Wykonanie robót budowlanych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Teresa Słotwińska Apartament 39
Czechowska 3/39
20-072 Lublin
powiat: Lublin
500845197
tata73@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210235
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: 500845197
Termin składania ofert: 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Rozszerzenie zakresu oraz unowocześnienie świadczonych usług przez Apartament 39 w Lublinie w województwie lubelskim" (Nr Umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem:KPOD.01.03-IW.01-1654/24-00)
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-1654/24 - Rozszerzenie zakresu oraz unowocześnienie świadczonych usług przez Apartament 39 w Lublinie w województwie lubelskim

Część 1
wykonanie robót budowlanych

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: ,,Rozszerzenie zakresu oraz unowocześnienie świadczonych usług przez Apartament 39 w Lublinie w województwie lubelskim" (Nr Umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem:KPOD.01.03-IW.01-1654/24-00), polegających na wykonaniu przebudowy apartamentu o powierzchni 35 m2, zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym przy Ul. Czechowskiej 3 w Lublinie. Przebudowa polega na demontażu mebli i urządzeń znajdujących się w mieszkaniu oraz rozbiórce istniejących ścian działowych i podłóg oraz wykonaniu nowych instalacji, ścian działowych i podłóg oraz dostawie i montażu urządzeń. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego i wzorem umowy o roboty budowlane (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
Okres gwarancji
minimum 24 miesiące

CPV: 39717200-3, 45000000-7, 45300000-0, 45400000-1, 45430000-0, 45431000-7, 45432100-5, 45432120-1, 45440000-3, 45450000-6

Dokument nr: 2024-76631-210235

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubelskie
Powiat
Lublin
Gmina
Lublin
Miejscowość
Lublin

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie dotyczącym zmian prawa podatkowego (np. stawek podatku od towarów i usług) pod warunkiem, że zmiana wywiera bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,
b. zmiany regulacji dotyczących realizacji przedsięwzięcia objętego umową o dofinansowanie co do sposobu realizacji lub finansowania zadań objętych Zapytaniem Ofertowym, wywierające bezpośredni wpływ na realizację umowy z Wykonawcą i mogące prowadzić do modyfikacji tych zapisów umowy, do których się odnoszą,
c. powstania możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych od istniejących w chwili podpisania umowy, o ile nie zwiększy to kwoty wynagrodzenia Wykonawcy,
d. zmiany dotyczącej realizacji dodatkowych dostaw od Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne dla realizacji zamówienia i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i spełnione są łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć i
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
g. wystąpienia siły wyższej,
h. zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania pierwotnych terminów wynikających z Umowy;
i. zmniejszenia kwoty wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia;
j. zmiany terminu obowiązywania Umowy w przypadku zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia, w ramach którego Umowa jest realizowana;
k. zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją Przedmiotu umowy,
l. zmiany nazwy firmy, siedziby Stron Umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni Wykonawcy posiadający zaległości w opłacaniu należności wobec Skarbu Państwa.
W celu wykazania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z Formularzem Oferty:
- aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z należnościami wobec Skarbu Państwa (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty) oraz
- aktualnego zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu składek (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem złożenia oferty).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu wykazania braku istnienia powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym, będących podstawą wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z Formularzem Oferty oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-31
Data ostatniej zmiany
2024-12-31 15:35:27

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,cena netto (PLN)":
? Oferta z najniższą ceną netto otrzymuje 90 punktów.
? Pozostałe oferty będą punktowane liniowo (do 2 miejsc po przecinku) wedle następującej formuły arytmetycznej:
(X÷Y) x 90, gdzie:
X = najniższa cena,
Y = cena ocenianej oferty.
Cenę należy wskazać w PLN.
1%=1 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,okres gwarancji (miesiące)":
Oferty punktowane będą w następujący sposób:
- okres gwarancji do 25 miesięcy - 0 pkt.;
- okres gwarancji od 26 do 36 miesięcy - 5 pkt.;
- okres gwarancji od 37 miesięcy - 10 pkt.;
1%=1 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Teresa Słotwińska
tel.: 500845197
e-mail: tata73@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii