Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie hali produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-20 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Silikaty Trąbki spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Plac Stefana Batorego 3 70-207 Szczecin powiat: Szczecin 666029298 gosia@silikatytrabki.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/209457 |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 666029298 |
Termin składania ofert: | 2025-01-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie hali produkcyjnej w miejscowości 73-121 Trąbki Powstaje w kontekście naboru FEPZ.01.06-IZ.00-001/23 - FEPZ.01.06-IZ.00-001/23 - Typ projektu 1 - Inwestycje przedsiębiorstw na obszarze Specjalnej Strefy Włączenia Część 1 Zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie hali produkcyjnej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz kompleksowe wykonanie hali produkcyjnej w miejscowości 73-121 Trąbki wraz z dostawą konstrukcji stalowej oraz wyposażenia (m. in. okna, drzwi bramy, systemu odwadniające). Wykonawca ma obowiązek zaprojektowania, dostarczenia konstrukcji hali oraz montażu hali zgodnie z opisem technicznym, normami budowlanymi oraz wymaganiami Zamawiającego. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) wykonania projektu konstrukcji hali oraz fundamentów pod halę; 2) dostawy i montażu konstrukcji stalowej hali; 3) montażu poszycia dachowego i ścian hali; 4) dostawy i wyposażenia obiektu w drzwi, bramy, okna oraz systemy odwadniające; 5) przeprowadzenie prac wykończeniowych i montażowych; 6) dostarczenia dokumentacji technicznej i powykonawczej. UWAGA! Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona projekt konstrukcji hali oraz fundamentów pod tę halę, jednakże nie będzie zobowiązany do przeprowadzenia robót budowlanych związanych z wykonaniem tych fundamentów. Zamawiający przeprowadzi roboty budowlane dotyczące fundamentów niezależnie od niniejszego postępowania na podstawie projektu wykonanego przez Wykonawcę. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie natomiast zobowiązany do wykonania pozostałych prac mających na celu kompleksowe wykonanie hali produkcyjnej. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 etapach: 1) ETAP 1 - wykonanie projektu konstrukcji hali oraz fundamentów; 2) ETAP 2 - dostawa konstrukcji stalowej hali; 3) ETAP 3 - montaż hali (ściany, dach, drzwi, okna); 4) ETAP 4 - odbiór techniczny hali. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z następującymi wymaganiami: 1) wymagania dot. konstrukcji stalowej: a) rama główna: dwuteowniki stalowe, b) elementy nośne: profile stalowe typu Rk i płatwie dachowe Z., c) konstrukcja dachowa: spawana z elementów stalowych zgodnie z EN 1090-2 lub równoważnych i PN-EN ISO 3834 lub równoważnych, d) kotwienie: kotwy wklejane lub płytkowe do zabetonowania. 2) wymiary hali: a) szerokość: 12 m (w osi słupów). b) długość: 30 m (w osi słupów). c) wysokość ściany bocznej: 6,5 m. d) kąt nachylenia dachu: 9°. e) powierzchnia brutto: 360 m2. 3) wymagania techniczne dot. poszycia: a) dach i ściany: płyty warstwowe z wypełnieniem PIR o grubości 80 mm, współczynnik przenikania ciepła Uc=0,27 W/m2K. b) okładziny z blach ocynkowanych i powlekanych poliesterem w kolorze RAL. 4) wymagania dot. zabezpieczenia antykorozyjnego: a) cynkowanie ogniowe zgodnie z PN-EN ISO 1461 lub równoważnych (grubość powłoki 70-150 um). 5) hala ma posiadać następujące wyposażenie: a) bramy rolowane: 2 sztuki o wymiarach 350x400 cm i 350x350 cm. b) drzwi techniczne: 1 sztuka o wymiarach 100x220 cm. c) okna PVC: 6 sztuk o wymiarach 120x300 cm. d) świetliki dachowe: 4 sztuki (3szt - 2,5x2,5 m i 1 szt. - 2,5x5 m). 6) wymagania techniczne dot. systemu odwadniania: a) rynny stalowe ocynkowane i powlekane o wymiarach 150/100 mm. 7) otwory technologiczne powinny być wykonane według następujących wymagań: a) 212x200 cm - 1 szt. b) 212x80 cm - 1 szt. c) 260x350 cm - 1szt. d) 150x200 cm - 1 szt. Jakiekolwiek materiały, które nie spełniają ww. wymagań, w tym wymagań dot. norm, nie mogą zostać użyte do wykonania Przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ramach zamówienia będzie zobowiązany do wykonania dokumentacji technicznej która będzie składać się z: 1) projektu budowlanego i wykonawczego w formie: a) pisemnej; b) elektronicznej (*.dwg); 2) deklaracji zgodności i atestów na zastosowane materiały; 3) dokumentacji powykonawczej obejmującej: a) rzuty, b) schematy, c) protokoły odbiorów. Po zakończeniu prac realizowanych w Etapie 1, Zamawiający w terminie 7 dni od dnia przekazania mu projektu przez Wykonawcę, zgłosi Wykonawcy ewentualne uwagi lub go zaakceptuje w pełni. Akceptacja projektu oznacza rozpoczęcie Etapu 2. W ramach realizacji Etapu 2 Wykonawca zobowiązuje się do zbadania spoin spawalniczych na etapie produkcji konstrukcji stalowej i dostarczenia wyników badań Zamawiającemu. Zakres badań powinien obejmować: VT, MT, UT (dla spoin z pełnym przetopem). Po zrealizowaniu Etapu 2, Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy celem wykonania prac związanych z kompleksowym wykonaniem hali produkcyjnej, z czego zostanie spisany odpowiedni protokół przekazania. Przekazanie placu budowy Wykonawcy oznacza rozpoczęcie realizacji Etapu 3. UWAGA! Prace związane z kompleksowym wykonaniem hali produkcyjnej będą realizowane na istniejącej u Zamawiającego infrastrukturze - istniejącym już ciągu technologicznym należącym do Zamawiającego. W ramach Etapu 3 Wykonawca zobowiązany jest także do dostawy i wyposażenia obiektu w drzwi, bramy, okna oraz systemy odwadniające. Po zakończeniu prac realizowanych w ramach Etapu 3, Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o gotowości do odbioru robót, co rozpocznie Etap 4. Zamawiający dokona odbioru w terminie 7 dni od dnia przekazania mu informacji o gotowości do rozpoczęcia czynności odbiorowych. Odbiór będzie potwierdzony w protokole odbioru sporządzonym w formie pisemnej. Podczas odbioru przedmiotu zamówienia zostanie przeprowadzony test szczelności, stabilności oraz zabezpieczeń antykorozyjnych. Niezależnie od rękojmi za wady, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na konstrukcję hali przez okres 60 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu Umowy bez zastrzeżeń zgodnie z postanowieniami § 4. W ramach gwarancji, Wykonawca, na własny koszt, przy zachowaniu należytej staranności zobowiązuje się do usuwania zgłoszonych przez Zamawiającego wad lub usterek dotyczących przedmiotu gwarancji. Wykonawca sporządzi pisemny dokument gwarancji określający szczegółowe zasady korzystania z uprawnień gwarancyjnych, który będzie stanowił załącznik do umowy. Zakres równoważności norm i zbiorów przepisów prawnych Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub w jakiejkolwiek części dokumentacji występują odniesienia do norm, przepisów krajowych, aprobat i specyfikacji technicznych nawet w sytuacji, w której brak jest przy tym odniesieniu wyrazu ,,lub równoważne" Zamawiający również dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli Wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne to musi je wskazać i udowodnić w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym. W przypadkach przywołania zostaną konkretnych norm i przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt i oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania przywołanych norm i przepisów. W przypadku, gdy przywołane normy i przepisy odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż przywołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy przywołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku Okres gwarancji 60 miesięcy - okres gwarancji zgodnie z § 7 ust. 5 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. CPV: 45213251-7 Dokument nr: 2024-83602-209457, 01/12/2024/FEPZ/II Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-02 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo zachodniopomorskie Powiat stargardzki Gmina Marianowo Miejscowość Trąbki Miejscem wykonania zamówienia jest Ul. Leśna 10, 73-121 Trąbki. Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - w takim wypadku zmianie ulegnie umowa w zakresie objętym zmianą ww. przepisów prawa; 2) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w takim wypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia Wykonawcy brutto, odpowiednio do zmiany wysokości stawki podatku VAT; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją Zarządzającą, Pośredniczącą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia - w takim wypadku zmianie ulegnie umowa w zakresie objętym zmianą ww. zapisów umownych; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących realizowania programu, w ramach którego zamówienie jest dofinansowane lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości - w takim wypadku zmianie ulegnie umowa w zakresie objętym zmianą wytycznych i zaleceń; 5) gdy wystąpią udokumentowane i obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia - w takim przypadku dopuszczalna jest zmiana zakresu umowy, wynagrodzenia Wykonawcy lub terminu jej wykonania; 6) gdy wystąpi konieczność zrealizowania przedmiotu Zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi, niż wskazane w Ofercie Wykonawcy w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych w Ofercie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych i usług zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem robót objętych przedmiotem Zamówienia, a kosztorysem robót zamiennych; 7) gdy nastąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia lub poszczególnych etapów, w sytuacji: ? W przypadku zawieszenia robót przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia; ? działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie - w takim przypadku termin zostanie wydłużony o czas występowania siły wyższej lub usunięcia jej skutków; ? w przypadku wystąpienia obiektywnych czynników niezależnych od stron, np. pogoda niesprzyjająca realizacji prac, tj. w przypadku wystąpienia temperatury poniżej -10 stopni Celsjusza oraz powyżej 30 stopni Celsjusza - termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają; ? w przypadku udokumentowanych opóźnień ze strony dostawców/podwykonawców Wykonawcy, na które Wykonawca nie miał wpływu i nie wystąpiły one z powodu zaniedbań Wykonawcy (np. zbyt późnego złożenia zamówienia u dostawców). Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez Oferenta w formularzu oferty. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który 3) posiada potencjał organizacyjny oraz techniczny oraz zaplecze sprzętowo- kadrowe zapewniające terminową i należytą realizację przedmiotu umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w tym zgodnie z wskazanymi wymaganiami technicznymi lub normami dotyczącymi konstrukcji hali, a w szczególności spełnia wymagania dot. normy PN EN 1090-1 lub równoważnej do prowadzenia prac w zakresie wykonawstwa konstrukcji stalowych do klasy EXC3 wg normy PN EN 1090-2 lub równoważnej; Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokument, z którego wynika, że Wykonawca spełnia wymagania dot. normy PN EN 1090-1 lub równoważnej do prowadzenia prac w zakresie wykonawstwa konstrukcji stalowych do klasy EXC3 wg normy PN EN 1090-2 lub równoważnej oraz złoży odpowiednie oświadczenie w zawarte w formularzu oferty. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie Zamówienia w terminie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł. Dla potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi przedstawić kopię polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku braku kopii polisy inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wymaganej wysokości i zakresie. W przypadku przedstawienia przez Wykonawców polis w innych walutach niż złoty (PLN), Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia upublicznienia zapytania w Bazie Konkurencyjności. Jeśli w tym dniu średni kurs nie jest publikowany, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem upublicznienia zapytania. Ocena spełnienia tego warunku będzie weryfikowana na podstawie przedstawionej przez Wykonawcę kopii polisy lub innego dokumentu, a także na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zawartego w formularzu oferty. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 3 zamówienia podobne. Przez zamówienia podobne, Zamawiający rozumie: zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie hali produkcyjnej (przemysłowej) z konstrukcji stalowej o wymiarach, co najmniej: a) Szerokość: 12 m (w osi słupów); b) Długość: 30 m (w osi słupów); c) Wysokość ściany bocznej: 6,5 m. Spełnienie tego warunku będzie weryfikowane na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu należycie wykonanych zamówień podobnych. Wykaz ten powinien zawierać, co najmniej: a) określenie przedmiotu zrealizowanego zamówienia; b) określenie wymiarów stawianej hali; c) datę zakończenia realizacji zamówienia; d) podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało zrealizowane. Wzór wykazu realizacji zamówień podobnych stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Na dowód należytego wykonania wykazanych zamówień podobnych Wykonawca powinien przedłożyć odpowiednie dowody. Dowodami tymi mogą być referencje lub zaświadczenia wystawione przez podmioty, na rzecz których zamówienia były wykonywane, protokoły odbioru bez wad lub usterek lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie tego warunku. UWAGA! Dowodem potwierdzającym należyte wykonanie zamówienia nie będzie dokument faktury wraz z potwierdzeniem zapłaty! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów w celu spełnienia tego warunku Wykonawca może złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, przy czym składając przedmiotowe oświadczenie Wykonawca powinien wskazać Zamawiającemu, że podjął środki w celu pozyskania stosownych dokumentów, ale środki te okazały się nieskuteczne a także określić przyczynę nie uzyskania takich dokumentów. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) akceptuje treść niniejszego zapytania bez zastrzeżeń. Warunek ten będzie weryfikowany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w złożonej przez niego ofercie; 2) nie podlega wykluczeniu z przyczyn wskazanych w zapytaniu ofertowym, tj. jeżeli: a) Wykonawca znajduje się na liście, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy oraz rozporządzeniu 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, jest jednostką (jakąkolwiek osobą prawną, podmiotem lub organem) z siedzibą w Rosji, która jest w ponad 50% własnością publiczną lub pod kontrolą publiczną lub będzie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego [dalej: ,,Ustawa"] Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę: ? wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy; ? którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy; ? którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy; b) Zachodzi konflikt interesów (każda sytuacja, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania oraz osoby biorące udział w realizacji umowy zawartej na skutek przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia) oraz Wykonawca jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, ? posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, ? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego. ? pozostawaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia ? lub pozostawaniu w innym związku niż wskazane powyżej jeżeli występuje ryzyko naruszenia zasady konkurencyjności (w tym zasad wydatkowania środków publicznych). Zamawiający będzie weryfikował spełnienie powyższych warunków, poprzez złożone przez Wykonawcę oświadczenia zawarte w złożonej przez niego ofercie. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-12-19 Data ostatniej zmiany 2024-12-19 21:22:24 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium ceny brutto - 100% wagi oceny. Wartość punktowa wyliczana będzie według następującego wzoru: ((Cena najniższa)/(Cena oferty ocenianej))× 100% × 100 punktów Zamawiający wybierze wykonawcę, który uzyskał największą ilość punktów, zgodnie z powyższym wzorem. Kontakt: Osoby do kontaktu Małgorzata Beczkowska tel.: 666029298 e-mail: gosia@silikatytrabki.pl |