Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia do szkoleniowych cel więziennych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Kule 2 42-110 Popów powiat: kłobucki tel. 34 310 40 30, fax 34 310 36 53, tel. 34 310 37 47 cos_kule@sw.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Popów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34 310 40 30, f |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Komendant Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach zaprasza do złożenia ofert o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. póz. 1320) zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 a contrario tej ustawy, o wartości poniżej 130 000 zł. Nazwa zadania: DOSTAWA wyposażenia do szkoleniowych cel więziennych w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest dostawa wyposażenia do szkoleniowych cel więziennych w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach wg poniższego zestawienia: 8 szt. - Łóżko metalowe piętrowe stanowiące sprzęt kwaterunkowy do cel mieszkalnych - złożone z dwóch łóżek pojedynczych, drabinek z barierką przednią i tylną oraz dwóch skrzyń umiejscowionych pod dolnym łóżkiem, malowane proszkowo (kolor do uzgodnienia z zamawiającym). Łóżko koszarowe o solidnej konstrukcji o wymiarach zewnętrznych 2002x800 mm. Wysokość przyczółków łóżka wraz z profilem do piętrowania 975 mm. Nogi wykonane z kątownika stalowego o wymiarach 40x40x3 mm. Profile zamknięte do piętrowania o wymiarach 25x25x2 mm. Stelaż pod materace (leżysko) wykonany z blachy stalowej perforowanej o grubości min lmm, wspartej na konstrukcji wykonanej z profili stalowych zamkniętych o wymiarach 30x30x2 mm podtrzymujących leżysko. Barierki stalowe ograniczające przestrzeń materacy wykonane z profila stalowego zamkniętego o wymiarach 20x20x2 mm. Przyczółek przedni i tylni łóżka wykonany z trzech płaskowników o wymiarach 20x6 mm oraz kątownika 20x20x3 mm. Łóżka metalowe piętrowe z drabinką wykonywane zgodnie z Polskim Normami normami PN-EN 1725:2001 dla łóżek a dla dla łóżka piętrowego, które rozkłada się na dwa indywidualne łóżka pojedyncze każde łóżko z osobna musi spełniać wymagania normy PN-EN 1725:2001, PN-EN 1022:2005 dla mebli do siedzenia. Przedmiot zamówienia musi posiadać pozytywny atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Jeśli przedmiot zamówienia posiada inne normy EU odpowiadające w/w normą powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wytrzymałościowych i użytkowych. 14 szt. - Taboret więzienny - stanowiący sprzęt kwaterunkowy do cel mieszkalnych, taboret z siedziskiem wykonany z klepki drewnianej, płyty pełnej z litego drewna lub sklejki, lakierowane, mocowane śrubami zamkowymi do stelaża metalowego taboretu. Stelaż wykonany z rury stalowej malowany proszkowo (kolor do uzgodnienia z zamawiającym. Taboret wykonywany zgodnie z Polskim Normami lub innymi normami EU potwierdzające spełnienie wymagań bezpieczeństwa, wytrzymałości. 3 szt. - Stół więzienny 2-osobowy - blat wykonany z płyty meblowej o gr. min 18mm, powierzchnia blatu min. 600x600mm, mocowany śrubami zamkowymi do stelaża metalowego stołu, stelaż stołu malowany proszkowo w kolorze szarym. 2 szt. - Stół więzienny 4-osobowy - blat wykonany z płyty meblowej o gr. min 18mm, powierzchnia blatu min. 1200x600mm,mocowany śrubami zamkowymi do stelaża metalowego stołu, stelaż stołu malowany proszkowo w kolorze szarym. 