Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku ul. Tuwima 37 76-200 SŁUPSK powiat: Słupsk tel. 59-84-74-500, faks 59-84-74-510, tel.59-847-45-13 przetargi@spmzoz-slupsk.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | SŁUPSK |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 59-84-74-500, f |
Termin składania ofert: | 2024-12-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji i napraw urządzeń dźwigowych w budynkach Przychodni Rejonowych przy ulicach: Wojska Polskiego 49, W Łokietka 7, Boh. Westerplatte 1 w Słupsku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2-5. Dokument nr: ZP-M-261-36/24, ZP-M-261-36/24-W.1 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.12.2024 o godz. 10.15, Ul. Tuwima 37. Składanie ofert: Ofertę w formie papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie, opisaną ,,Oferta na usługi konserwacji wind" do siedziby Zamawiającego Samodzielny Publiczny Miejski Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupsku, Ul. Tuwima 37, 76-200 Słupsk, do dnia 18.12.2024 do godz. 8:00. Ofertę składaną w formie elektronicznej należy wysłać na adres e-mail przetargi@spmzoz-slupsk.pl, tytuł maila: ,,Oferta na usługi konserwacji wind" 6) Ofertę składaną w formie elektronicznej należy dostarczyć do dnia 18.12.2024 do godz. 8.00. Miejsce i termin realizacji: IV. ISTOTNE WARUNKI UMOWY Przewidywany czas realizacji zamówienia : 24 miesiące tj. od 01stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2064 r.. Wymagania: III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. 2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty. 3. Cena oferty powinna być podana w PLN liczbowo i słownie oraz obejmować wszelkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 4. Załączniki winny być podpisane przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, nie jest wymagane podpisanie oferty podpisem kwalifikowanym. Zamawiający dopuszcza przesłanie skanu oferty. 5. Sposób składania ofert: 1) Ofertę można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej. 2) Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, z wykorzystaniem formularza stanowiącego załączniki nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 5) Oferta składana w formie elektronicznej powinna być spakowana w programie 7-zip (https://www.7-zip.org/) i zabezpieczona hasłem. 7) Hasło do oferty składanej w formie elektronicznej należy przesłać odrębnym mailem niż ofertę na adres przetargi@spmzoz-slupsk.pl w dniu 18.12.2024 od godziny 8.00 do godziny 10.00. 8) Zamawiający odrzuci ofertę która: zostanie wysłana po terminie, do której hasło zostanie przesłane po terminie lub której z innych powodów nieleżących po stronie Zamawiającego nie będzie wstanie odczytać. 7. Zamawiający otworzy oferty składane w formie papierowej poprzez otwarcie kopert oraz oferty składane w formie elektronicznej poprzez rozszyfrowanie ich za pomocą wysłanych przez Wykonawców haseł. 9. Pytania do treści zapytania ofertowego mogą być przesyłane do Zamawiającego na adres e-mail: przetargi@spmzoz-slupsk.pl do dnia 13.12.2024 do godziny 10:00. V. WARUNEK OCENY OFERT 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą łączną ceną brutto odpowiadająca wszystkim warunkom przedstawionym przez Zamawiającego w niniejszym zapytania ofertowego. Po wyborze wykonawcy zostanie zawarta stosowna umowa. Kontakt: Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z oferentami jest Marcin Cieszyński tel.59-847-45-13. |