Zakup i dostawa sprzętu typu Led Wall, video wraz z osprzętem oraz systemu śledzenia VA/AR

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa sprzętu typu Led Wall, video wraz z osprzętem oraz systemu śledzenia VA/AR

Data zamieszczenia: 2024-11-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: DIGITAL CREATIVE CLUSTER Sp. z o.o
Puławska 457
02-844 Warszawa
powiat: Warszawa
+48 22 314 14 69
michal.mazurek@creativecluster.eu
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/205719
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 22 314 14 69
Termin składania ofert: 2024-12-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Zakup i dostawa sprzętu typu Led Wall, video wraz z osprzętem oraz systemu śledzenia VA/AR na potrzeby projektu WAMA Innovation Hub"
Powstaje w kontekście projektu
FENG.02.22-IP.02-0006/23 - ,,WaMa Innovation Hub"

Część 1
DOSTAWA sprzętu specjalistycznego audio - video

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
I. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV), Przedmiot Zamówienia został zdefiniowany jako:
32351200-0 - Ekrany
32333200-8 - Kamery video
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i video
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
32351100-9 - Sprzęt do edytowania obrazu video
35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo
II. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie dostawa sprzętu technicznego służącego do produkcji produktów cyfrowych dla uczestników i beneficjentów projektu, o funkcjonalnościach zgodnych z opisem zamówienia, wydzielonych na 2 zadania:
Zadanie 1 Zakup sprzętu: LED wall - spot LED max 2.0, 60 sq m
Zadanie 2 Zakup sprzętu: Tor kamerowy (3 kamery + urządzenia peryferyjne) dla rozwiązań VA / AR
Zadanie 3 Zakup sprzętu: System śledzenia VA / AR dla studia o kubaturze 1500 m3 (20 x 15 x 7 metrów)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w pkt. 4.III Zapytania ofertowego.
Okres gwarancji
wg warunków producenta

CPV: 30234500-3, 31527260-6, 32333200-8, 32351000-8, 32351100-9, 32351200-0, 35123500-7

Dokument nr: 2024-81109-205719, DCC-11.1.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-09

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-12

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Ursynów
Miejscowość
Warszawa

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające na warunkach przedstawionych w ofercie na wartość nie przekraczającą 50 % wartości oferty.
Warunki zmiany umowy
1. Umowa zostanie zawarta zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego wzorem.
2. Zamawiający zawiera Umowę w sprawie zamówienia w terminie określonym w zaproszeniu do podpisania Umowy.
3. Zamawiający może zawrzeć Umowę po upływie terminu związania ofertą, pod warunkiem, że Wykonawca wyrazi zgodę na zawarcie Umowy na warunkach określonych w ofercie.
4. Do Umowy w sprawie zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz jurysdykcję polską.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy z wybranym Wykonawcą w przypadku zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania Umowy, a mających istotny wpływ na jej realizację. Zamawiający wskazuje, iż termin realizacji Umowy może ulec zmianie w przypadku wydłużenia okresu realizacji Projektu lub w przypadku opóźnienia w zawarciu umowy o dofinansowanie co skutkować będzie późniejszym okresem uruchomienia projektu.
6. Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą
konkurencyjności, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień na usługi polegających na powtórzeniu podobnych usług.
7. Zamawiający zastrzega możliwość przedłużenia terminów realizacji zamówienia, z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji Projektu, o czas trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W szczególności, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
b) konieczności wstrzymania realizacji Umowy z winy działań osób trzecich;
c) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. ,,siły wyższej" (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, pandemia), uniemożliwiających realizację Przedmiotu Zamówienia;
d) wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii COVID-19 na należyte wykonanie Umowy;
e) przesunięcia terminu rozpoczęcia projektu,
f) wydłużenia okresu realizacji Projektu.
W przypadku wystąpienia m.in. którejkolwiek z ww. okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Warunkiem wprowadzenia ww. zmiany jest wskazanie drugiej stronie Umowy i udowodnienie przez stronę wskazującą okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek ten będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
a) co najmniej 2 (dwie) dostawy sprzętu typu Led Wall (ściana Video Led) - o wartość minimum 400.000 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto każda (potwierdzającą doświadczenie w realizacji zamówienia wymienionego w Zadaniu 1)
b) co najmniej 2 (dwie) dostawy o podobnym charakterze w zakresie sprzętu audio / video o wartości minimum 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) brutto każda. (potwierdzającą doświadczenie w realizacji zamówienia wymienionego w Zadaniu 2 i 3)
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy) a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa),
b) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
c) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
d) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Ofertę stanowią:
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego;
b) Oświadczenie dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego;
c) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
d) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego;
e) Wykaz doświadczenia - wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego; wraz z wymaganymi załącznikami (pkt. 8, ppkt 1c zapytania ofertowego)
f) Pełnomocnictwo - jeśli jest wymagane;
g) KRS lub CEIDG Wykonawcy (jeśli dotyczy) - o ile dane podmiotu nie są ujawnione w rejestrach publicznie dostępnych.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-11-19
Data ostatniej zmiany
2024-11-19 16:23:53

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena = 100 %
C = (CN/CO) x 100,
gdzie C - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena netto" (łączna cena netto za Zadanie 1, Zadanie 2 i Zadanie 3)
CN - oznacza cenę netto najtańszej oferty
CO - oznacza cenę netto ocenianej oferty.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Mazurek
tel.: +48 22 314 14 69
e-mail: michal.mazurek@creativecluster.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii