Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup sprzętu sportowego |
Data zamieszczenia: | 2024-11-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Samborzec Samborzec 43 27-650 Samborzec powiat: sandomierski Telefon: 15 831 44 43 sekretariat@samborzec.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Samborzec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 15 831 44 4 |
Termin składania ofert: | 2024-11-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Gmina Samborzec zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na realizację zadania polegającego na zakupie sprzętu sportowego dla szkół na terenie gminy Samborzec w ramach realizacji Programu Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół 2024. Zadanie finansowane jest ze środków Gminy Samborzec w ramach wkładu własnego do projektu dofinansowanego ze środków budżetu państwa w ramach Programu Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół 2024. III. Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu sportowego dla szkół na terenie gminy Samborzec w ramach realizacji Programu Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół 2024. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w zestawieniach zakupu sprzętu stanowiących załączniki nr 1 - 4 do niniejszego zapytania. 3. Oferowany sprzęt sportowy musi być fabrycznie nowy, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolny od wad fabrycznych, posiadający aktualne wymagane atesty i certyfikaty (jeżeli dotyczy) potwierdzające spełnienie wymogów bezpieczeństwa oraz gwarantujące dobrą jakość towaru. Przed przystąpieniem do odbioru dostawy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wymagane certyfikaty lub atesty na przedmiot dostawy. Dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt sportowy do każdej ze szkół wymienionych w załącznikach nr 1 - 4. Dokument nr: Ig-III.271.1.31.2024 Otwarcie ofert: Zamawiający dokona otwarcia ofert cenowych w dniu 27.11.2024 r. i w tym samym dniu poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania, chyba że pojawi się konieczność wyjaśniania treści ofert. Składanie ofert: Ofertę na załączonym formularzu ofertowym w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy w Samborcu, Samborzec 43, 27-650 Samborzec) do godz. 10:00 w dniu 27.11.2024 r. Oferta w postaci elektronicznej powinna być przesłana przed godziną 10:00 w dniu 27.11.2024 r. Miejsce i termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zadanie najpóźniej do dnia 18 grudnia 2024 roku. Wymagania: II. Tryb udzjelenia zamówienia 1. Niniejsze zamówienie udzielane jest zgodnie z określoną w ustawie o finansach publicznych zasadą ponoszenia wydatków publicznych w sposób przejrzysty, celowy, racjonalny i oszczędny, w trybie określonym zarządzeniem nr 4/2021 Wójta Gminy Samborzec z dnia 04.01.2021 roku w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych. 2. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ze względu na niską wartość zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Termin związania ofertą: 7 dni od terminu złożenia oferty. V. Sposób kalkulacji wynagrodzenia 1. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być podana w ,,Formularzu ofertowym" w polskich złotych w formie liczby, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie. 2. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena oferty musi zawierać wszystkie elementy objęte zamówienia. VI. Kryterium oceny ofert Punkty przyznawane za kryterium będzie liczone wg następującego wzoru: Znaczenie procentowe Maksymalna liczba l.p. Kryterium kryterium punktów za dane kryterium 1 Cena brutto 100 % 100 pkt 3. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia musi być podana w ,,Formularzu ofertowym" w polskich złotych w formie liczby, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, oraz słownie. 4. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. 5. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do w/w kryteriów może uzyskać maksimum 100 pkt. 6. Sposób obliczania punktacji w Kryterium ,,Cena brutto zamówienia" 1) Cena oferty to cena brutto. 2) Podatek VAT zostanie ustalony zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 3) Punktacja będzie obliczana wg wzoru: LC = (Cmin/C) x 100, gdzie: a) LC - liczba uzyskanych punktów dla kryterium ,,Cena" ocenianej oferty b) C - cena w ofercie ocenianej c) Cmin - najniższa cena spośród ofert złożonych w postępowaniu 5. Wybór oferty: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami: 1) za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, złożona przez Wykonawcę, który uzyska największą ilość punktów; 2) kryteria weryfikowane będą na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym, a obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 3) cenę oferty należy podać w kwocie brutto; 4) podana cena będzie obowiązywać strony przez cały okres realizacji zamówienia i obejmuje ona wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia; 5) w przypadku otrzymania ofert z wygórowanymi cenami, odbiegającymi wg oceny Zamawiającego od wartości rynkowej dostawy, Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej; 6) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę kolejną, której przyznano największą liczbą punktów spośród złożonych wcześniej ofert. VII. Sposób przygotowania oferty . 1. Ofertę sporządzić należy na dołączonym formularzu ofertowym, będącym załącznikiem nr 5 do niniejszego zapytania. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Ofertę składaną w zamkniętej kopercie należy opatrzyć nazwą i dokładnym adresem wykonawcy oraz oznakować następująco: Oferta na realizacje zadania polegającego na zakupie sprzętu sportowego dla szkół na terenie gminy Samborzec w ramach realizacji Programu Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół 2024. 4. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci elektronicznej pocztą elektroniczną na adres: f.kilianski@samborzec.pl w formie skanu podpisanego przez osobę upoważnioną do podpisania formularza oferty. Za termin złożenia oferty w formie elektronicznej uważa się termin otrzymania oferty na serwerze pocztowym Zamawiającego. Oferty złożone po terminie zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. 4. Jeżeli oferta najkorzystniejsza spełniałaby wymagania Zamawiającego, Zamawiający zrezygnuje z wyjaśniania treści pozostałych ofert. IX. Dodatkowe informacje 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny. 2. Wykonawcom nie będzie przysługiwał zwrot kosztów przygotowania oferty, również w przypadku unieważnienia postępowania. Uwagi: X. Ochrona danych osobowych 1. Przepisy RODO W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej: RODO). Dane te mogą dotyczyć tak samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie/wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Klauzula informacyjna Zamawiającego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Samborzec, Samborzec 43, 27-650 Samborzec, reprezentowana przez Wójta Gminy Samborzec - Adriana Wołosa; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Samborzec jest pan Dawid Dziuba, kontakt: iod@samborzec.pl, 15 83 14 443 wew. 29; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy o dostępie do informacji publicznej lub w oparciu o przepisy innych ustaw, w szczególności dotyczących nadzór i kontrolę nad publiczną gospodarką finansową; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach kodeksu cywilnego, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami oraz nie może naruszać integralności oferty oraz jej załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z art. 13 i 14 RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał (UWAGA: obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, wykonawcy zostaną zobowiązani do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na formularzu ofertowym oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. |