Dostawa, montaż i konfiguracja wideorejestratorów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i konfiguracja wideorejestratorów

Data zamieszczenia: 2024-11-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
ul. T. Szeligowskiego 24
20-883 Lublin
powiat: Lublin
tel. (81) 452-23-00, fax (81) 452-23-06
iln2.ias.lublin@mf.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (81) 452-23-00,
Termin składania ofert: 2024-12-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA, MONTAŻ I KONFIGURACJA DWÓCH
WIDEOREJESTRATORÓW W OCD DOROHUSK
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja dwóch wideorejestratorów w
OCD Dorohusk.
2. Zakres prac do wykonania został opisany w załączniku nr 3 do SWZ.

Dokument nr: 0601-ILN-2.261.18.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie, Ul. T. Szeligowskiego 24,
20-883 Lublin w sali nr A316:
4 grudnia 2024 r. o godz. 10.15

Specyfikacja:
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne
wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ww.lubelskie.kas.gov.pl
Godziny pracy zamawiającego: 7:15 - 15:15 od poniedziałku do piątku.

Składanie ofert:
Składanie ofert.
Oferty w formie pisemnej należy składać za pośrednictwem poczty, osobiście w siedzibie Izby
Administracji Skarbowej w Lublinie, Ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin (biuro podawcze, pokój
nr. A119,
budynek A) albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
iln2.ias.lublin@mf.gov.pl.
do 4 grudnia 2024 r. do godz. 10.00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 18.12.2024 r.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej
130 000 zł, zgodnie z Instrukcją w sprawie dokonywania wydatków ze środków publicznych w
Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie z dnia 03.06.2024 r.
2. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia
negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
3. Negocjacje, o których mowa w ust. 2, nie będą prowadzić do zmiany treści SWZ oraz dotyczyć
będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny
ofert określonych przez zamawiającego.
4. W przypadku skorzystania z uprawnienia wyboru oferty po przeprowadzeniu negocjacji
zamawiający:
1) nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji,
2) do negocjacji zaprosi wszystkich wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone,
3) w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz
kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści
ofert,
4) zapewni poufny charakter negocjacji oraz równe traktowanie wszystkich wykonawców,
5) nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym wykonawcom przewagę
nad innymi wykonawcami,
6) poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone
w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji
oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia
przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych.
5. W odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji, wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która
zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegające ocenie w ramach kryteriów oceny
ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa nie może
być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji
niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać
wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje
w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta
dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w
zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega
odrzuceniu.
6. W przypadku, gdy po otwarciu ofert zamawiający uzna, że nie będzie prowadził negocjacji,
wówczas dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria wyboru określone w SWZ
spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą - wnioskiem o wyjaśnienie
treści SWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem
terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi
wszystkim uczestnikom postępowania poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej
www.lubelskie.kas.gov.pl.
2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi,
jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie
Zamawiającego.
3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia
treści SWZ.
4. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian
w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców.
VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Wniesienie wadium nie jest wymagane.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca związany będzie złożoną ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia zapytania
nie dłużej niż 30 dni licząc od terminu na składanie ofert.
IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ. Oferty nie spełniające w/w wymogów
będą odrzucone.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób trwały, oraz musi być podpisana
przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę lub wprowadzić
zmiany do złożonej oferty. Informację o wycofaniu oferty lub wprowadzeniu zmian do oferty
Wykonawca winien doręczyć Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert.
Oświadczenie o wycofaniu oferty lub wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak jak oferta,
a opakowanie winno być dodatkowo oznaczone odpowiednio wyrazem: ,,Wycofanie"
lub ,,Zmiana". Opakowania te będą otwierane w terminie otwarcia ofert, określonym w SWZ.
5. Oferta może być dostarczona pocztą lub pocztą elektroniczną.
6. Oferta dostarczana pocztą winna być umieszczona w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie.
Koperta winna zawierać następujące elementy:
Oznaczenie Zamawiającego:
IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ w LUBLINIE,
ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin
Oznaczenie oferty:
,,Oferta na dostawę, montaż i konfigurację dwóch wideorejestratorów w OCD Dorohusk.
- Nr sprawy 0601-ILN-2.261.18.2024"
,,Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 4 grudnia 2024 r. godz. 10.15"
7. Wykonawca może przekazać ofertę pocztą elektroniczną, przesyłając ją w formie skanu
w formacie *.pdf w terminie składania ofert na adres email: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl.
W przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie gwarantuje nieotwarcia
i niezapoznania się z jej treścią przed terminem otwarcia ofert.
8. Wykonawca może przekazać ofertę pocztą elektroniczną, przesyłając ją w plikach *.pdf
spakowanych do jednego pliku *.zip opatrzonego hasłem w terminie składania ofert na adres
e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl. W przypadku przekazania oferty w spakowanym pliku *.zip
Wykonawca przed terminem otwarcia ofert przesyła drugi e-mail z hasłem do pliku *.zip.
Niespełnienie tego warunku powoduje nieważność oferty.
2.2. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert.
2.3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje
dotyczące cen złożonych ofert.
2.4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje
dotyczące:
? firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
? cen zawartych w ofertach.
2.5. Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria podane w punkcie XII SWZ.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria określone w punkcie XII SWZ.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cena brutto oferty przedstawiona w Formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do SWZ,
powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
z uwzględnieniem wszelkich podatków i innych opłat.
2. W ww. Formularzu ofertowym wykonawca podaje cenę brutto wykonania przedmiotu
zamówienia jako cenę ryczałtową.
3. Cena brutto oferty musi być podana i wyliczona w złotych polskich cyfrowo, do dwóch miejsc po
przecinku. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich
bez zaliczek, bez stosowania jakichkolwiek przeliczników, w tym w stosunku do walut obcych.
4. Cena brutto oferty przedstawiona w formularzu oferty jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie
koszty i składniki związane z rzetelnym i zgodnym ze stanem faktycznym wykonaniem
zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego, w tym podatek VAT wg stawki
obowiązującej na dzień terminu otwarcia ofert.
5. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę brutto i nie może jej zmienić.
6. Zamawiający informuje, że jest czynnym podatnikiem podatku VAT.
XII.
OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Cena oferty - 80%,
2) Deklarowany okres gwarancji - 20%,
2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny
w oparciu o kryteria oceny ofert. Liczba uzyskanych punktów zostanie wyliczona wg poniższego
wzoru:
K = KC + KG
gdzie:
K - suma punktów przyznanych badanej ofercie (maks. 100 pkt),
KC - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Cena oferty" (maks. 80 pkt),
KG - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Deklarowany okres gwarancji" (maks. 20 pkt),
3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena oferty" zostanie wyliczona wg poniższego wzoru:
KC = 80 x
Cena min
Cena
[pkt]
gdzie:
KC
- liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Cena oferty" (maks. 80 pkt);
Cena min - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie;
Cena
- cena badanej oferty
4. Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Deklarowany okres gwarancji" (maks. 20 pkt) zostanie
przyznana wg poniższych zasad:
0 punktów - za zadeklarowanie minimalnego wymaganego przez zamawiającego okresu
gwarancji równego 2 lata,
10 punktów - za zadeklarowanie okresu gwarancji równego 3 lata (1 rok ponad wymagane
minimum),
20 punktów - za zadeklarowanie okresu gwarancji równego 5 lat (3 lata ponad wymagane
minimum).
Wymagany okres gwarancji - minimum 2 lata.
Punkty będą przyznawane za pełne lata udzielonej gwarancji.
Zamawiający nie będzie punktował dodatkowo okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat (3 lata
ponad wymagane minimum).
Wykonawca obowiązany jest wskazać okres gwarancji w jednym z podanych zakresów.
Zadeklarowanie innego zakresu w tym kryterium będzie skutkować odrzuceniem oferty
wykonawcy, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt. Wykonawca
uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy poszczególnych kryteriów.
6. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca
najwyższą ocenę punktową, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
7. Oferty oceniane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenie zostanie
dokonane zgodnie z regułami matematycznymi.
8. Przy ocenie ofert zamawiający będzie postępować zgodnie z wymogami ustawy Pzp oraz
kierować się przesłankami określonymi w kryteriach oceny.
XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawiadomi o wynikach
postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, za pomocą strony internetowej.
2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą,
zostanie podpisana umowa, zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
3. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę.
XV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO,
KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy
określa wzór umowy zawarty w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji zapisów wzoru umowy w sposób nie
pozostający w sprzeczności z SWZ oraz nie pogarszający sytuacji faktycznej i prawnej
zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku
wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków opisanych w § 9 wzoru umowy - w załączniku
nr 2 do SWZ.
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i będą
dopuszczalne w granicach normowania ustawą Pzp i w przypadkach i na warunkach określonych
w postanowieniach SWZ.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić
zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym
a wykonawcą odbywać się będą w walucie polskiej.
7. Zamówienie nie jest objęte dynamicznym systemem zakupów.
8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu

Uwagi:
POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na stronie internetowej pod adresem:
https://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-
lublinie/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-ponizej-130-tys.-zl
pod nazwą zamówienia lub numerem sprawy wskazanym w tytule specyfikacji warunków
zamówienia.
2. Użyta w dalszej części tekstu nazwa ,,zamówienie" oznacza zamówienie publiczne w rozumieniu
art. 7 pkt 32) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity:
Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
3. Użyta w dalszej części tekstu nazwa ,,ustawa Pzp" oznacza ww. ustawę Prawo zamówień
publicznych.
4. Użyty w dalszej części tekstu skrót ,,SWZ" oznacza specyfikację warunków zamówienia.
5. Sprawy proceduralne nie ujęte w niniejszej SWZ reguluje ustawa Pzp.
7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej
w Lublinie z siedzibą przy ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, tel. (81) 452-23-00, fax (81)
452-23-06 adres e-mail: sekretariat.ias.lublin@mf.gov.pl
2) w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z
którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail:
iod.lublin@mf.gov.pl
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Lublinie,
b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych
osobowych
z
zastrzeżeniem
okresu
trwania
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO
(prawo
do
ograniczenia
przetwarzania
nie
ma
zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl, skrzynka podawcza ePUAP ww. Urzędu:
/UODO/SkrytkaESP;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Kontakt:
5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) Sławomir Woźniak
- e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl
2) Karolina Pietruszka
- e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii