Obsługa serwisowa i konserwacja urządzeń medycznych , przeglądów i pomiarów rocznych...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa serwisowa i konserwacja urządzeń medycznych , przeglądów i pomiarów rocznych urządzeń elektrycznych

Data zamieszczenia: 2024-12-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ,,AGAT" w Jeleniej Górze
ul. Cervi 14
58-560 Jelenia Góra
powiat: Jelenia Góra
tel.: 75 75 520 64 do 68, tel./fax: 75 75 510 93
sekretariat@sanatorium-agat.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 75 75 520 64 d
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OFERENCI
Działając na podstawie zapisów Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130 000 zł netto, prosimy o przygotowanie oferty cenowej zgodnie z Formularzem ofertowym, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego/Zaproszenia do negocjacji*, w oparciu o poniższe warunki:
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Zapytanie ofertowe/ Zaproszenie do negocjacji* dotyczy: Obsługi serwisowej i konserwacji urządzeń medycznych , przeglądów i pomiarów rocznych urządzeń elektrycznych w Dziale ZPL SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA ,,AGAT" w Jeleniej Górze.
II. WYMAGANIA SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Obsługa serwisowa w zakresie konserwacji oraz przeglądów aparatów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy stanowiącym integralna część zapytania, które obejmują naprawy oraz konserwacje bieżące, do których należą czynności wymienione poniżej:
a) raz w miesiącu:
- sprawdzenie parametrów bezpieczeństwa urządzeń,
- sprawdzenie i regulacja parametrów pracy,
- sprawdzenie obwodów zewnętrznych i usunięcie przerw w obwodach,
- oczyszczenie z zanieczyszczeń i korozji wewnętrznych elementów aparatów i elektrod
- sprawdzenie szczelności połączeń rurowych i dławic zaworów a w razie potrzeby usunięcie nieszczelności
- czyszczenie dysz wanien do balneoterapii
- naprawy mechaniczne urządzeń do kinezyterapii
2. Wykonywanie raz w roku zgodnie z harmonogramem przeglądów i pomiarów elektrycznych bezpieczeństwa urządzeń medycznych.
3. Obsługa serwisowa nie obejmuje napraw głównych wymienionych aparatów i części niezbędnych do wykonania napraw lub konserwacji. Usługi te będą wykonywane na podstawie jednorazowych zleceń napraw. Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie telefoniczne.

Składanie ofert:
Ofertę można przesłać do siedziby SPZOZ pocztą elektroniczną na adres e-mail sekretariat@sanatorium-agat.pl przy czym Oferent jest zobowiązany dostarczyć oryginał oferty pocztą zwykłą (kurierską).
Oferty należy składać do dnia 23.12.2024 r.. do godz. 10:00 w siedzibie SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA ,,AGAT" , Ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra (w Sekretariacie).

Miejsce i termin realizacji:
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Wymagania:
IV. WARUNKI PŁATNOŚCI:
W ciągu 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT *.
V. ISTOTNE WARUNKI STAWIANE OFERENTOM:
1. Prowadzenie działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia. Oferent powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wzór oświadczenia załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie, że w stosunku do Oferenta nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości. Wzór oświadczenia załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
4. Inne (według potrzeb).
VI. NAJISTOTNIEJSZE POSTANOWIENIA UMOWY
1. Zakres przedmiotowy umowy oraz wymagania stawiane Oferentowi tożsame z informacjami zawartymi w niniejszym Zapytaniu Ofertowym.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Ofertę (wszystkie wymagane dokumenty i załączniki) sporządzoną w języku polskim, w formie pisemnej, należy dostarczyć do siedziby SP ZOZ.
3. Oferta musi być kompletna tj. musi zawierać wszystkie wymagane dokumenty i załączniki.
4. Wszystkie dokumenty oferty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć kopię pełnomocnictwa potwierdzonego ,,za zgodność z oryginałem".
VIII. KRYTERIUM OCENY OFERTY:
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca łącznie następujące warunki:
a. będzie zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz będzie spełniała warunki określone przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym/ Zaproszeniu--de--negocjacji* oraz załącznikach;
b. zawiera najkorzystniejszą cenę, zgodnie ze wskazanym kryterium oceny ofert.
Oferta pod rygorem jej odrzucenia winna zawierać:
1. Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia;
2. Kopie dokumentów, o których mowa w części V pkt 1 niniejszego Zapylania ofertowego.
3. Oświadczenia (załącznik nr 3 i 4 do Zapylania ofertowego).
Oferta i załączone dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta
wraz z zał. 1.
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania w każdym czasie bez podawania przyczyn i bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami są:
Jacek Hyży - 0757575064 wew.4018

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii