Usługa polegająca na serwisowaniu wraz z dezynfekcją toalet przenośnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa polegająca na serwisowaniu wraz z dezynfekcją toalet przenośnych

Data zamieszczenia: 2024-12-20
Dane kontaktowe Zamawiającego: Kampinoski Park Narodowy
ul. Tetmajera 38
05-080 Izabelin
powiat: warszawski zachodni
tel. (022) 722 60 01, 722 60 21
dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl
www.kampn.gov.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Izabelin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (022) 722 60 01
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na serwisowaniu wraz z dezynfekcją toalet
przenośnych oraz leśnych należących do Kampinoskiego Parku Narodowego w terminie od stycznia do
grudnia 2025 roku.
Zakres serwisu:
1) wybranie nieczystości z toalet,
2) dokładne umycie wraz z dezynfekcją toalet oraz wyposażenia toalet wewnątrz i na zewnątrz,
3) uzupełnienie papieru toaletowego,
4) zalanie płynem dezynfekująco-zapachowym,
5) uzupełnienie płynu do dezynfekcji rąk (dotyczy 2 toalet w Lipkowie),
Częstotliwość serwisów:
1. serwisy należy wykonywać w terminach zgodnie z załączoną tabelą nr 1, określającą lokalizacje
poszczególnych toalet oraz przewidywane terminy serwisowania;
2. poza wyżej wymienionymi, w razie stwierdzenia takiej konieczności, zlecane będą serwisy
dodatkowe, a ich termin każdorazowo uzgadniany. Cena serwisu dodatkowego będzie
równowartością zadeklarowanych cen serwisów przesłanych w ofercie cenowej.
W przypadku braku możliwości wykonania serwisów w terminach podanych w tabeli nr 1,
harmonogram serwisów Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zleceniodawcy do zatwierdzenia
najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego harmonogram dotyczy.
Serwisy toalet należy wykonywać w regularnych odstępach czasowych.
Na dzień ogłoszenia do niniejszego rozeznania Kampinoski Park Narodowy dysponuje toaletami
przenośnymi w ilości 16 szt. oraz toaletami leśnymi z wkopanym zbiornikiem na nieczystości
o pojemności 1m3 szt. 3, w tym 2 szt. dwukabinowe:
1. Opaleń polana 2 szt.
2. Opaleń, osady służbowe 1 szt.
3. Jakubów 2 szt.,
4. Lipków 2 szt.,
5. Polana Zaborów Leśny 1 szt.,
6. Posada Sieraków 1 szt.,7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
Truskaw 1 szt.,
Pociecha polana 1 szt.,
Pociecha parking 1 szt. (toaleta leśna dwukabinowa),
Roztoka 1 szt.,
Granica 4 szt. (w tym 1 szt. toaleta leśna 1-kabinowa dla niepełnosprawnych),
Gospodarstwo Szkółkarskie KPN w Julinku koło Leszna 1 szt.,
Dziekanów Leśny parking 1 szt. (toaleta leśna dwukabinowa),
Schemat z oznaczeniem lokalizacji toalet stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
Uwaga: Zastrzega się możliwość zmiany liczby toalet w czasie trwania zamówienia, mogącej powstać
w wyniku: zakupu nowych toalet, kradzieży bądź dewastacji kabin.

Składanie ofert:
Ofertę należy dostarczyć do siedziby Zleceniodawcy do godz. 8:00 dnia 23.12.2024 r. w jeden
z podanych poniżej sposobów:
1. osobiście do sekretariatu: Ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin;
2. drogą pocztową na adres: Ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin (decyduje data wpływu na dziennik
podawczy KPN);
3. drogą e-mailową na adres: dyrekcja@kampinoski-pn.gov.pl, do wiadomości: dmatuszyk@kampinoski-
pn.gov.pl (decyduje data pływu na skrzynkę e-mail KPN);
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA
Od stycznia do grudnia 2025 r., zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do rozeznania.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem zezwoleń na
wywóz nieczystości stałych i płynnych, na rok 2025 z terenu gmin objętych niniejszym zamówieniem
tj.: Izabelin, Stare Babice, Czosnów, Kampinos, Łomianki, Leszno.
OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTU ZE STRONY ZLECENIODAWCY
Dorota Matuszyk, Katarzyna Mikrut.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawcy przystępujący do niniejszego rozeznania rynku są związani treścią oferty przez okres 30 dni
od dnia wpływu ofert.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być sporządzona przy użyciu formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do
niniejszego rozeznania rynku, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką oraz powinna być podpisana
przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości
odpowiadającej cenie oferty.
Do oferty należy dołączyć zezwolenia, zgodnie z rozdz. IV Rozeznania.
Zleceniodawca nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz częściowych.
Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę
podpisującą ofertę.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może zażądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENYCenę oferty netto z tytułu wykonania usługi za cały okres wykonywania zamówienia, tj. 12 miesięcy,
należny podatek VAT i cenę oferty brutto za wykonanie usługi należy podać w ofercie cenowej w walucie
polskiej (z dokładnością do jednego grosza).
W cenie należy uwzględnić koszt środków czystości, materiałów eksploatacyjnych, pozyskania i użycia
sprzętów koniecznych do wykonania usługi, koszty dojazdów, wynagrodzeń, a także wszelkie inne koszty
jakie mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia.
XI. KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oferty brutto - 100 %
Zleceniodawca udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w niniejszym Rozeznaniu rynku oraz została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu
o podane kryterium oceny.
XII. FORMALNOŚCI PO WYBORZE OFERTY
Zleceniodawca powiadomi Wykonawcę o przyznaniu mu zamówienia i terminie podpisania umowy. Jeżeli
Wykonawca, którego ofertę wybrano uchyli się od zawarcia umowy, Zleceniodawca może wybrać ofertę
najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XIII. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO" informuję, że:
1. administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest dyrektor Kampinoskiego Parku
Narodowego, z siedzibą w Izabelinie, ul Tetmajera 38;
2. w Kampinoskim Parku Narodowym został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, tel. 22 722 60
01, e-mail: iod@kampinoski-pn.gov.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu
związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie rozeznania rynku nr DE-
Tur/371/022-2/24, na usługę polegającą na serwisowaniu wraz z dezynfekcją toalet przenośnych
oraz leśnych należących do Kampinoskiego Parku Narodowego w terminie od stycznia do grudnia
2024 roku.
4. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowany w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
5. posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na odstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art 6 ust. 1 lit. c RODO;
7. . skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;
8. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.ZAŁĄCZNIKI:

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii