy (max 50 000,00 zł za całość zamówienia w trakcie obowiązywania umowy; w przypadku zagwarantowania przez Wykonawcę przedmiotowej ulgi). 5) Zamawiający przewiduje możliwość odpisu z tytułu wpłat we wpłacie na PFRON w wysokości 50 000,00 zł całość zamówienia w trakcie obowiązywania umowy. 6) W przypadku, gdy Wykonawca udzieli Zamawiającemu odpisu we wpłacie na PFRON, zobowiązany jest spełnić wymagania ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2019.1172) niezbędne do korzystania przez Zamawiającego z ulgi we wpłatach na PFRON, 7) W przypadku gdy Wykonawca udziela odpisu we wpłacie na PFRON w wysokości wyższej niż 50 000,00 zł za całość zamówienia w trakcie obowiązywania umowy; Wykonawca w formularzu ofertowym może wpisać kwotę maksymalną 50 000,00 18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wzór umowy zawiera załącznik nr 8. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Kontakt: 2) Osoba do kontaktu w kwestii merytorycznej oraz przeprowadzenia wizji lokalnej: Katarzyna Jabłonowska-Klisiak e-mail: sekretariat@rpwikzawiercie.pl tel. (32) 32 672 18 16 3) Osoba do kontaktu w kwestii obsługi platformy przetargowej: Monika Łyko; e-mail: monika.lyko@rpwikzawiercie.pl tel. (32) 67 220 17; wew. 49 |