Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wycinka i cięcie drzew metodą wspinaczkową |
Data zamieszczenia: | 2024-11-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o ul. Cieślaka 6c 78-400 Szczecinek powiat: szczecinecki tel: (94) 37 498 70, fax: (94) 37 498 79, Tel. 512-042-964 sekretariat@pgk.szczecinek.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecinek |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: (94) 37 498 70, |
Termin składania ofert: | 2024-12-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PGK Sp. z o o. w Szczecinku zaprasza do składania ofert w postępowaniu na: ,,Wycinka i cięcie drzew metodą wspinaczkową na Cmentarzu Komunalnym w Szczecinku " II. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi wycięcia 4 drzew wraz z pozyskaniem, uprzątnięciem oraz wywozem gałęzi i drzew oraz cięcie redukcyjne/sanitarne 2 szt. koron drzew ws. wskazania (na terenie Cmentarza Komunalnego lub na terenach zieleni miejskiej lub parku miejskiego.w Szczecinku) w okresie do 31 grudnia 2024 r. według następującego zestawienia: Lp. Obręb ewidencyjny / działka Lokalizacja Drzewo Numer decyzji / oznaczenie Gatunek Ilość (szt. > Obwód pnia (em) 1 Obr. 014 Szczecinek Dz.1/10 Dz. 3/2 Cmentarz Kwatera VIII ŚWIERK lx 120 RS.613.1.37.2024.RZ Kw 8, rz. 3, gr. 46 2 Jw. Cmentarz Kwatera VIII KLON lx 160 RS.613.1.37.2024.RZ Kw 8, rz. 11, gr. 11 (podwójny pień z następną pozycja wykazu) 3 Jw. Cmentarz Kwatera VIII KLON lx 170 RS.613.1.37.2024.RZ Kw 8, rz. 11, gr. 11 (podwójny pień z poprzednią pozycją wykazu) 4 Jw. Cmentarz Kwatera LEX MODRZEW lx 160 RS.613.1.64.2024. RZ Kw 59, rz. 7,gr. 13 Wymagania: W zakresie zamówienia: 1) zabezpieczenie i oznakowanie terenu prac - po uzyskaniu wskazania drzew do usunięcia, 2) ścinka drzew metodą wspinaczkową, z podnośnika lub inną bezpieczną metodą, 3) uporządkowanie, cięcie drewna oraz wywóz drewna, 4) uporządkowanie, cięcie gałęzi i konarów oraz wywóz gałęzi i konarów, 5) prace muszą być wykonywane profesjonalnie, zgodnie z zasadami cięć drzew, przez firmę specjalizującą się w tym zakresie; z użyciem specjalistycznego sprzętu, z poszanowaniem otoczenia miejsca pracy, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi przepisami, 6) godz. wjazdu - pracy - wyjazdu muszą być każdorazowo zgłaszane i uzgadniane z administracją cmentarza, 7) uporządkowanie terenu, zwłaszcza oczyszczenie nagrobków oraz dojść, alejek w miejscu wycinki - z trocin, gałęzi, korowiny i innych nieczystości powstałych w czasie wycinki, 8) w ramach zawartej umowy Wykonawca pozyskuje i otrzymuje na własność drewno i gałęzie pozyskane przy wycięciu drzew i zobowiązuje się do uprzątnięcia i wywozu drewna i gałęzi w terminie wykonania zamówienia. Zakres prac zostanie podany w dokumentacji fotograficznej, a rozpoczęcie prac może nastąpić dopiero po sprawdzeniu i rzeczywistym wskazaniu drzew do usunięcia przez przedstawiciela Zlecającego oraz po potwierdzeniu i oznakowaniu drzew w terenie przez Wnioskującego - Administrację Cmentarza PGK w Szczecinki!. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo przy wykonywaniu prac związanych z wycinką i usuwaniem pni oraz odpowiada za wszelkie ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim. Zamawiający zezwala na podwykonawstwo prac w zakresie realizowanym przez Wykonawcę, dotyczącym tej umowy. Wykonawca odpowiada w całości, zgodnie z postanowieniami tej umowy, za wykonanie prac przez swoich podwykonawców. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Przejęcie terenu wycinki od Zamawiającego; 2) Oznaczenie i zabezpieczenie przejętego terenu 3) Zapewnienie dozoru mienia na terenie wycinki na własny koszt; 4) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę p.poż i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót mających związek z prowadzonymi robotami; 5) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie wycinki i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 6) Ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; 7) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania wycinki; 8) Dbanie o porządek na terenie wycinki oraz utrzymywanie terenu wycinki w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 9) Uporządkowanie terenu wycinki po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; 10) Usunięcie wszelkich wad i usterek w wykonaniu umowy stwierdzonych przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia. 11) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości. 12) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach technicznych lub innych okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 13) Postępowanie zgodnie z zapisami decyzji administracyjnej. Obowiązki zamawiającego: Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) Przekazanie terenu pod wycinkę drzew. 2) Odebranie przedmiotu Umowy po sprawdzeniu jego należytego wykonania; 3) Terminowa zapłata wynagrodzenia za wykonane i odebrane prace. Dokument nr: ZO/07/11/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się 04.12.2024 r. w siedzibie Zamawiającego o godz. 10:15. Składanie ofert: Oferty należy składać w sposób opisany w pkt. III w terminie do 04.12.2024 r., godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2024 r. Wymagania: III. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na załączonym formularzu. 2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wszelkie poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób umożliwiający odczytanie błędnego tekstu (przekreślone), parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 4. Ofertę należy złożyć na druku "OFERTA" - załącznik do zapytania, bez nanoszenia jakichkolwiek zmian. 5. Cena określona w ofercie musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny w złotych polskich z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 6. Oferta wraz z załącznikami winna być: - wydrukowana i doręczona do siedziby Zamawiającego w zamkniętej kopercie (o dacie wpływu decyduje data faktycznego doręczenia oferty do siedziby Zamawiającego) lub, - przesłana (skan druku oferty) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego jak w pkt I (o dacie wpływu decyduje data faktycznego doręczenia wiadomości e-mail do Zamawiającego, a Wykonawca winien uzyskać telefoniczne potwierdzenie, iż jego oferta wpłynęła wraz z podaniem dokładnej godziny wpływu oferty za pośrednictwem poczty e-mail). 7. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. IV. Ocena ofert: Oferty oceniane będą w oparciu o kryterium: łączna cena netto za sprzedaż i dostawę kwiatów według zestawienia zawartego w pkt II - 100% Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Kierownik ds. zieleni miejskiej - Eugeniusz Albański Tel. 512-042-964 |