Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków |
Data zamieszczenia: | 2024-11-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Spytkowice ul. Zamkowa 12 34-116 Spytkowice powiat: wadowicki tel. 33/8791 820 w. 31, tel. 33 879 18 76 wew. 31 gmina@spytkowice.net.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Spytkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33/8791 820 w. |
Termin składania ofert: | 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wójt Gminy Spytkowice przyjmuje oferty cenowe na wykonanie zadania pn.: ,,Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Spytkowice powiat wadowicki" III. Opis przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie inwentaryzacji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Spytkowice. Szacunkowa ilość nieruchomości, na których znajduje się zbiornik lub przydomowa oczyszczalnia ścieków wynosi ok. - 2 200. Ilość nieruchomości jest przybliżona i może ulec zmianie +/- 5%. Wykaz sołectw oraz wykaz ulic (wszystkich z terenu Gminy) zostanie Wykonawcy przekazany po podpisaniu umowy wraz z nieruchomościami przyłączonymi do sieci kanalizacyjnej. Inwentaryzację należy sporządzić zgodnie z oświadczeniem właścicieli/użytkowników nieruchomości do ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków - załącznik nr 4 oraz wykonanie zbiorczego zestawienia w tabeli - załącznik 5 w wersji edytowalnej formatu Excel. Dokument nr: RGGiOŚ.604.1.38.2024.TB Składanie ofert: Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, zabezpieczonej przed otwarciem, zaadresowanej i opisanej: Urząd Gminy w Spytkowicach Ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice ,,Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Spytkowice powiat wadowicki" 2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego, tj. w Urzędzie Gminy w Spytkowicach Ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice w terminie do dnia 22.11.2024 r. za pośrednictwem poczty tradycyjnej, kurierem lub osobiście. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia do dnia 14 lutego 2025 roku. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: Zamawiający prowadzi postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego. Niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 28 - wartość zamówienia netto poniżej kwoty 130 000,00 zł. V. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Warunek odnośnie posiadania uprawnień zostanie uznany za spełniony w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu złożenia oferty wykonali co najmniej 2 inwentaryzacje zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków. Wykonawca celem wykazania spełnienia warunku jest zobowiazany załączyć do oferty wykaz wykonanych usług według załącznika nr 2. VI. Cena ofertowa: 1. Ofertę należy przygotować w języku polskim i podpisać przez upoważnionego przedstawiciela firmy oraz złożyć ją w sposób uniemożliwiający dekompletację oferty. 2. Cenę ofertową należy podać w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT. 3. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składajacy ofertę. 5. Najniższa wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty - kryterium wyboru cena 100%. 1. Dokumenty wchodzące w skład oferty; 1) formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2) wykaz wykonywanych usług, które zostały zrealizowane w całości przez Wykonawcę wraz z dowodami potwierdzającymi ich prawidłowe wykonanie - załącznik nr 2; 3) zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do tut. Urzędu. II. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą: Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie na adres Urząd Gminy Spytkowice ul. Zamkowa 12, 34 - 116 Spytkowice, epuapem lub e-mailem: urzad@gminaspytkowice.pl IX. Informacje ogólne: 1. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 3. W przypadku wpłynięcia 1 oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego, Zamawiający może dokonać wyboru oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Uwagi: Ochrona danych osobowych - RODO W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i?ust.?2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016?r, nr 119, s. 1) zwanego dalej ,,RODO" iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Spytkowice reprezentowana przez Wójta Gminy. Z Administratorem można się kontaktować pisząc na adres Urzędu Gminy: ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice oraz za pomocą wiadomości e-mail pisząc na adres: urzad@gminaspytkowice.pl lub telefonicznie pod nr tel. 33 879 18 76. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@spytkowice.net.pl lub tradycyjnie, pisząc na adres siedziby Administratora. 3. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta. 4. Dane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert będą przetwarzane w celu: - wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), - wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków podatkowych i?księgowo-rachunkowych związanych z ewentualną realizacją umowy oraz innych obowiązków prawnych wynikających z realizacji zamówienia publicznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO), - ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT i innym podmiotom przetwarzającym dane w celu określonych przez Administratora - przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem. 6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z odpowiednich regulacji prawnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt Jednostki. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt 4, a ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy. 8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, 2) prawo do sprostowania danych, 3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, 4) przenoszenia danych - na zasadach i warunkach wynikających z RODO. 9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z?przepisami RODO. 10. Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania. 11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Kontakt: Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest Insp.Teresa Biela; tel. 33 879 18 76 wew. 31 w godzinach pracy urzędu. |