Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-12-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ŚLĄSKIE CENTRUM REHABILITACYJNO - UZDROWISKOWE IM. DR ADAMA SZEBESTY W RABCE - ZDROJU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Dietla 5 34-700 Rabka-Zdrój powiat: nowotarski zp@scru.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033528 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Rabka-Zdrój |
Wadium: | 30 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej kotłowni na pokoje pacjentów oraz modernizacja łazienek Oddziału C na I i II piętrze dla ŚCRU im. Dr A. Szebesty w RabceZdr.Sp. z o.o. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej kotłowni na pokoje pacjentów oraz modernizacja łazienek Oddziału C na I i II piętrze dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o.o." 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części, dla których opisem jest: Część nr 1 - Przedmiotem jest Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" niezbędnych prac projektowych, robót budowlanych i instalacyjnych, dla zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej kotłowni na pokoje pacjentów dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego im. Dr. A. Szebesty w Rabce Zdroju" na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego. W zakres prac wchodzą: o Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania wraz z uzyskaniem koniecznych pozwoleń budowlanych; o Modernizacja i dostosowanie istniejących pomieszczeń na pokoje pacjentów o Usunięcie wszelkich powstałych kolizji związanych z pracami budowlanych i instalacyjnymi, demontaż nieużytkowanych instalacji, utylizacja, wypełnienie powstałych pustek; o Uzyskanie odbiorów w całym procesie inwestycyjnym w odbioru końcowego (protokół); Wykonawca na etapie projektowania zobligowany jest do wykonania zaleceń z Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dla przedmiotowego zakresu opracowania przy współpracy z personelem szpitala, rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, oraz projektantem. Kolejno wszelkie zmiany w strefach i/lub funkcji pomieszczeń, bądź sposobie ewakuacji należy ująć w aktualizacji ekspertyzy pożarowej. Część nr 2 - Modernizacja łazienek Oddziału C na I piętrze dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. - na podstawie Dokumentacji projektowej. Część nr 3 - Modernizacja łazienek Oddziału C na II piętrze dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. - na podstawie Dokumentacji projektowej. Zakres modernizacji w zakresie części nr 2 i 3 obejmuje: o Prace demontażowe okładzin i armatury i dźwigu towarowego kuchennego; o Rozbiórki ścianek działowych - przebicia pod otworu drzwiowe; o Demontaż okien - klatka schodowa i okno przyległe; o Przebicia i przekucia nowych otworów drzwiowych w ścianach nośnych wraz z osadzeniem nadproży; o Wykonanie odcinka stropu w miejscu nieużytkowanych schodów (obecnie zaślepionych) - strop RECTOR (wys. 20 cm) - rysunek techniczny; o Budowa nowych ścianek działowych; o Prace instalacyjne w zakresie i instalacji wodno kanalizacyjnych, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, sieci niskoprądowej, klimatyzacji; o Montaż stolarki drzwiowej i okiennej; o Podniesienie klasy drzwi ppoż na granicach stref do EIS 30, uzyskanie atestu; o Montaż urządzenia dźwigowego w poziomach wysoki parter - 1 piętro - 2 piętro [3 przestanki]; o Montaż instalacji; o Wykonanie nowych okładzin podłogowych, ściennych; o Wykonanie sufitu podwieszanego w łazienkach; o Montaż nowej armatury. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, że wszystkie piony instalacyjne winne być wykonane od poziomu -2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany został w: Programie Funkcjonalno- Użytkowym oraz Dokumentacji projektowej. Przedmiarach robót, Kosztorysie inwestorskim (ślepym) służącym jako dokument pomocniczy oraz pozostałych dokumentach w tym: zdjęciach, rysunkach itp. Stanowiących załącznik nr 1.1 do specyfikacji. CPV: 45000000-7, 71221000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00639252, DT-7-TP/25-2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/scru 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/scru 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (tj. dokumentów innych niż oferta), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa sięktronicznie za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/scru, formularza,,Wyślij wiadomość" dostępnego na stronie Zamawiającego w ,,profilu nabywcy" , a dotyczącego danego postępowania. 2. Ofertę oraz oświadczenie wg załącznika nr 2 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć:- kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym, lub - podpisem osobistym.12. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" ,a) Zamawiający informuje, że: administratorem danych osobowych jest Śląskie Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowe im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce - Zdroju; inspektorem ochrony danych osobowych w Śląskim Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowym im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce - Zdroju jest: adres e-mail, iod@scru.pl, telefon: 18 26 76 300; dane osobowe osoby, której dane dotyczą, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązków związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy pzp. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby/podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 Ustawy pzp i/lub zewnętrzna kancelaria prawna, i/lub operator pocztowy w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041, 2320 z późn. zmianami), i/lub posłaniec (kurier) dostarczający korespondencję na zasadach określonych w art. 65 ust. 2, 401 ust. 1, 508 ust. 2 Ustawy pzp.Pani/Pana dane osobowe mogą zostać powierzone do przetwarzania zewnętrznemu podmiotowi dostarczającemu (realizującemu) usługi teleinformatyczne i/lub narzędzia/urządzenia komunikacji elektronicznej. Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w sposób gwarantujący jego nienaruszalność). Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Administrator przechowuje dokumentację konkursu przez okres 4 lat od dnia ustalenia wyników konkursu w postaci, w jakiej została ona sporządzona lub przekazana, w sposób gwarantujący jej nienaruszalność i możliwość odczytania zgodnie z Ustawą pzp (art. 78 ust. 1 i ust. 4, art. 358 ust. 1). Zebrane od Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym. Ma Pani/Pan prawo do:żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;żądania od Administratora sprostowania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby;żądania od Administratora usunięcia danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby.Zakres każdego z powyższych praw oraz sytuacje, w których można z nich skorzystać, wynikają z przepisów RODO oraz Ustawy pzp. Z powyższych praw może Pan/Pani skorzystać składając wniosek u Administratora. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo dousunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. Jednocześnie Administrator przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane mogą zostać przekazane Administratorowi w związku z prowadzonym postępowaniem i które Administrator pośrednio pozyska od kontrahenta biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033528 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/scru Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DT-7-TP/25-2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej kotłowni na pokoje pacjentów oraz modernizacja łazienek Oddziału C na I i II piętrze dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o.o." 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części, dla których opisem jest: Część nr 1 - Przedmiotem jest Wykonanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" niezbędnych prac projektowych, robót budowlanych i instalacyjnych, dla zadania inwestycyjnego pod nazwą ,,Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń byłej kotłowni na pokoje pacjentów dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowego im. Dr. A. Szebesty w Rabce Zdroju" na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego. W zakres prac wchodzą: o Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy wraz ze zmianą sposobu użytkowania wraz z uzyskaniem koniecznych pozwoleń budowlanych; o Modernizacja i dostosowanie istniejących pomieszczeń na pokoje pacjentów o Usunięcie wszelkich powstałych kolizji związanych z pracami budowlanych i instalacyjnymi, demontaż nieużytkowanych instalacji, utylizacja, wypełnienie powstałych pustek; o Uzyskanie odbiorów w całym procesie inwestycyjnym w odbioru końcowego (protokół); Wykonawca na etapie projektowania zobligowany jest do wykonania zaleceń z Ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dla przedmiotowego zakresu opracowania przy współpracy z personelem szpitala, rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, oraz projektantem. Kolejno wszelkie zmiany w strefach i/lub funkcji pomieszczeń, bądź sposobie ewakuacji należy ująć w aktualizacji ekspertyzy pożarowej. Część nr 2 - Modernizacja łazienek Oddziału C na I piętrze dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. - na podstawie Dokumentacji projektowej. Część nr 3 - Modernizacja łazienek Oddziału C na II piętrze dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. Dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. - na podstawie Dokumentacji projektowej. Zakres modernizacji w zakresie części nr 2 i 3 obejmuje: o Prace demontażowe okładzin i armatury i dźwigu towarowego kuchennego; o Rozbiórki ścianek działowych - przebicia pod otworu drzwiowe; o Demontaż okien - klatka schodowa i okno przyległe; o Przebicia i przekucia nowych otworów drzwiowych w ścianach nośnych wraz z osadzeniem nadproży; o Wykonanie odcinka stropu w miejscu nieużytkowanych schodów (obecnie zaślepionych) - strop RECTOR (wys. 20 cm) - rysunek techniczny; o Budowa nowych ścianek działowych; o Prace instalacyjne w zakresie i instalacji wodno kanalizacyjnych, elektrycznych, wentylacji mechanicznej, sieci niskoprądowej, klimatyzacji; o Montaż stolarki drzwiowej i okiennej; o Podniesienie klasy drzwi ppoż na granicach stref do EIS 30, uzyskanie atestu; o Montaż urządzenia dźwigowego w poziomach wysoki parter - 1 piętro - 2 piętro [3 przestanki]; o Montaż instalacji; o Wykonanie nowych okładzin podłogowych, ściennych; o Wykonanie sufitu podwieszanego w łazienkach; o Montaż nowej armatury. Dodatkowo Zamawiający wskazuje, że wszystkie piony instalacyjne winne być wykonane od poziomu -2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany został w: Programie Funkcjonalno- Użytkowym oraz Dokumentacji projektowej. Przedmiarach robót, Kosztorysie inwestorskim (ślepym) służącym jako dokument pomocniczy oraz pozostałych dokumentach w tym: zdjęciach, rysunkach itp. Stanowiących załącznik nr 1.1 do specyfikacji. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI tj. Cena - 100% . W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty ,,C" .Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.kryterium podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem punktacji ofert. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki w zakresie: 2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie; 2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie; 2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie; 2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: - wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem: a) Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej: - jedną robotę ogólnobudowlaną budynku o wartości nie mniejszej niż: 1 000 000,00 zł brutto, obejmującą wykonanie robót instalacyjnych c.o. i wod-kan oraz robót w zakresie instalacji elektrycznych. - dysponowanie niżej wymienionymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego tj. wykonawca spełni warunek: a) jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w ww. specjalności, posiadająca zrzeszenie w Izbie Inżynieryjnej Budownictwa (aktualna opłata). Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 z dnia 2019.05.06 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. b) jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia została skierowana min. 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności architektonicznej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w specjalności architektonicznej wraz z przynależnością do Izby samorządu zawodowego (aktualna opłata). Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2019.831 z dnia 2019.05.06 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023r., poz. 334) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2 na wezwanie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku, gdy do postępowania zostanie złożona jedna oferta Zamawiający odstąpi od wzywania wykonawcy do złożenia ww. oświadczenia. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.2 na wezwanie zamawiającego (dotyczy wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona) 2.2.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w punkcie III.2.4. tiret pierwszy specyfikacji warunków zamówienia, tj. musi wskazywać co najmniej roboty budowlane opisane w ww. punkcie, z załączeniem dowodów, o których mowa powyżej. Wystarczające jest ujęcie w wykazie wraz z załączeniem dowodów - tylko robót potwierdzających spełnianie warunku. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 do specyfikacji warunków zamówienia; 2.2.2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. osoby, zgodnie z punktem III.2.4. tiret drugi. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do specyfikacji warunków zamówienia; 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Wykonawcy muszą złożyć do upływu terminu składania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej podpisane podpisem elektronicznym: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, Załącznik ten nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 128 Ustawy. 2. Oświadczenia i dokumenty, potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z informacjami zawartymi w rozdziale IV: tj. oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia; w przypadku wspólnego ubiegania sięamówienie przez Wykonawców oświadczenie w postaci zał. nr 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających sięamówienia. W sytuacji, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2A do niniejszej specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - należy dołączyć do oferty - jeśli dotyczy. Dodatkowo Zamawiający wymaga oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Ww. oświadczenie zawarte jest w załączniku nr 2 do swz. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości: 30 000,00 zł 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Informacje dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.b) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.c) Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, została wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. d) Wykonawcy, o których mowa powyżej, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 3 do specyfikacjo warunków zamówienia 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt XI tj. Cena - 100% . W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty ,,C" .Wyniki wszystkich obliczeń dokonywanych w ww.kryterium podlegają zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb, tj. - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona cyfra nie ulega zmianie, - jeśli pierwsza (licząc od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest większa lub równa 5, to (niezależnie od tego, co jest za nią) ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o 1, chyba że taka dokładność nie pozwoli na zróżnicowanie łącznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokrąglenie nastąpi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba że dalsze zwiększanie dokładności obliczeń nie skutkuje zróżnicowaniem punktacji ofert. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert - procentowo. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-01-21 |