Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja, serwis i przegląd systemu sygnalizacji włamania i napadu |
Data zamieszczenia: | 2024-10-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego Północna 15 74-300 Myślibórz powiat: myśliborski telefon +48 95 746 7 701 fax +48 95 746 7 701 t.kupiec@cuwmysliborz.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Myślibórz |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon +48 95 746 7 |
Termin składania ofert: | 2024-11-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. Pełnomocnik Zamawiającego - Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego Ul. Północna 15. 74-300 Myślibórz zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn.: ,,Konserwacja, serwis i przegląd systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku Starostwa Powiatowego w Myśliborzu przy Ul. Północnej 15" I. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje stalą konserwację, wykonywanie przeglądu i serwisu celem utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń trzech systemów sygnalizacji włamania i napadu (zwanych dalej SSWiN) w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Myśliborzu poprzez okresowe raz na kwartał wykonanie czynności konserwacyjnych przewidzianych w obowiązujących przepisach i normach technicznych oraz usuwanie awarii w przypadkach nieprawidłowości w działaniu SSWiN. 2.Zamawiający umożliwi realizacje jego obowiązków, w szczególności poprzez zapewnienie dostępu do SSWiN oraz stworzenie możliwości kontroli jego sprawności w godz.ch pracy Zleceniodawcy. Termin przeprowadzania czynności konserwacyjnych ustalany będzie każdorazowo, przy czym nie później niż w ostatnim tygodniu kwartału. 3.Wykonawca po uzyskaniu informacji o nieprawidłowości w działaniu SSWiN oraz umożliwieniu mu dostępu do niego, przystąpi do usunięcia awarii w ciągu 24 godzin od uzyskania tej informacji. Powiadomienie Wykonawcy o powyższym nastąpi telefonicznie na wskazany przez Wykonawcę numer telefonu lub mailowo. 4.Serwis odbywać się będzie co kwartał- 4 razy w roku. Dokument nr: CUW.131.108.2024.KpT Składanie ofert: II. Opis sposobu sporządzenia oferty oraz miejsce i termin składania a) Ofertę należy złożyć elektronicznie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. przesyłając na adres mailowy t.kupiec@cuwmysliborz.pl w terminie do 05.11.2024 r. do godz. 10:00 lub bezpośrednio na adres: Centrum Usług wspólnych Powiatu Myśliborskiego Ul. Północna 15, 74-300 Myślibórz. b) Do formularza ofertowego należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2 ( oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia) Wymagania: c) Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę wpływu oferty do Zamawiającego. d) Oferta złożona po terminie składania ofert do Zamawiającego zostanie odrzucona. e) Oferent określi w przedłożonej ofercie łączną cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia. f) Cenę oferty należy podać w złotych polskich z uwzględnieniem obowiązującej stawki VAT. III. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: Cena (C) - waga kryterium 100 % (100pkt); Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: a) Cena (C)-waga 100 % cena najniższa brutto* C-- x 100 cena oferty ocenianej brutto IV.Termin związania ofertą: 30 dni. V. Podstawy Wykluczenia 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: o wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 o i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art, 1 pkt 3 (wykluczenie z postępowania); o wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 o i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt. 3 (wykluczenie z postępowania); o wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 (wykluczenie z postępowania). 2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1. 3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp w związku z art. 7 ust. 3 ustaw z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 4. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty. 6. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. 7. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w drodze decyzji, do wysokości 20 000 000 zł. 8. W zakresie nieuregulowanym w ust. 6 i 7 do nakładania i wymierzania kary pieniężnej, o której mowa w ust. 6, stosuje się przepisy działu Na ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. 9. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. 6, stanowią dochód budżetu państwa. UWAGA!!!: w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z ww. podstawy prawnej Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia w ww. zakresie na załączniku nr 2 Uwagi: załączniku nr 2 VI. Informacje pozostałe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny VII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 i 14 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Myśliborskiego ul. Północna 15,74-300 Myślibórz, e-mail sekretariat@cuwmysliborz.pl 2. W sprawach dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w CUW: łub telefonicznie pod numerem 095-746-77-01. 3. Jeżeli Pani/ Pana dane osobowe nie zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio, to otrzymał je od kontrahenta, w imieniu którego Pan/i działa w zakresie niezbędnym do zrealizowania postanowień umownych/ zlecenia (dane kontaktowe). 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu: - analizy ofert, zawarcia i realizacji umów oraz zleceń, w szczególności w związku z prowadzoną korespondencją służbową (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) - w celu wystawienia i przekazania faktur, prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na Administratorze (art. 6 ust.l lit. C RODO) 5. Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa w ramach podpisanej umowy powierzenia, organowi prowadzącemu, kurierom, operatorom pocztowym, a także w ramach ustawy o udostępnianiu informacji publicznej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy, a następnie przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W związku z dochodzeniem roszczeń dane mogą być przechowywane do czasu ich przedawnienia, ale nie dłużej niż 3 lata. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przemarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania. 8. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie Pani/a danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, www.uodo.gov.pl 9. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania, w szczególności zrealizowania umowy, czy wystawienia faktury. |