Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego |
Data zamieszczenia: | 2024-12-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Izba Administracji Skarbowej w Kielcach Sandomierska 105 25-324 Kielce powiat: Kielce ias.kielce@mf.gov.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | 2 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego podczas realizacji inwestycji pn. ,,Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy Ul. 1 go Maja 105 (....)" Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. ,,Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy Ul. 1-go Maja 105 wraz z budową 14 miejsc postojowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Kielcach". Szczegółowe warunki oraz zakres i zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia CPV: 71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00661998, 2601-ILZ.260.13.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d755ca8-9389-4bed-add2-50df4b95a492 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem: 1. Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ 2. poczty elektronicznej e-mail: zamowienia.ias.kielce@mf.gov.pl Oferty należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały zawarte w Rozdziale VII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XXI SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dotyczące RODO zostały zawarte w Rozdziale XXI SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-03 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertą za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zgodnie z zapisami Rozdziału XI SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-28 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: 2601-ILZ.260.13.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. ,,Rozbudowa i przebudowa z niezbędnymi rozbiórkami budynku zlokalizowanego w Skarżysku-Kamiennej przy ul. 1-go Maja 105 wraz z budową 14 miejsc postojowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Kielcach". Szczegółowe warunki oraz zakres i zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia 4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-28 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zdolność techniczna lub zawodowa. Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej umowy, należycie wykonał (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również należycie wykonuje): co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu funkcji inwestora zastępczego lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. inwestycji polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, która spełnia łącznie następujące warunki: a. wartość inwestycji budowlanej, której dotyczy usługa Wykonawcy, wynosi minimum 4 000 000,00 zł brutto, b. kubatura tej części budynku, której dotyczy inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosi minimum 2 500 m3, c. w przypadku usługi będącej w trakcie realizacji, która nie została jeszcze zakończona, Zamawiający wymaga, aby do dnia, w którym upływa termin składania ofert, Wykonawca faktycznie zrealizował zakres tej usługi na wartość minimum 100 000,00 zł. 2. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej (Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej), posiadającą łącznie: a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu minimum jednej roboty budowlanej w branży konstrukcyjno-budowlanej, o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, której wartość wynosiła minimum 4 000 000,00 zł brutto, a kubatura części budynku, której dotyczyła inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosiła minimum 2 500 m^3, c. posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 3. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej sanitarnej - w zakresie sieci i instalacji: cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Inspektor nadzoru branży sanitarnej), posiadającą łącznie: a. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, b. doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu minimum jednej roboty budowlanej w zakresie branży instalacyjnej sanitarnej, tj. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, której wartość wynosiła minimum 4 000 000,00 zł brutto, a kubatura części budynku, której dotyczyła inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosiła minimum 2 500 m^3, c. posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 4. dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego w branży instalacyjnej elektrycznej - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Inspektor nadzoru branży elektrycznej), posiadającą łącznie: a uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, b doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu minimum jednej roboty budowlanej w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej, tj. w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o charakterze złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tzn. roboty polegającej na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, wymagającej decyzji o pozwoleniu na budowę, której wartość wynosiła minimum 4 000 000,00 zł brutto, a kubatura części budynku, której dotyczyła inwestycja (budowa, rozbudowa, przebudowa) wynosiła minimum 2 500 m^3, c posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 do SWZ 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców -każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą składa oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług spełniających warunki określone w Rozdziale V ust. 3 pkt 4 lit. a, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ; Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. 2) Wykaz osób, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 4 lit. b-d, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, uprawnień, kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz doświadczenia, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ - w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V ust. 3 pkt 4. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla osoby/osób podpisującej/ych ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł . Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Rozdziale IX SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku powinni przedłożyć: a. dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 SWZ- wraz z ofertą; b. dokumenty wskazane w Rozdziale VI ust. 2 pkt 1 SWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie - na wezwanie Zamawiającego, c. pozostałe dokumenty - jako wspólny komplet, d. przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego od Wykonawców, których oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności lub zaistnienia warunków określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |