Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali sportowej |
Data zamieszczenia: | 2024-11-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stegna Gdańska 34 82-103 Stegna powiat: Nowodworski gmina@stegna.pl https://platformazakupowa.pl/pn/stegna |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Stegna |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3 Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3. Zadanie zaplanowane było w trzech etapach, dwa z nich zostały zrealizowane: 1) Modernizacja istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół w Stegnie - etap 1; (zrealizowano); 2) Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem i budynkiem sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Stegnie - etap 2 (zrealizowano); 3) Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3 (do realizacji). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu 3. Zakres uszczegółowiono na rysunku PZT. Zamówienie obejmuje budowę hali sportowej niepodpiwniczonej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną. Hala sportowa pełnowymiarowa wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, centralnym ogrzewaniem, kanalizacją deszczową i instalacją elektryczną. Projektowany budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Dostęp dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z terenu, na I piętro za pomocą dźwigu osobowego. Powierzchnia zabudowy hali sportowej z łącznikiem: 2 208,35 m^2 Powierzchnia użytkowa: 2 859,58 m2 Kubatura hali z łącznikiem: 22 960,55 m3 Wysokość do kalenicy dachu: 11,96 m Liczna kondygnacji naziemnych: 2- PARTER I PIĘTRO Nachylenie głównych połaci dachu: 10 %, 5% Technologia: tradycyjna, murowana Długość elewacji hali sportowej - 90,96 m Szerokość elewacji hali sportowej - 40,94 m Hala sportowa przeznaczona na potrzeby szkoły oraz dla organizowania imprez sportowych. Zaplecze hali sportowej: a) szatnie z węzłami sanitarnymi, przebieralnie, budynek dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Szatnie przeznaczone dla 24 osób. Sanitariaty wyposażone w toalety, pisuary, umywalki, kabiny natryskowe, baseny do mycia nóg, lustra, pojemniki na papier toaletowy naścienne, dozowniki do mydła w piance naścienne. b) pomieszczenie dla trenerów/nauczycieli wf-u z osobnym węzłem sanitarnym. c) pomieszczenie porządkowe wyposażone w zlew obniżony oraz umywalkę. d) widownia - konstrukcja żelbetowa przeznaczona na 266 osób. Sześć rzędów siedzeń z tworzywa PVC przedzielone biegami schodowymi z numeracją siedzeń. Dla osób niepełnosprawnych na wózkach 12 miejsc na widowni przy barierkach. e) sale wielofunkcyjne na piętrze (jedna sala wyposażona w lustro na całej powierzchni ściany z barierką baletową) f) magazyn na sprzęt sportowy (regał 10 szt. 2.5 x 2.0 m, materace, piłki, siatki, bramki i słupki do piłki siatkowej, itp). g) wyposażenie sali sportowej: tablica wyników elektroniczna, kosze mocowane do konstrukcji dachu składane elektrycznie oraz 3 stałe montowane na słupach, elektryczne kurtyny dzielące boisko główne na 3 boiska treningowe. Na ścianach szczytowych i w oknach na sali siatki zbierające piłki - siatka polietylenowa (PE), kolor niebieski. Stałe elementy wyposażenia (np. siatki zbierające, kurtyny dzielące boisko na sektory itp. NRO) h) łącznik między istniejącą szkołą a projektowaną halą sportową. Łącznik łączy oba budynki na poziomie piętra. Konstrukcja żelbetowa. Fasada ze szkła mocowanego do konstrukcji stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo kolor szary. Stosować szkło bezpieczne. Dach płyta warstwowa z rdzeniem pir. Posadzka płytki gres. i) wykonanie instalacji: wod.-kan., c.o., c.w.u, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacja teletechniczna, instalacja internetowa, instalacja monitoringu. W ramach zagospodarowania terenu zamówienie obejmuje: a) teren zielony - trawa , od Ul. Bukowej na dł. 130 m żywopłot z bukszpanu , od strony zachodniej w pasie zieleni projektuje się obsadzenie tujami b) teren utwardzony - dojścia do budynku projektowane - kostka betonowa kolor grafitowy gr. 8cm, ułożony na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm oraz podbudowie z chudego betonu B-15 gr. 15cm i warstwie odsączającej z piasku grubości gr. 30cm oraz płyty ażurowe - wypełnienie kamieniem łamanym frakcji 1,2 mm kolor biały-szary c) miejsca parkingowe - zlokalizowane na terenie inwestycji - ilość miejsc 30. Dostęp na teren z: drogi dojazdowej KDD1 Ul. Bukowa (droga o nawierzchni gruntowej) ciągu pieszo-jezdnego KDpj (szerokość 5,5m) - projektuje się utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego kostką betonową gr. 8 cm ciągu pieszego KDp d) opaska wokół budynku - kostka betonowa gr. 6 cm kolor grafitowy- szerokość 50 cm e) zasilanie w wodę - z istniejącej sieci wodociągowej , włączenie do sieci - włączenie do sieci wg odrębnego opracowania na zgłoszenie do gestora sieci. f) odprowadzenie ścieków - do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej , włączenie do sieci wg odrębnego opracowania na zgłoszenie do gestora sieci. g) odprowadzenie wód deszczowych - do projektowanego podziemnego zbiornika PVC. h) zasilanie w energię elektryczną - z projektowanego złącza pomiarowego - wg odr. Opracowania ENERGA OPERATOR i) elementy małej architektury - ławki i pojemniki na śmieci. j) ogrodzenie - stalowe ocynkowane malowane proszkowo w kolorze grafitowym lub szarym, wysokość h=1,5 m. Furtki o szerokości 1,1m, 2 bramy o szer. 5,0 m. k) rozbiórka istniejących budynków drewnianych - oznaczenie na PZT nr 15. l) organizacja ruchu. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa, przedmiar, szczegółowa specyfikacja techniczna - Załącznik nr 11 do SWZ. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45111291-4,45200000-9,45212225-9,45212200-8,45223200-8,45300000-0,45310000-3,45332000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00603229, ZPŚ.271.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-11 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/stegna 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna - z zastrzeżeniem, iż oferta, w tym oświadczenia mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy. 2. Złożenie oferty na platformie lub zadawanie pytań wymaga: 1) akceptacji warunków korzystania z platformazakupowa.pl określonych w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznania go za wiążący, 2) zapoznania i stosowania się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. 4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ , tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB, 6.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do "Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych", zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. 7. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: o Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. o Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. o Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Szczegółowe wymagania określono w rozdziale XIII SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stegna, Ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. art. 19 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy Pzp: a) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do uzyskania potwierdzenia, czy przetwarzane są dotyczące go dane osobowe, to Zamawiający będzie uprawniony do żądania od Wykonawcy dodatkowych informacji precyzujących żądanie (np. nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia); b) w przypadku, gdy Wykonawca skorzysta z prawa do ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych, to Zamawiający będzie uprawniony do przetwarzania tych danych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-11 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stegna/proceedings Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące Wymagania: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Stegnie nr konta 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP. 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stegna 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPŚ.271.17.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3. Zadanie zaplanowane było w trzech etapach, dwa z nich zostały zrealizowane: 1) Modernizacja istniejącego boiska sportowego przy Zespole Szkół w Stegnie - etap 1; (zrealizowano); 2) Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem i budynkiem sanitarno-szatniowym przy Zespole Szkół w Stegnie - etap 2 (zrealizowano); 3) Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3 (do realizacji). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu 3. Zakres uszczegółowiono na rysunku PZT. Zamówienie obejmuje budowę hali sportowej niepodpiwniczonej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną. Hala sportowa pełnowymiarowa wraz z instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, centralnym ogrzewaniem, kanalizacją deszczową i instalacją elektryczną. Projektowany budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Dostęp dla osób niepełnosprawnych bezpośrednio z terenu, na I piętro za pomocą dźwigu osobowego. Powierzchnia zabudowy hali sportowej z łącznikiem: 2 208,35 m^2 Powierzchnia użytkowa: 2 859,58 m2 Kubatura hali z łącznikiem: 22 960,55 m3 Wysokość do kalenicy dachu: 11,96 m Liczna kondygnacji naziemnych: 2- PARTER I PIĘTRO Nachylenie głównych połaci dachu: 10 %, 5% Technologia: tradycyjna, murowana Długość elewacji hali sportowej - 90,96 m Szerokość elewacji hali sportowej - 40,94 m Hala sportowa przeznaczona na potrzeby szkoły oraz dla organizowania imprez sportowych. Zaplecze hali sportowej: a) szatnie z węzłami sanitarnymi, przebieralnie, budynek dostosowany dla osób niepełnosprawnych. Szatnie przeznaczone dla 24 osób. Sanitariaty wyposażone w toalety, pisuary, umywalki, kabiny natryskowe, baseny do mycia nóg, lustra, pojemniki na papier toaletowy naścienne, dozowniki do mydła w piance naścienne. b) pomieszczenie dla trenerów/nauczycieli wf-u z osobnym węzłem sanitarnym. c) pomieszczenie porządkowe wyposażone w zlew obniżony oraz umywalkę. d) widownia - konstrukcja żelbetowa przeznaczona na 266 osób. Sześć rzędów siedzeń z tworzywa PVC przedzielone biegami schodowymi z numeracją siedzeń. Dla osób niepełnosprawnych na wózkach 12 miejsc na widowni przy barierkach. e) sale wielofunkcyjne na piętrze (jedna sala wyposażona w lustro na całej powierzchni ściany z barierką baletową) f) magazyn na sprzęt sportowy (regał 10 szt. 2.5 x 2.0 m, materace, piłki, siatki, bramki i słupki do piłki siatkowej, itp). g) wyposażenie sali sportowej: tablica wyników elektroniczna, kosze mocowane do konstrukcji dachu składane elektrycznie oraz 3 stałe montowane na słupach, elektryczne kurtyny dzielące boisko główne na 3 boiska treningowe. Na ścianach szczytowych i w oknach na sali siatki zbierające piłki - siatka polietylenowa (PE), kolor niebieski. Stałe elementy wyposażenia (np. siatki zbierające, kurtyny dzielące boisko na sektory itp. NRO) h) łącznik między istniejącą szkołą a projektowaną halą sportową. Łącznik łączy oba budynki na poziomie piętra. Konstrukcja żelbetowa. Fasada ze szkła mocowanego do konstrukcji stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo kolor szary. Stosować szkło bezpieczne. Dach płyta warstwowa z rdzeniem pir. Posadzka płytki gres. i) wykonanie instalacji: wod.-kan., c.o., c.w.u, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, instalacja teletechniczna, instalacja internetowa, instalacja monitoringu. W ramach zagospodarowania terenu zamówienie obejmuje: a) teren zielony - trawa , od ul. Bukowej na dł. 130 m żywopłot z bukszpanu , od strony zachodniej w pasie zieleni projektuje się obsadzenie tujami b) teren utwardzony - dojścia do budynku projektowane - kostka betonowa kolor grafitowy gr. 8cm, ułożony na podsypce cementowo-piaskowej grubości 5cm oraz podbudowie z chudego betonu B-15 gr. 15cm i warstwie odsączającej z piasku grubości gr. 30cm oraz płyty ażurowe - wypełnienie kamieniem łamanym frakcji 1,2 mm kolor biały-szary c) miejsca parkingowe - zlokalizowane na terenie inwestycji - ilość miejsc 30. Dostęp na teren z: drogi dojazdowej KDD1 ul. Bukowa (droga o nawierzchni gruntowej) ciągu pieszo-jezdnego KDpj (szerokość 5,5m) - projektuje się utwardzenie ciągu pieszo-jezdnego kostką betonową gr. 8 cm ciągu pieszego KDp d) opaska wokół budynku - kostka betonowa gr. 6 cm kolor grafitowy- szerokość 50 cm e) zasilanie w wodę - z istniejącej sieci wodociągowej , włączenie do sieci - włączenie do sieci wg odrębnego opracowania na zgłoszenie do gestora sieci. f) odprowadzenie ścieków - do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej , włączenie do sieci wg odrębnego opracowania na zgłoszenie do gestora sieci. g) odprowadzenie wód deszczowych - do projektowanego podziemnego zbiornika PVC. h) zasilanie w energię elektryczną - z projektowanego złącza pomiarowego - wg odr. Opracowania ENERGA OPERATOR i) elementy małej architektury - ławki i pojemniki na śmieci. j) ogrodzenie - stalowe ocynkowane malowane proszkowo w kolorze grafitowym lub szarym, wysokość h=1,5 m. Furtki o szerokości 1,1m, 2 bramy o szer. 5,0 m. k) rozbiórka istniejących budynków drewnianych - oznaczenie na PZT nr 15. l) organizacja ruchu. 2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera: Dokumentacja projektowa, przedmiar, szczegółowa specyfikacja techniczna - Załącznik nr 11 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 34928200-0 - Ogrodzenia 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania zdolności kredytowej jednego Wykonawcy potwierdzonych przez różne instytucje (banki). 2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: 1) wykaz wykonanych robót budowlanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą budowie budynku użyteczności publicznej lub budowie hali sportowej o wartości robót minimum 10 000 000,00 zł brutto. 2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby: a) kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającym co najmniej 3 letnie (licząc od dnia uzyskania uprawnienia) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie niezbędnym do prowadzenia w/w zakresu robót. b) kierownika robót - posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym co najmniej 3 letnie (licząc od dnia uzyskania uprawnienia) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie niezbędnym do prowadzenia w/w zakresu robót. c) kierownika robót - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającym co najmniej 3 letnie (licząc od dnia uzyskania uprawnienia) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie niezbędnym do prowadzenia w/w zakresu robót. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ. 5. Do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien zatrudnić wystarczającą liczbę personelu gwarantującego właściwą jakość wykonanych prac. Uwaga Wskazuje się na dyspozycję z art. 12 a ustawy Prawo budowlane o brzmieniu: Art. 12a. ,,Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych", tj. regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz Art. 104. ,, [Zachowanie uprawnień budowlanych] Osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie". 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SWZ. 3) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Zobowiązanie podmiotu trzeciego, pełnomocnictwo do reprezentowania, Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie art. 117 - o ile dotyczy SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczy w Stegnie nr konta 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP. 2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Stegna 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - załącznik nr 10. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) ponoszą, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy, solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |