Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa kruszywa drogowego |
Data zamieszczenia: | 2024-12-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KISIELICE ul. Daszyńskiego 5 14-220 Kisielice powiat: iławski sekretariat@kisielice.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Kisielice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa kruszywa drogowego przeznaczonego do naprawy dróg w Gminie Kisielice Krótki opis przedmiotu zamówienia Część I 1) Kruszywo betonowe recyklingowe o frakcji 0-31,5 mm w ilości ok 270 ton 6. Kruszywo betonowe recyklingowe musi posiadać właściwości zgodne z normą PN-EN 13242-2010 ,,Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym" oraz z normą PN-S-06102:1997 ,,Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie." 7. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny, gruntu, złomu oraz azbestu itp. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne, 8. Kruszywo naturalne musi spełniać parametry określone w normie PN-EN 13043:04 - Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, normie PN-EN 13242 ,,Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym" oraz normie PN-EN 13285 ,,Mieszanki niezwiązane - wymagania". 9. Wyklucza się: gruz, cegły, azbest, beton, kruszywa pochodzenia ze skał wapiennych. 10. Zamawiający przewiduje dostawę zamówienia w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego, do wskazanych miejsc w obrębie Gminy Kisielice; 11. Dostawy do sołectw winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy, 12. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy danej części zamówienia w terminie ..........dni kalendarzowych od zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą); 13. W ramach danej części Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania jednorazowej dostawy w dowolnej ilości kruszywa w ramach całkowitej ilości objętej w niniejszej umowie; 14. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wagę przywiezionego kruszywa do każdej dostawy oddzielnie (WZ); 15. Wszelkie materiały obce znajdujące się w kruszywie tj. elementy stalowe, elementy drewniane, elementy plastikowe, odpady remontowe (styropian, pianka, worki, folie) oraz inne materiały szkodliwe dla środowiska Wykonawca zobowiązuje się usunąć, uprzątnąć i zagospodarować na własny koszt przed lub po wysypaniu kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 16. Płatność odbywać się obędzie oddzielnie za każdą dostawę. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji każdej dostawy kruszywa. Wykonawca dla dostarczanego kruszywa musi posiadać odpowiednie certyfikaty, świadectwa lub deklaracje zgodności z normami lub dopuszczające do bezpiecznego stosowania w budownictwie dostarczonego kruszywa. Części II 1) Kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm w ilości ok 1400 ton 2) Kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-63 mm w ilości ok 100 ton 4. Zamawiający dopuszcza zamianę ilości danych części kruszywa zamówienia według potrzeb, w cenach wynikających ze złożonej oferty. 5. Wykonawca może realizować dostawę wyłącznie samochodami samowyładowczymi. 6. Kruszywo betonowe recyklingowe musi posiadać właściwości zgodne z normą PN-EN 13242-2010 ,,Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym" oraz z normą PN-S-06102:1997 ,,Drogi samochodowe - Podbudowy z kruszyw stabilizowanych mechanicznie." 7. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być jednorodne wolne od zanieczyszczeń obcych i bez domieszek gliny, gruntu, złomu oraz azbestu itp. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń, które uniemożliwiały by wykorzystanie go jako nawierzchnię na drogach publicznych. Kruszywo betonowe recyklingowe musi być wolne od wszelkich zanieczyszczeń i substancji, które mogły by w jakikolwiek sposób negatywnie wpłynąć na środowisko naturalne, 8. Kruszywo naturalne musi spełniać parametry określone w normie PN-EN 13043:04 - Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu, normie PN-EN 13242 ,,Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym" oraz normie PN-EN 13285 ,,Mieszanki niezwiązane - wymagania". 9. Wyklucza się: gruz, cegły, azbest, beton, kruszywa pochodzenia ze skał wapiennych. 10. Zamawiający przewiduje dostawę zamówienia w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego, do wskazanych miejsc w obrębie Gminy Kisielice; 11. Dostawy do sołectw winny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne lub drogą mailową, w którym Zamawiający określać będzie termin, ilość i miejsce dostawy, 12. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy danej części zamówienia w terminie ..........dni kalendarzowych od zgłoszenia potrzeb przez Zamawiającego (zgodnie ze złożoną ofertą); 13. W ramach danej części Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania jednorazowej dostawy w dowolnej ilości kruszywa w ramach całkowitej ilości objętej w niniejszej umowie; 14. Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wagę przywiezionego kruszywa do każdej dostawy oddzielnie (WZ); 15. Wszelkie materiały obce znajdujące się w kruszywie tj. elementy stalowe, elementy drewniane, elementy plastikowe, odpady remontowe (styropian, pianka, worki, folie) oraz inne materiały szkodliwe dla środowiska Wykonawca zobowiązuje się usunąć, uprzątnąć i zagospodarować na własny koszt przed lub po wysypaniu kruszywa w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. CPV: 14212200-2 Dokument nr: 2024/BZP 00659380, RRG.271.2.17.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f26bf89e-a16b-471f-9486-fedac1fe5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ . 3. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@kisielice.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 10. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. 11. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu do Platformy w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza). 13. Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej 14. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał również na stronie w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem www.bipkisielice.warmia.mazury.pl. oraz https://ezamowienia.gov.pl/pl/. 15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 16. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. 17. Przed terminem składania ofert Wykonawcy winni sprawdzić zawartość umieszczonych na stronie internetowej w ramach niniejszego postępowania dokumentów, w celu zapoznania się z treścią ewentualnych odpowiedzi lub wyjaśnień, albo innymi wprowadzonymi zmianami. Za zapoznanie się z całością udostępnionych dokumentów zamówienia odpowiada Wykonawca. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE). w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych), str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Kisielice, Ul. Daszyńskiego 5, 14-220 Kisielice, tel. 055 278 5500, fax. 055 278 5502; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kisielice jest Barbara Pękala, tel: /55/2785500, e-mail: sekretariat@kisielice.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakup i dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych do naprawy dróg w Gminie Kisielice, numer postępowania: RRG.271.2.17.2024, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 Pzp. 2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,Pzp"; 3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 1) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 3) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-30 10:00 Miejsce składania ofert: za pomocą e-zamowienia.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |