Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa kosiarki spalinowej z napędem |
Data zamieszczenia: | 2024-11-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łagów ul. Rynek 62 26-025 Łagów powiat: kielecki tel. 41 343 70 54 wew. 308 mkozlowska@lagowgmina.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Łagów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 343 70 54 we |
Termin składania ofert: | 2024-11-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA kosiarki spalinowej z napędem" w ramach projektu pn.: ,,''TWÓJ SUKCES'' - program reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w CIS Caritas Kielce" II. RODZAJ ZAMÓWIENIA: Dostawy. IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kosiarki spalinowej z napędem w ramach projektu pn.: ,,''TWÓJ SUKCES'' - program reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w CIS Caritas Kielce". 2. Lokalizacja i miejsce dostawy: Gmina Łagów z adresem i siedzibą: Urząd Miasta i Gminy w Łagowie, Ul. Rynek 62, 26 - 025 Łagów. 3. Ilość: 1 szt. 4. Urządzenie musi być nowe. 5. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego o terminie dostawy z 2 - dniowym wyprzedzeniem pod nr te: 41 343 70 54 wew. 308. 6. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym zobowiązany jest do przedstawienia specyfikacji sprzętu. 8. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest niepodzielny. 9. Wykonawca w cenie ofertowej winien uwzględnić wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia. 10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1),w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1). 11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Beneficjent: Gmina Łagów. Projekt pn. ,,''TWÓJ SUKCES" - program reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w CIS Caritas Kielce" w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. 2. Wymagane terminy - rękojmi wynoszą: minimum 24 miesiące. 3. Gwarancji jakości minimum 24 miesiące na kosiarkę spalinową z napędem. 4. Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru i biegnie równocześnie. CPV: 16311100 - 9 Dokument nr: IZP.271.18.2024 Składanie ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać na adres e-mailowy: mkozlowska@lagowgmina.pl do dnia 27.11.2024 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: 10 dni od dnia zawarcia umowy. Wymagania: III. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO Tryb udzielania zamówienia publicznego- Zgodnie z obowiązującym w Urzędzie Gminy w Łagowie Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych wprowadzonym Zarządzeniem nr 3/2021 Burmistrza Miasta i Gminy w Łagowie z dnia 7 stycznia 2021r. ze zmianami. VI. KRYTERIA OCENY OFERT Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium - najniższa cena 100%. Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert. VII. INNE ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA Oferenci ubiegający się o zamówienia muszą załączyć do oferty: 1. ofertę złożoną na załączonym druku ,,Formularz ofertowy" - Załącznik nr 1, wraz z załączoną specyfikacją sprzętu. 2. oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Termin związania ofertą: 30 dni, licząc od dnia 27.11.2024 r. IX. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY a) Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną. b) Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie i godzinie wyznaczonej do składania ofert nie będzie brana pod uwagę i zostanie zwrócona. c) Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, a następnie skan przesłać na adres mailowy: mkozlowska@lagowgmina.pl d) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych lub równoważnych. e) Ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) powinny być parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo). f) Każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) powinna być parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami. X. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA: Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: a) nie została złożona żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu, b) cena najkorzystniejsza oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, d) postępowanie o udzielenie zamówienia obarczone jest wadą uniemożliwiającą prawidłową realizację zamówienia publicznego. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę. Uwagi: XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO1", informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy w Łagowie z adresem i siedzibą Urząd Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 - 025 Łagów, tel. 41 343 70 54, e - mail: urzad@lagowgmina.pl 1) dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Łagowie, ul. Rynek 62, 26 - 025 Łagów (Zamawiający: Gmina Łagów): tel: +48 795626770, e-mail: iod@abi-net.pl 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, realizacją umowy, sprawozdawczością oraz w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Miasta i Gminy w Łagowie. 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: - osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej z zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa; - inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Łagów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz miasta i Gminy w Łagowie; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych, umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określona instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu dla celów kontrolnych itp.). Kategoria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikacje i kwalifikacje dokumentu w jednolitym rzeczowym wykazie akt ; 5) posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6) nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Wyjaśnić w tym miejscu należy, że w zamówieniach publicznych administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie w szczególności: o Zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: o wykonawcy będącego osobą fizyczną, o wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą o pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), o członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), o osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 12. Wykonawca - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: o osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia, o podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, o podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, o pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), o członka organu zarządzającego podwykonawcy/podmiotu trzeciego, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK); 1) Podwykonawca/podmiot trzeci - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności osoby fizycznej skierowanej do realizacji zamówienia. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Podkreślenia wymaga, że również podwykonawca, podmiot trzeci będzie musiał podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby konkretnego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. W celu zapewnienia, że wykonawca/podwykonawca/podmiot trzeci wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy/ podwykonawcy/podmiotu trzeciego do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Kontakt: XI. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI - Magdalena Kozłowska - Grabda - tel. 41 343 70 54 wew. 308. |