8 szt. - Szafka więzienna 2-osobowa - Szafka metalowa wisząca 2-osobowa, drzwiczki przesuwne, zamykana (bez zamków), kubatura min. 0,06 m3, malowana proszkowo w kolorze szarym, mocowania do montażu na ścianie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian poszczególnych wymiarów mebli. Przedmiotowa zmiana jest możliwa po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest dostawa wyposażenia do szkoleniowych cel więziennych w Centralnym Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie. 5 szt. - Łóżko metalowe piętrowe stanowiące sprzęt kwaterunkowy do cel mieszkalnych - złożone z dwóch łóżek pojedynczych, drabinek z barierką przednią i tylną oraz dwóch skrzyń umiejscowionych pod dolnym łóżkiem, malowane proszkowo (kolor do uzgodnienia z zamawiającym). Łóżko koszarowe o solidnej konstrukcji o wymiarach zewnętrznych 2002x800 mm. Wysokość przyczółków łóżka wraz z profilem do piętrowania 975 mm. Nogi wykonane z kątownika stalowego o wymiarach 40x40x3 mm. Profile zamknięte do piętrowania o wymiarach 25x25x2 mm. Stelaż pod materace (leżysko) wykonany z blachy stalowej perforowanej o grubości min lmm, wspartej na konstrukcji wykonanej z profili stalowych zamkniętych o wymiarach 30x30x2 mm podtrzymujących leżysko. Barierki stalowe ograniczające przestrzeń materacy wykonane z profila stalowego zamkniętego o wymiarach 20x20x2 mm. Przyczółek przedni i tylni łóżka wykonany z trzech płaskowników o wymiarach 20x6 mm oraz kątownika 20x20x3 mm. Łóżka metalowe piętrowe z drabinką wykonywane zgodnie z Polskim Normami normami PN-EN 1725:2001 dla łóżek a dla dla łóżka piętrowego, które rozkłada się na dwa indywidualne łóżka pojedyncze każde łóżko z osobna musi spełniać wymagania normy PN-EN 1725:2001, PN-EN 1022:2005 dla mebli do siedzenia. Przedmiot zamówienia musi posiadać pozytywny atest badań wytrzymałościowych w zakresie bezpieczeństwa użytkowania. Jeśli przedmiot zamówienia posiada inne normy EU odpowiadające w/w normą powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań wytrzymałościowych i użytkowych. 10 szt. - Taboret więzienny - stanowiący sprzęt kwaterunkowy do cel mieszkalnych, taboret z siedziskiem wykonany z klepki drewnianej, płyty pełnej z litego drewna lub sklejki, lakierowane, mocowane śrubami zamkowymi do stelaża metalowego taboretu. Stelaż wykonany z rury stalowej malowany proszkowo (kolor do uzgodnienia z zamawiającym).Taboret wykonywany zgodnie z Polskim Normami lub innymi normami EU potwierdzające spełnienie wymagań bezpieczeństwa, wytrzymałości. 3 szt. - Stół więzienny 2-osobowy - blat wykonany z płyty meblowej o gr. min 18mm, powierzchnia blatu min. 600x600mm, mocowany śrubami zamkowymi do stelaża metalowego stołu, stelaż stołu malowany proszkowo w kolorze szarym. 1 szt. - Stół więzienny 4-osobowy - blat wykonany z płyty meblowej o gr. min 18mm, powierzchnia blatu min. 1200x600mm, mocowany śrubami zamkowymi do stelaża metalowego stołu, stelaż stołu malowany proszkowo w kolorze szarym. 5 szt. - Szafka więzienna 2-osobowa - Szafka metalowa wisząca 2-osobowa, drzwiczki przesuwne, zamykana (bez zamków), kubatura min. 0,06 m3, malowana proszkowo w kolorze szarym, mocowania do montażu na ścianie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian poszczególnych wymiarów mebli. Przedmiotowa zmiana jest możliwa po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest dostawa toalet i umywalek do szkoleniowych cel więziennych. 3 szt. toalety wiszące ze stali nierdzewnej - wykonana ze stali nierdzewnej AISI 304, 2 mm, kolor połysk/satyna wymiary zewnętrzne około 380x355x550, odpływ poziomy montaż do ściany. 3 szt. umywalka ścienna ze stali nierdzewnej wykonana ze stali nierdzewnej AISI 304, 1,5-2 mm, kolor połysk/satyna wymiary zewnętrzne około 380x355x550, odpływ poziomy montaż do ściany. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian poszczególnych wymiarów mebli. Przedmiotowa zmiana jest możliwa po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego. Warunki dostawy. DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części nr 1 i 3 odbędzie się do siedziby Zamawiającego tj. do Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, Kule 2, 42-110 Popów - po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. DOSTAWA przedmiotu zamówienia dla części nr 2 odbędzie się do siedziby Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, tj. Sulejów ,98-330 Sulejów po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia materiały, wykonawstwo oraz dostawa wykonawca uwzględnia w cenie ofertowej ( wynagrodzenie ryczałtowe). Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich posiadanych informacji, jakie niezbędne są do wykonania zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolne zadania od 1 do 3 pod warunkiem wyceny wszystkich pozycji dla danego zadania. 4. Okres gwarancji (jeśli dotyczy): 24- miesiące. Dokument nr: COS-DKW.2233.53.2024.AK2 Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert: 13.12.2024 r. po godz. 11:00. Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: Miejsce składania oferty: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach, Kule 2, 42-110 Popów - sekretariat Forma dostarczenia oferty - jedna z wybranych poniżej: - e-mail: cos_kule@sw.gov.pl - pocztą, -osobiście w siedzibie zamawiającego COSSW w Kulach Kule2, 42-110 Popów (sekretariat) -fax: 34 310 36 53 TERMIN SKŁADANIA oferty : Oferty prosimy składać do 13.12.2024r do godz. 11:00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: w terminie od dnia podpisania umowy do 30.12.2024 r. Wymagania: 2. Kryteria wyboru ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena. 7. Warunki płatności: Przelew do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT 9. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku Polskim wg. załącznika nr 1, 2 i 3 (formularz cenowy, formularz ofertowy, oświadczenie wykonawcy). Zaproponowane ceny będą porównane z innymi. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa, której wzór stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia. Wykonawca składając ofertę akceptuje warunki zawarte we wzorze umowy. ? Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. ? Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania, bez podania przyczyny. ? Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze. Wymagane dokumenty: 1) Formularz cenowy i ofertowy -wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg. załącznika 1 i 2 - (pdf) do zaproszenia, wypełniony i podpisany przez Właścicieli wg CEIDG / KRS lub osoby upoważnione 2) Oświadczenie wykonawcy-załącznik nr 3, wypełnione i podpisany przez Właścicieli wg CEIDG / KRS lub osoby upoważnione 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Dokumenty . które może wymagać Zamawiający Aktualny wydruk z właściwego rejestru CEIDG lub KRS albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Warunki realizacji zamówienia: Warunki realizacji zamówienia określono w pkt. 1 zaproszenia do składnia ofert oraz we wzorze umowy załącznik nr 3 zaproszenia. Wzór umowy może być dowolnie modyfikowany tylko dnia zakończenia składania ofert. 10.1 Warunki udziału w postępowaniu. 1) posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; 2) sytuacja ekonomiczna lub finansowa; 3) zdolność techniczna lub zawodowa. 10. 2 Zamawiający wyklucza z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz.U. z 2024 r. póz. 507) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 11. Oferta powinna zawierać: o nazwę i adres wykonawcy, o NIP, o REGON, o ofertę wykonania przedmiotu zamówienia ze wskazaniem: Ceny netto w zł w tym słownie, Podatek VAT w zł w tym słownie, Cenę brutto w zł w tym słownie, o Oświadczenie o zapoznaniu się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszeniu do niego Zastrzeżeń, o Termin realizacji zamówienia, o Okres gwarancji (jeśli dotyczy), o Potwierdzenie terminu realizacji zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego dnia, o Wyrażenie zgody na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym, o Datę sporządzenia oferty, o Podpis i pieczęć wykonawcy lub osoby upoważnionej Jeśli oferta zostanie sporządzona wg. innego wz. niż załącznik nr 1 to powinna zawierać powyższe elementy. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: - procedura - mjr Agnieszka Kogut tel. 34 310 37 47 - opis przedmiotu zamówienia - st. kpr. Marcin Krawczyk tel. 34 310 40 47 |