Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Aranżacja wnętrza |
Data zamieszczenia: | 2024-11-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI pl. Władysława Łokietka 1 87-880 Brześć Kujawski powiat: włocławski urzad@brzesckujawski.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Brześć Kujawski |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Aranżacja wnętrza - Kujawskie Centrum Szkoleniowe Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie Krótki opis przedmiotu zamówienia Aranżacja wnętrza - roboty wykończeniowe . Przedmiotem zamówienia jest Aranżacja wnętrza dla sali głównej i korytarza obiektu Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie, zgodnie z opracowanym projektem Aranżacji Wnętrza (Zestawienie wyposażenia sali bankietowej - pozycje: 1 - 3, 5, 8 - 9, 11 - 14; Zestawienie wyposażenia korytarza głównego z szatnią - pozycje: 2 - 4, 7 - 10). W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 60-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax) Aranżacja wnętrza - dostawa i montaż elementów oświetlenia. Przedmiotem zamówienia jest Aranżacja wnętrza dla sali głównej i korytarza obiektu Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie, zgodnie z opracowanym projektem Aranżacji Wnętrza (Zestawienie wyposażenia sali bankietowej - pozycje: 15 - 17). W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 24-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax). Aranżacja wnętrz - dekoracje. Przedmiotem zamówienia jest Aranżacja wnętrza dla sali głównej i korytarza obiektu Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie, zgodnie z opracowanym projektem Aranżacji Wnętrza (Zestawienie wyposażenia sali bankietowej - pozycje: 6 - 7; Zestawienie wyposażenia korytarza głównego z szatnią - pozycje: 5 - 6). W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 24-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax). Aranżacja wnętrz - wykonanie firan i zasłon wraz z szynami oraz montażem Przedmiotem zamówienia jest Aranżacja wnętrza dla sali głównej i korytarza obiektu Kujawskiego Centrum Szkoleniowego Kół Gospodyń Wiejskich w Guźlinie, zgodnie z opracowanym projektem Aranżacji Wnętrza (Zestawienie wyposażenia sali bankietowej - pozycje: 18 - 20). W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 24-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax) CPV: 45450000-6, 45451000-3, 31520000-7, 39150000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00622362, BI.II.271.30.2024.KS Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-16 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://e-propublico.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo - aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: a) stały dostęp do sieci Internet; b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że: 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; 2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; 3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; 4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-16 09:30 Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |