Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Obsługa serwisowa i konserwacja urządzeń medycznych , przeglądów i pomiarów rocznych urządzeń elektrycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ,,AGAT" w Jeleniej Górze ul. Cervi 14 58-560 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra tel.: 75 75 520 64 do 68, tel./fax: 75 75 510 93 sekretariat@sanatorium-agat.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 75 75 520 64 d |
Termin składania ofert: | 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
OFERENCI Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130 000 zł netto, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego/Zaproszenia do negocjacji*, w oparciu o poniższe warunki: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Zapytanie ofertowe/ Zaproszenie do negocjacji* dotyczy: Obsługi serwisowej i konserwacji urządzeń medycznych , przeglądów i pomiarów rocznych urządzeń elektrycznych w Dziale ZPL SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA ,,AGAT" w Jeleniej Górze. II. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Obsługa serwisowa w zakresie konserwacji oraz przeglądów aparatów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy stanowiącym integralna część zapytania, które obejmują naprawy oraz konserwacje bieżące, do których należą czynności wymienione poniżej: a) raz w miesiącu: - sprawdzenie parametrów bezpieczeństwa urządzeń, - sprawdzenie i regulacja parametrów pracy, - sprawdzenie obwodów zewnętrznych i usunięcie przerw w obwodach, - oczyszczenie z zanieczyszczeń i korozji wewnętrznych elementów aparatów i elektrod - sprawdzenie szczelności połączeń rurowych i dławic zaworów a w razie potrzeby usunięcie nieszczelności - czyszczenie dysz wanien do balneoterapii - naprawy mechaniczne urządzeń do kinezyterapii 2. Wykonywanie raz w roku zgodnie z harmonogramem przeglądów i pomiarów elektrycznych bezpieczeństwa urządzeń medycznych. 3. Obsługa serwisowa nie obejmuje napraw głównych wymienionych aparatów i części niezbędnych do wykonania napraw lub konserwacji. Usługi te będą wykonywane na podstawie jednorazowych zleceń napraw. Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie telefoniczne. Składanie ofert: Ofertę można przesłać do siedziby SPZOZ pocztą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@sanatorium-agat.pl przy czym Oferent jest zobowiązany dostarczyć oryginał oferty pocztą zwykłą (kurierską). Oferty należy składać do dnia 23.12.2024 r.. do godz. 10:00 w siedzibie SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA ,,AGAT" , Ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra (w Sekretariacie). Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Wymagania: IV. WARUNKI PŁATNOŚCI: W ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT *. V. ISTOTNE WARUNKI STAWIANE OFERENTOM: 1. Prowadzenie działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wzór oświadczenia załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Oświadczenie, że w stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości. Wzór oświadczenia załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego. 4. Inne (według potrzeb). VI. NAJISTOTNIEJSZE POSTANOWIENIA UMOWY 1. Zakres przedmiotowy umowy oraz wymagania stawiane Oferentowi tożsame z informacjami zawartymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę (wszystkie wymagane dokumenty i załączniki) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy dostarczyć do siedziby SP ZOZ. 3. Oferta musi być kompletna tj. musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i załączniki. 4. Wszystkie dokumenty oferty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć kopię pełnomocnictwa potwierdzonego ,,za zgodność z oryginałem". VIII. KRYTERIUM OCENY OFERTY: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki: a. będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz będzie spełniała warunki określone przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym/ Zaproszeniu--de--negocjacji* oraz załącznikach; b. zawiera najkorzystniejszą cenę, zgodnie ze wskazanym kryterium oceny ofert. Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać: 1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia; 2. Kopie dokumentów, o których mowa w części V pkt 1 niniejszego Zapylania ofertowego. 3. Oświadczenia (załącznik nr 3 i 4 do Zapylania ofertowego). Oferta i załączone dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta wraz z zał. 1. Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyn i bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty. Kontakt: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami są: Jacek Hyży - 0757575064 wew.4018 |