Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, montaż i konfiguracja wideorejestratorów |
Data zamieszczenia: | 2024-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ul. T. Szeligowskiego 24 20-883 Lublin powiat: Lublin tel. (81) 452-23-00, fax (81) 452-23-06 iln2.ias.lublin@mf.gov.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | tel. (81) 452-23-00, |
Termin składania ofert: | 2024-12-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA, MONTAŻ I KONFIGURACJA DWÓCH WIDEOREJESTRATORÓW W OCD DOROHUSK OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja dwóch wideorejestratorów w OCD Dorohusk. 2. Zakres prac do wykonania został opisany w załączniku nr 3 do SWZ. Dokument nr: 0601-ILN-2.261.18.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie, Ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin w sali nr A316: 4 grudnia 2024 r. o godz. 10.15 Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ww.lubelskie.kas.gov.pl Godziny pracy zamawiającego: 7:15 - 15:15 od poniedziałku do piątku. Składanie ofert: Składanie ofert. Oferty w formie pisemnej należy składać za pośrednictwem poczty, osobiście w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie, Ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin (biuro podawcze, pokój nr. A119, budynek A) albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl. do 4 grudnia 2024 r. do godz. 10.00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji przedmiotu zamówienia - do 18.12.2024 r. Wymagania: TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130 000 zł, zgodnie z Instrukcją w sprawie dokonywania wydatków ze środków publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie z dnia 03.06.2024 r. 2. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. 3. Negocjacje, o których mowa w ust. 2, nie będą prowadzić do zmiany treści SWZ oraz dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert określonych przez zamawiającego. 4. W przypadku skorzystania z uprawnienia wyboru oferty po przeprowadzeniu negocjacji zamawiający: 1) nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji, 2) do negocjacji zaprosi wszystkich wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone, 3) w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji oraz kryteria oceny ofert, w ramach których będą prowadzone negocjacje w celu ulepszenia treści ofert, 4) zapewni poufny charakter negocjacji oraz równe traktowanie wszystkich wykonawców, 5) nie udziela informacji w sposób, który mógłby zapewnić niektórym wykonawcom przewagę nad innymi wykonawcami, 6) poinformuje równocześnie wszystkich wykonawców, których oferty złożone w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nie zostały odrzucone, o zakończeniu negocjacji oraz zaprosi ich do składania ofert dodatkowych w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do składania ofert dodatkowych. 5. W odpowiedzi na zaproszenie do negocjacji, wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegające ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Oferta przestaje wiązać wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu. 6. W przypadku, gdy po otwarciu ofert zamawiający uzna, że nie będzie prowadził negocjacji, wówczas dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria wyboru określone w SWZ spośród ofert niepodlegających odrzuceniu złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemną prośbą - wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający odpowie niezwłocznie, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert, na piśmie na zadane pytanie, przesyłając treść pytania i odpowiedzi wszystkim uczestnikom postępowania poprzez zamieszczenie ich na stronie internetowej www.lubelskie.kas.gov.pl. 2. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 3. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SWZ. 4. Jeżeli w wyniku zmiany treści SWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym Wykonawców. VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM Wniesienie wadium nie jest wymagane. VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca związany będzie złożoną ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia zapytania nie dłużej niż 30 dni licząc od terminu na składanie ofert. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1. Oferta musi być sporządzona zgodnie z wymogami SWZ. Oferty nie spełniające w/w wymogów będą odrzucone. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w sposób trwały, oraz musi być podpisana przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia. 4. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wycofać ofertę lub wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Informację o wycofaniu oferty lub wprowadzeniu zmian do oferty Wykonawca winien doręczyć Zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wycofaniu oferty lub wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak jak oferta, a opakowanie winno być dodatkowo oznaczone odpowiednio wyrazem: ,,Wycofanie" lub ,,Zmiana". Opakowania te będą otwierane w terminie otwarcia ofert, określonym w SWZ. 5. Oferta może być dostarczona pocztą lub pocztą elektroniczną. 6. Oferta dostarczana pocztą winna być umieszczona w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie. Koperta winna zawierać następujące elementy: Oznaczenie Zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ w LUBLINIE, ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin Oznaczenie oferty: ,,Oferta na dostawę, montaż i konfigurację dwóch wideorejestratorów w OCD Dorohusk. - Nr sprawy 0601-ILN-2.261.18.2024" ,,Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 4 grudnia 2024 r. godz. 10.15" 7. Wykonawca może przekazać ofertę pocztą elektroniczną, przesyłając ją w formie skanu w formacie *.pdf w terminie składania ofert na adres email: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl. W przypadku przekazania oferty drogą elektroniczną Zamawiający nie gwarantuje nieotwarcia i niezapoznania się z jej treścią przed terminem otwarcia ofert. 8. Wykonawca może przekazać ofertę pocztą elektroniczną, przesyłając ją w plikach *.pdf spakowanych do jednego pliku *.zip opatrzonego hasłem w terminie składania ofert na adres e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl. W przypadku przekazania oferty w spakowanym pliku *.zip Wykonawca przed terminem otwarcia ofert przesyła drugi e-mail z hasłem do pliku *.zip. Niespełnienie tego warunku powoduje nieważność oferty. 2.2. Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert. 2.3. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy i adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące cen złożonych ofert. 2.4. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: ? firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ? cen zawartych w ofertach. 2.5. Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria podane w punkcie XII SWZ. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o kryteria określone w punkcie XII SWZ. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY 1. Cena brutto oferty przedstawiona w Formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do SWZ, powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wszelkich podatków i innych opłat. 2. W ww. Formularzu ofertowym wykonawca podaje cenę brutto wykonania przedmiotu zamówienia jako cenę ryczałtową. 3. Cena brutto oferty musi być podana i wyliczona w złotych polskich cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich bez zaliczek, bez stosowania jakichkolwiek przeliczników, w tym w stosunku do walut obcych. 4. Cena brutto oferty przedstawiona w formularzu oferty jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z rzetelnym i zgodnym ze stanem faktycznym wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego, w tym podatek VAT wg stawki obowiązującej na dzień terminu otwarcia ofert. 5. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę brutto i nie może jej zmienić. 6. Zamawiający informuje, że jest czynnym podatnikiem podatku VAT. XII. OPIS KRYTERIÓW I SPOSÓB OCENY OFERT 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1) Cena oferty - 80%, 2) Deklarowany okres gwarancji - 20%, 2. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryteria oceny ofert. Liczba uzyskanych punktów zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: K = KC + KG gdzie: K - suma punktów przyznanych badanej ofercie (maks. 100 pkt), KC - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Cena oferty" (maks. 80 pkt), KG - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Deklarowany okres gwarancji" (maks. 20 pkt), 3. Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Cena oferty" zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: KC = 80 x Cena min Cena [pkt] gdzie: KC - liczba punktów uzyskana w kryterium ,,Cena oferty" (maks. 80 pkt); Cena min - najniższa zaoferowana cena spośród ofert podlegających ocenie; Cena - cena badanej oferty 4. Liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Deklarowany okres gwarancji" (maks. 20 pkt) zostanie przyznana wg poniższych zasad: 0 punktów - za zadeklarowanie minimalnego wymaganego przez zamawiającego okresu gwarancji równego 2 lata, 10 punktów - za zadeklarowanie okresu gwarancji równego 3 lata (1 rok ponad wymagane minimum), 20 punktów - za zadeklarowanie okresu gwarancji równego 5 lat (3 lata ponad wymagane minimum). Wymagany okres gwarancji - minimum 2 lata. Punkty będą przyznawane za pełne lata udzielonej gwarancji. Zamawiający nie będzie punktował dodatkowo okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat (3 lata ponad wymagane minimum). Wykonawca obowiązany jest wskazać okres gwarancji w jednym z podanych zakresów. Zadeklarowanie innego zakresu w tym kryterium będzie skutkować odrzuceniem oferty wykonawcy, jako niezgodnej z treścią SWZ na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 5. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt. Wykonawca uzyska łączną liczbę punktów wynikającą z sumy poszczególnych kryteriów. 6. Oferta nieodrzucona, złożona przez wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu, zawierająca najwyższą ocenę punktową, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Oferty oceniane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z regułami matematycznymi. 8. Przy ocenie ofert zamawiający będzie postępować zgodnie z wymogami ustawy Pzp oraz kierować się przesłankami określonymi w kryteriach oceny. XIV. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zawiadomi o wynikach postępowania wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty, za pomocą strony internetowej. 2. Z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa, zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. 3. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę. XV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 1. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa wzór umowy zawarty w załączniku nr 2 do SWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji zapisów wzoru umowy w sposób nie pozostający w sprzeczności z SWZ oraz nie pogarszający sytuacji faktycznej i prawnej zamawiającego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków opisanych w § 9 wzoru umowy - w załączniku nr 2 do SWZ. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach normowania ustawą Pzp i w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach SWZ. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. XVI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą odbywać się będą w walucie polskiej. 7. Zamówienie nie jest objęte dynamicznym systemem zakupów. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu Uwagi: POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na stronie internetowej pod adresem: https://www.lubelskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w- lublinie/ogloszenia/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-ponizej-130-tys.-zl pod nazwą zamówienia lub numerem sprawy wskazanym w tytule specyfikacji warunków zamówienia. 2. Użyta w dalszej części tekstu nazwa ,,zamówienie" oznacza zamówienie publiczne w rozumieniu art. 7 pkt 32) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.). 3. Użyta w dalszej części tekstu nazwa ,,ustawa Pzp" oznacza ww. ustawę Prawo zamówień publicznych. 4. Użyty w dalszej części tekstu skrót ,,SWZ" oznacza specyfikację warunków zamówienia. 5. Sprawy proceduralne nie ujęte w niniejszej SWZ reguluje ustawa Pzp. 7. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie z siedzibą przy ul. T. Szeligowskiego 24, 20-883 Lublin, tel. (81) 452-23-00, fax (81) 452-23-06 adres e-mail: sekretariat.ias.lublin@mf.gov.pl 2) w Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: iod.lublin@mf.gov.pl 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą: a) upoważnieni pracownicy Izby Administracji Skarbowej w Lublinie, b) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp. 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl, skrzynka podawcza ePUAP ww. Urzędu: /UODO/SkrytkaESP; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1) Sławomir Woźniak - e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl 2) Karolina Pietruszka - e-mail: iln2.ias.lublin@mf.gov.pl |