Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków

Data zamieszczenia: 2024-11-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Spytkowice
ul. Zamkowa 12
34-116 Spytkowice
powiat: wadowicki
tel. 33/8791 820 w. 31, tel. 33 879 18 76 wew. 31
gmina@spytkowice.net.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Spytkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33/8791 820 w.
Termin składania ofert: 2024-11-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Spytkowice przyjmuje oferty cenowe na wykonanie zadania pn.:

,,Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków
na terenie Gminy Spytkowice powiat wadowicki"
III. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie inwentaryzacji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Spytkowice. Szacunkowa ilość nieruchomości, na których znajduje się zbiornik lub przydomowa oczyszczalnia ścieków wynosi ok. - 2 200. Ilość nieruchomości jest przybliżona i może ulec zmianie +/- 5%. Wykaz sołectw oraz wykaz ulic (wszystkich z terenu Gminy) zostanie Wykonawcy przekazany po podpisaniu umowy wraz z nieruchomościami przyłączonymi do sieci kanalizacyjnej.
Inwentaryzację należy sporządzić zgodnie z oświadczeniem właścicieli/użytkowników nieruchomości do ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków - załącznik nr 4 oraz wykonanie zbiorczego zestawienia w tabeli - załącznik 5
w wersji edytowalnej formatu Excel.

Dokument nr: RGGiOŚ.604.1.38.2024.TB

Składanie ofert:
Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, zabezpieczonej przed otwarciem, zaadresowanej i opisanej:
Urząd Gminy w Spytkowicach Ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice
,,Inwentaryzacja zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Spytkowice powiat wadowicki"
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiajacego, tj. w Urzędzie Gminy w Spytkowicach Ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice w terminie do dnia 22.11.2024 r. za pośrednictwem poczty tradycyjnej, kurierem lub osobiście.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia do dnia 14 lutego 2025 roku.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamawiający prowadzi postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego.
Niniejsze zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 i art. 28 - wartość zamówienia netto poniżej kwoty 130 000,00 zł.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Warunek odnośnie posiadania uprawnień zostanie uznany za spełniony w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich
4 lat przed upływem terminu złożenia oferty wykonali co najmniej 2 inwentaryzacje zbiorników bezodpływowych oraz przydomowych oczyszczalni ścieków. Wykonawca celem wykazania spełnienia warunku jest zobowiazany załączyć do oferty wykaz wykonanych usług według załącznika nr 2.
VI. Cena ofertowa:
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim i podpisać przez upoważnionego przedstawiciela firmy oraz złożyć ją w sposób uniemożliwiający dekompletację oferty.
2. Cenę ofertową należy podać w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
3. Cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie zobowiązania, koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składajacy ofertę.
5. Najniższa wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty - kryterium wyboru cena 100%.
1. Dokumenty wchodzące w skład oferty;
1) formularz ofertowy - załącznik nr 1;
2) wykaz wykonywanych usług, które zostały zrealizowane w całości przez Wykonawcę wraz z dowodami potwierdzającymi ich prawidłowe wykonanie - załącznik nr 2;
3) zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, że Oferent jest uprawniony
do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Oferenta odpowiada profilowi robót objętych postępowaniem.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data wpływu do tut. Urzędu.
II. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcą:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawca przekazują pisemnie na adres Urząd Gminy Spytkowice ul. Zamkowa 12,
34 - 116 Spytkowice, epuapem lub e-mailem: urzad@gminaspytkowice.pl
IX. Informacje ogólne:
1. Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
3. W przypadku wpłynięcia 1 oferty, która będzie spełniać wymogi Zamawiającego,
Zamawiający może dokonać wyboru oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zaproszenia bez podania
przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych - RODO
W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy - zgodnie z art. 13 ust. 1 i?ust.?2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016?r, nr 119, s. 1) zwanego dalej ,,RODO" iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Spytkowice reprezentowana przez Wójta Gminy. Z Administratorem można się kontaktować pisząc na adres Urzędu Gminy: ul. Zamkowa 12,
34-116 Spytkowice oraz za pomocą wiadomości e-mail pisząc na adres: urzad@gminaspytkowice.pl
lub telefonicznie pod nr tel. 33 879 18 76.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@spytkowice.net.pl lub tradycyjnie, pisząc na adres siedziby Administratora.
3. Dane osobowe pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana, a w przypadku kiedy dane nie pochodzą od osoby, której te dane dotyczą są one pozyskane od kontrahenta, oferenta.
4. Dane osobowe pozyskane w ramach złożonych ofert będą przetwarzane w celu: - wyłonienia wykonawców na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł, a następnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, w tym obowiązków podatkowych i?księgowo-rachunkowych związanych z ewentualną realizacją umowy oraz innych obowiązków prawnych wynikających z realizacji zamówienia publicznego (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
- ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa. Pani/Pana dane mogą być ponadto przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom usług IT i innym podmiotom przetwarzającym dane w celu określonych przez Administratora - przy czym takie podmioty przetwarzają dane wyłącznie na podstawie umowy z Administratorem.
6. Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z odpowiednich regulacji prawnych. Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację
dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt Jednostki.
7. Podanie danych osobowych jest niezbędne dla celów określonych w pkt 4, a ich niepodanie będzie
skutkowało niemożnością rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.
8. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych,
2) prawo do sprostowania danych,
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4) przenoszenia danych
- na zasadach i warunkach wynikających z RODO.
9. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzasadnione jest, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez Administratora niezgodnie z?przepisami RODO.
10. Na podstawie Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane decyzje w sposób zautomatyzowany,
w tym w formie profilowania.
11. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Kontakt:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcą jest Insp.Teresa Biela; tel. 33 879 18 76 wew. 31 w godzinach pracy urzędu.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii