Odśnieżanie dróg gminnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odśnieżanie dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-11-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stary Zamość
Stary Zamość 6
22-417 Stary Zamość
powiat: zamojski
Tel.: 84 616 4231, 84 616-42-31, Fax: 84 616 32 24
zamowienia@staryzamosc.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Stary Zamość
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 84 616 4231, 8
Termin składania ofert: 2024-11-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Stary Zamość w sezonie zimowym 2024/2025: a) pługiem ciężkim obustronnym, b) spycharką, c) koparką, d) sprzętem mechanicznym do posypywania lub polewania środkami chemicznymi jezdni w celu likwidacji śliskości nawierzchni dróg".

Dokument nr: IT.7021.18.2024

Otwarcie ofert: 10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2024 r. o godz. 1230 w Urzędzie Gminy Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość, sala konferencyjna, pokój nr 32. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
- złożenie oferty wraz z załącznikami w Urzędzie Gminy Stary Zamość do dnia 13.11.2024 r. do godz. 12.00
9. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 6 należy złożyć
w terminie do dnia 13.11.2024 r. do godz. 1200 w Urzędzie Gminy Stary Zamość - sekretariat, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość. Oferty można składać od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00-15:00.
Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty w miejsce wskazane wyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji umowy: od podpisania umowy do 31 marca 2025r.

Wymagania:
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na świadczenie usługi jednego lub niektórymi rodzajami sprzętu).
6. Oferta powinna zawierać:
1) formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia),
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków (wzór stanowi załącznik
nr 2 do ogłoszenia),
3) oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych RODO, jeśli dotyczy Wykonawcy(wzór stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia),
4) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, z dopiskiem za zgodność ze stanem faktycznymi i podpisem osoby (osób) posiadającej umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7. Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
8. Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia:
1) Nazwa, adres, numer telefonu, faksu, adres e-mail Wykonawcy,
2) Gmina Stary Zamość, Stary Zamość 6, 22-417 Stary Zamość,
3) OFERTA: ,,Odśnieżanie dróg gminnych na terenie gminy Stary Zamość w sezonie zimowym 2024/2025"
4) Nie otwierać przed dniem 13.11.2024 r. do godz. 1230.
11. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, w kopercie oznaczonej jak w pkt. 7 z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA".
12. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
13. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający prześle Wykonawcom, którzy złożyli oferty, informację z otwarcia ofert oraz zamieści informację na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Stary Zamość.
14. Oferty złożone po terminie, o którym mowa w pkt. 9, zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
15. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zawierała wypełnionego i prawidłowo podpisanego formularza ofertowego (załącznik nr 1), zostanie odrzucona.
16. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 15 dni.

17. Zamawiający poprawi w ofercie:
1) Oczywiste omyłki pisarskie,
1) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
2) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym pisemnie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
18. Oferta Wykonawcy, który nie zgodzi na poprawienie omyłek, o których mowa w pkt. 17, zostanie odrzucona.
19. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta nie będzie zawierała dokumentów wymienionych w pkt. 5, do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 3 dni. Wykonawca, który nie uzupełni oferty w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania.
20. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone na podstawie następującego kryterium oceny ofert: Cena (Waga 100%).
21. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
22. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
23. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, o terminie podpisania umowy.
24. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy), o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
25. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
26. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny lub unieważnić postępowanie.
27. Ponadto Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) w postępowaniu nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu,
2) oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający będzie mógł zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4) postępowanie obarczone będzie niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
28. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu oraz zamieści informację na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Stary Zamość.
1. Informację o udzieleniu zamówienia Zamawiający zamieści na zamieści informację na stronie biuletynu informacji publicznej Gminy Stary Zamość.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub drogą elektroniczną.
4. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami wymienionymi w pkt. 5, w tym oświadczeń, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, składanych na wezwanie Zamawiającego.
5. W korespondencji elektronicznej związanej z niniejszym postępowaniem w tytule wiadomości e-mail przesyłanej na poniższy adres Zamawiającego: zamowienia@staryzamosc.pl należy wpisać następującą treść: ,,Odśnieżanie - gmina Stary Zamość 2024/2025".

Uwagi:
2. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stary Zamość.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - e-mail:inspektor@cbi24.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych.
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
6. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: p. Bożena Starzyńska, Janusz Czarny (tel. 84 616-42-31).

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii