Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym

Data zamieszczenia: 2024-12-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Archiwum Państwowe w Łodzi
pl. Wolności 1, pok. 17
91-415 Łódź
powiat: Łódź
tel. 42 632-62-01, fax 42 632-02-11
joanna.wojtaszczyk@lodz.ap.gov.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 42 632-62-01, f
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
świadczenie usług utrzymania czystości w budynku biurowym Archiwum Państwowego w Łodzi
III. Przedmiot zamówienia:
1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Archiwum Państwowego w Łodzi
al. Kościuszki 121.
2) zapewnienie artykułów sanitarno-higienicznych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
znajdującym się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego oraz zgodnie z wymogami
zawartymi załączniku nr 2 do zapytania ofertowego - Zakres prac i częstotliwość ich
wykonywania w ramach kompleksowej obsługi utrzymania czystości.
2. Szczegółowy zakres oraz zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w:
1) opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1,
2) zakresie prac i częstotliwości ich wykonywania - załącznik nr 2.
3. Wykonawca będzie wykonywać prace objęte przedmiotem zamówienia w dni robocze w godz.
7.00 - 15.00, min. 6 godzin dziennie.

Dokument nr: DAG.260.9.2024

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 23.12.2024 r. do godz. 09.00 pocztą
elektroniczną na adres: joanna.wojtaszczyk@lodz.ap.gov.pl lub w zamkniętych kopertach na
adres: Archiwum Państwowe w Łodzi, 91-415 Łódź, pl. Wolności 1, pok. 17.

Miejsce i termin realizacji:
V. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: I - XII 2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
1. Zapytanie ofertowe - do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z
dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm).
2. Przedkładając swoją ofertę wykonawca akceptuje w całości i bez zastrzeżeń warunki określone
przez zamawiającego.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej
oferty.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny lub unieważnienia postępowania w
przypadku przekroczenia kwoty jaką zamawiający przeznaczył na realizację tego zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym wykonawcą, nie przewiduje się
postępowania odwoławczego.
8. Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień do złożonej
oferty
9. Informacje o odrzuceniu ofert, unieważnieniu lub rozstrzygnięciu postępowania zamawiający
umieści na swojej stronie internetowej.
IV. Warunki zamówienia
1. W cenę oferty należy wliczyć wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2. Oferta powinna określać kwotę brutto za całość zamówienia.
3. Do oferty można dołączyć wszelkie inne informacje.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzania kontroli jakości wykonywanych
usług, po ich zakończeniu, bez konieczności wcześniejszego informowania Wykonawcy o tym
fakcie.
1VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o
działalności gospodarczej (CEIDG)
2) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi
polegającej polegające na świadczeniu usług sprzątania, w okresie nie krótszym niż 6
miesięcy, powierzchni w budynkach biurowych nie mniejszej niż 400 m2.
Potwierdzenie spełniania warunku:
Złożenie wykazu wykonanych usług z podaniem ich rodzaju powierzchni sprzątania, daty i
miejsce wykonania - załącznik nr 3.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia
Potwierdzenie spełniania warunku:
Złożenie niżej wymienionych oświadczeń zgodnie z załącznikiem nr 4:
a) oświadczenie o posiadaniu potencjału ludzkiego tj. pracowników niekaranych,
b) oświadczenie o posiadaniu wymaganego sprzętu,
c) oświadczenie, iż Wykonawca nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) posiadają aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w
zakresie objętym przedmiotem umowy, na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł w
całym okresie obowiązywania umowy.
Potwierdzenie spełniania warunku:
Najpóźniej w terminie zawarcia umowy, bez wezwania Zamawiającego, Wykonawca
przekaże Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową. Kopia polisy
ubezpieczeniowej będzie stanowiła załącznik do umowy, bez którego nie będzie możliwe
zawarcie umowy.
2. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie ocenianie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w
Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) oraz w załączonych do oferty
dokumentach.
3. Zamawiający może najpierw dokonać badania i oceny ofert, a następnie dokonać kwalifikacji
podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw
wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie
zamówienia.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych dokumentów bezpośrednio u
podmiotów, na rzecz których usługi były wykonywane.
VII.Wykaz oświadczeń i dokumentów
Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty:
1) formularz ofertowy podający cenę brutto - załącznik nr 5,
2) wykazu wykonanych usług - załącznik nr 3,
3) oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonywania zamówienia - załącznik nr 4.
2VIII. Wizja lokalna
1. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej i zdobycie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą
być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wyznacza się termin wizji
lokalnej na 18.12.2024 r. godz. 14.00.
2. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne, aby złożyć ofertę.
3. Przed rozpoczęciem wizji przedstawiciel wykonawcy zobowiązany będzie potwierdzić swoją
tożsamość.
X. Ocena ofert i kryteria wyboru
1. Cena oferty ma stanowić kwotę wynagrodzenia, jaką wykonawca chce uzyskać za wykonanie
całego przedmiotu zamówienia, zgodnie z określeniem tego wynagrodzenia podanym z art. 632
Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 1964r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
2. Cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego
zrealizowania zadania, zysk wykonawcy oraz wszystkie wymagane przepisami podatki i opłaty,
a w szczególności podatek VAT.
3. Cena określona przez wykonawcę powinna uwzględniać upusty, jakie wykonawca oferuje.
4. W przedmiotowym postępowaniu zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty
według kryteriów: cena o wadze 100 %.
XII.
Warunki zawarcia umowy
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we
wzorze umowy w terminie 3 dni od publikacji wyboru oferty na stronie zamawiającego -
załącznik nr 2.
2. W przypadku, gdy wykonawca odstąpi od podpisania umowy lub nie dostarczy podpisanej
umowy w terminie 3 dni od publikacji wyboru oferty na stronie zamawiającego, zamawiający
może podpisać umowę z kolejnym wykonawcą, który otrzymał koleją najniższą cenę.

Kontakt:
XI. Kontakt z wykonawcą
Osobami upoważnionymi do kontaktu z wykonawcami jest Joanna Wojtaszczyk tel. 42 632 62 01
e-mail: joanna.wojtaszczyk@lodz.ap.gov.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii