Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym |
Data zamieszczenia: | 2024-12-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Archiwum Państwowe w Łodzi pl. Wolności 1, pok. 17 91-415 Łódź powiat: Łódź tel. 42 632-62-01, fax 42 632-02-11 joanna.wojtaszczyk@lodz.ap.gov.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 42 632-62-01, f |
Termin składania ofert: | 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym Archiwum Państwowego w Łodzi III. Przedmiot zamówienia: 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Archiwum Państwowego w Łodzi al. Kościuszki 121. 2) zapewnienie artykułów sanitarno-higienicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z wymogami zawartymi załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - Zakres prac i częstotliwość ich wykonywania w ramach kompleksowej obsługi utrzymania czystości. 2. Szczegółowy zakres oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w: 1) opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1, 2) zakresie prac i częstotliwości ich wykonywania - załącznik nr 2. 3. Wykonawca będzie wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia w dni robocze w godz. 7.00 - 15.00, min. 6 godzin dziennie. Dokument nr: DAG.260.9.2024 Składanie ofert: IX. Miejsce i termin składania ofert Ofertę należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 23.12.2024 r. do godz. 09.00 pocztą elektroniczną na adres: joanna.wojtaszczyk@lodz.ap.gov.pl lub w zamkniętych kopertach na adres: Archiwum Państwowe w Łodzi, 91-415 Łódź, pl. Wolności 1, pok. 17. Miejsce i termin realizacji: V. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji przedmiotu zamówienia: I - XII 2025 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia 1. Zapytanie ofertowe - do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm). 2. Przedkładając swoją ofertę wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki określone przez zamawiającego. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny lub unieważnienia postępowania w przypadku przekroczenia kwoty jaką zamawiający przeznaczył na realizację tego zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym wykonawcą, nie przewiduje się postępowania odwoławczego. 8. Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej oferty 9. Informacje o odrzuceniu ofert, unieważnieniu lub rozstrzygnięciu postępowania zamawiający umieści na swojej stronie internetowej. IV. Warunki zamówienia 1. W cenę oferty należy wliczyć wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 2. Oferta powinna określać kwotę brutto za całość zamówienia. 3. Do oferty można dołączyć wszelkie inne informacje. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli jakości wykonywanych usług, po ich zakończeniu, bez konieczności wcześniejszego informowania Wykonawcy o tym fakcie. 1VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) 2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej polegające na świadczeniu usług sprzątania, w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy, powierzchni w budynkach biurowych nie mniejszej niż 400 m2. Potwierdzenie spełniania warunku: Złożenie wykazu wykonanych usług z podaniem ich rodzaju powierzchni sprzątania, daty i miejsce wykonania - załącznik nr 3. 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Potwierdzenie spełniania warunku: Złożenie niżej wymienionych oświadczeń zgodnie z załącznikiem nr 4: a) oświadczenie o posiadaniu potencjału ludzkiego tj. pracowników niekaranych, b) oświadczenie o posiadaniu wymaganego sprzętu, c) oświadczenie, iż Wykonawca nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4) posiadają aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym przedmiotem umowy, na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł w całym okresie obowiązywania umowy. Potwierdzenie spełniania warunku: Najpóźniej w terminie zawarcia umowy, bez wezwania Zamawiającego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową. Kopia polisy ubezpieczeniowej będzie stanowiła załącznik do umowy, bez którego nie będzie możliwe zawarcie umowy. 2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz w załączonych do oferty dokumentach. 3. Zamawiający może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych dokumentów bezpośrednio u podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane. VII.Wykaz oświadczeń i dokumentów Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty: 1) formularz ofertowy podający cenę brutto - załącznik nr 5, 2) wykazu wykonanych usług - załącznik nr 3, 3) oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia - załącznik nr 4. 2VIII. Wizja lokalna 1. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej i zdobycie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wyznacza się termin wizji lokalnej na 18.12.2024 r. godz. 14.00. 2. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne, aby złożyć ofertę. 3. Przed rozpoczęciem wizji przedstawiciel wykonawcy zobowiązany będzie potwierdzić swoją tożsamość. X. Ocena ofert i kryteria wyboru 1. Cena oferty ma stanowić kwotę wynagrodzenia, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z określeniem tego wynagrodzenia podanym z art. 632 Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 2. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego zrealizowania zadania, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT. 3. Cena określona przez wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie wykonawca oferuje. 4. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryteriów: cena o wadze 100 %. XII. Warunki zawarcia umowy Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy w terminie 3 dni od publikacji wyboru oferty na stronie zamawiającego - załącznik nr 2. 2. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy lub nie dostarczy podpisanej umowy w terminie 3 dni od publikacji wyboru oferty na stronie zamawiającego, zamawiający może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który otrzymał koleją najniższą cenę. Kontakt: XI. Kontakt z wykonawcą Osobami upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami jest Joanna Wojtaszczyk tel. 42 632 62 01 e-mail: joanna.wojtaszczyk@lodz.ap.gov.pl. |