Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: TECH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Strefa Gospodarcza 2
44-280 Rydułtowy
powiat: wodzisławski
biuro@techpol.org
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210260
Województwo: śląskie
Miasto: Rydułtowy
Wadium: 3.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,6 kW na gruncie, współpracującej z urządzeniami telemechaniki w stacji transformatorowej wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej systemu i zgłoszeniem przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do lokalnego operatora dystrybucji sieci elektroenergetycznej.
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-0506/23 - Wejście na nowe rynki zbytu jako odpowiedź na skuteczną transformację gospodarczą województwa śląskiego

Część 1
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,6 kW na gruncie (działka nr 3718/167 - zlokalizowana w Rydułtowach), współpracującej z urządzeniami telemechaniki w stacji transformatorowej wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej systemu i zgłoszeniem przyłączenia instalacji fotowoltaicznej do lokalnego operatora dystrybucji sieci elektroenergetycznej.
Wykonawca musi uwzględnić ilości materiałów i ich transport do miejsca realizacji zadania bez dodatkowego wynagrodzenia od Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie będzie zobowiązany do uprzątnięcia i przywrócenia miejsca inwestycji do stanu pierwotnego po zakończeniu zadania bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej (m.in. projekt wykonawczy, projekt techniczny i uzyskanie niezbędnych pozwoleń (PGE).
Wykonawca udzieli minimum 4-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlano-instalacyjne.
Zamawiający oświadcza, iż posiada prawo do wykorzystywania terenu (działka numer: 3718/167 w Rydułtowach) na cele budowlane.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest szczegółowo W SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

CPV: 09331200-0, 09332000-5, 45000000-7, 45300000-0, 45310000-3

Dokument nr: 2024-80507-210260, 01/12/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-01

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
wodzisławski
Gmina
Rydułtowy
Miejscowość
Rydułtowy

Wymagania:
Przed sporządzeniem oferty należy wziąć obligatoryjny udział w wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji tj. pod adresem: ul. Strefa Gospodarcza 2, 44-280 Rydułtowy (która zostanie potwierdzona Protokołem z przeprowadzonej wizji lokalnej - stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego).
Obowiązkową wizję lokalną można odbyć w terminach od 01.01.2025 r. do 16.01.2025r. w godz. 11:00-13:00 z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
Celem uczestnictwa w wizji lokalnej należy dokonać zgłoszenia udziału w terminie nie późniejszym niż dwa dni robocze liczone od dnia następującego po dniu przesłania maila zgłaszającego. Mail powinien zawierać termin i godzinę wybranej wizji lokalnej, nazwę Oferenta oraz imię i nazwisko osoby biorącej udział w wizji. Mail należy wysłać na adres: biuro@techpol.org. Oferty, które zostaną wycenione bez uczestnictwa Oferenta w wizji lokalnej nie będą podlegały dalszej weryfikacji (zostaną odrzucone).
Okres gwarancji
Wykonawca udzieli minimum 4-letniej gwarancji na wykonane roboty budowlano-instalacyjne
Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeśli staną się one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych,
w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy prowadziłaby do nabycia materiałów o innych właściwościach technicznych,
co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne
w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub instalacji,
c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian warunków umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, pod warunkiem, że zaszły niezależne okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty, tj.:
- terminy i warunki realizacji zamówienia (w szczególności w przypadku wyrażenia przez Instytucję Pośredniczącą zgody na złożone przez Zamawiającego wnioski o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie lub podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie);
- terminy i warunki płatności;
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
- inne okoliczności losowe, w tym w szczególności uzasadnionych zmian w zakresie terminu i/lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego, okoliczności siły wyższej lub zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
- zmiany terminu wykonania umowy na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
- zmiany przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji umowy oraz zmiany umowy o dofinansowanie projektu,
- zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
Powyższe zmiany nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. Wprowadzenie w/w zmian wymaga akceptacji Zamawiającego oraz wymaga podpisania aneksu do umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności nie stanowią podstawy do zmiany umowy, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Oferent musi wykazać iż:
a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat (liczonych przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dziesięć zadań w zakresie kompleksowego wykonania instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 30 kWp każda - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia wraz z wykazem zrealizowanych zadań w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznej stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz dołączonych do oferty dokumentów (zawierających co najmniej nazwę zadania oraz termin jego realizacji) potwierdzających zrealizowanie zadań w wyżej określonym zakresie (np. protokół dostawy/instalacji / protokół odbioru / referencje / oświadczenie kupującego / faktura / umowa / itp.).
Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Oferent musi wykazać iż:
b) dysponuje personelem (Kierownik robót budowlano-instalacyjnych) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiadającym doświadczenie w montażu minimum dwóch instalacji PV wraz z zabudową stacji transformatorowej z układem telemechaniki - spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie oświadczenia (wraz z wykazaniem doświadczenia) stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
WADIUM:
1) Przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie Zamówienia Oferent jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych 00/100), w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, czeku potwierdzonym przez bank, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ).
2) Wadium w formie innej niż przelew bankowy może zostać złożone:
- w postaci papierowej - poprzez złożenie oryginału dokumentu w kasie Biura Zarządu TECH- POL Sp. z.o.o. ul. Strefa Gospodarcza 2, 44-280 Rydułtowy (I piętro, Sekretariat). Do oferty należy dołączyć skan dokumentu,
- w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wystawce gwarancji lub poręczenia.
3) Oferta musi zostać zabezpieczona wadium przez cały okres ważności oferty.
4) Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu przyjmowania ofert.
5) Wadium w pieniądzu należy wpłacać na konto bankowe Zamawiającego: 65 1240 1343 1111 0011 3186 2774 Bank Polska Kasa Opieki SA z dopiskiem na przelewie: ,,Wadium do zapytania ofertowego na instalację fotowoltaiczną. Postępowanie 01/12/2024". W przypadku wniesienia wadium
w pieniądzu, będzie ono uznane przez Zamawiającego za wniesione prawidłowo, tylko po wpłynięciu zadanej kwoty na wskazane konto, przed upływem terminu przyjmowania ofert. Potwierdzenie przelewu bankowego należy dołączyć do oferty.
6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Oferenta:
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
7) Zamawiający zwróci wadium:
- wszystkim Oferentom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (w terminie do trzech dni roboczych), z wyjątkiem Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zapisu ,,Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana..."
- Oferentowi, któremu oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy.
Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Oferenta, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku braku możliwości podpisania umowy z pierwszym Oferentem jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Oferent wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8) Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy z którego zostały wysłane środki.
9) Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
10) Oferty przesłane bez załącznika w postaci potwierdzenia wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN nie będą podlegały dalszej weryfikacji (będą odrzucane).
Oferenci, którzy nie spełnią wszystkich powyższych warunków zostaną wykluczeni z udziału w postępowaniu.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Oferta powinna spełniać następujące warunki:
a) językiem sporządzenia oferty musi być język polski i musi mieć formę pisemną.
b) musi być kompletna i zawierać wszystkie załączniki określone w niniejszym zapytaniu tj.
- prawidłowo wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 3 wraz z wymaganymi załącznikami tj.:
o Karta katalogowa modułu fotowoltaicznego;
o Karta katalogowa inwertera;
o Protokół potwierdzający przeprowadzenie wizji lokalnej (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem)
o Potwierdzenie wniesienia wadium
- oświadczenie o posiadaniu doświadczenia i personelu niezbędnego do realizacji zamówienia, stanowiące załącznik nr 4 (wraz z wymaganymi załącznikami),
c) wszystkie przygotowywane i składane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia winne być na ostatniej stronie podpisane własnoręcznie lub podpisem elektronicznym przez osobę / osoby upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
d) Jeśli Oferent działa przez pełnomocnika - wraz z ofertą, należy dostarczyć stosowne pełnomocnictwo.
e) Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
f) złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości odrzucenia ofert nie zawierających ww. informacji oraz wszystkich wymaganych załączników. Zamawiający zastrzega sobie także prawo, w razie wątpliwości co do prawidłowego skalkulowania ceny przez oferenta, do żądania przedłożenia szczegółowego wyliczenia sposobu skalkulowania zaoferowanej ceny.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta powinna być ważna minimum 60 dni od daty upływ terminu składania ofert.
3) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych ani wariantowych.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
5) Wszelkie pytania od Oferentów otrzymane przez Zamawiającego drogą inną niż poprzez BK2021 (portal Baza Konkurencyjności) będą pozostawione bez odpowiedzi.
6) Zamawiający odpowie na pytania Oferentów niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych od ich zadania. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia odpowiedzi
na pytanie Oferenta zadane później niż na 3 dni robocze przed upływem terminu składania ofert.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W przypadku unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkie podmioty, które złożyły oferty oraz umieści odpowiednią informację na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. niespełniających wymagań formalnych lub merytorycznych. W przypadku zaistnienia powyższej okoliczności, oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
9) Zamawiający ma prawo do:
- wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, a Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego, w określonym przez niego terminie (nie krótszym niż 2 dni robocze),
- sprawdzenia wiarygodności podanych przez Oferenta informacji w ofercie oraz złożonych oświadczeń we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się do Wykonawcy o złożenie dodatkowych wyjaśnień, w określonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 2 dni robocze),
- wezwania Oferenta, w określonym przez Zamawiającego terminie (nie krótszym niż 2 dni robocze), do uzupełnienia oferty i/lub złożenia stosownych wyjaśnień, w przypadku gdy złożona przez Oferenta oferta nie zawiera wszystkich wymaganych informacji/danych/załączników określonych w punkcie IV. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
pod rygorem odrzucenia oferty. Przedstawienie w ofercie informacji nieprawdziwych mających wpływ na wynik postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia skutkować będzie wykluczeniem danego Oferenta z udziału w niniejszym postępowaniu.
10) Jeżeli cena w ofercie wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różni się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zażąda od wykonawcy złożenia wyjaśnień w terminie do dwóch dni roboczych od upływu terminu składania ofert, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z oferentem i zastrzega iż może odrzucić tę ofertę w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny w tej ofercie.
11) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - tekst ujednolicony (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) - dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w niniejszej Ustawie.
12) Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
13) Rozwiązania równoważne:
a) Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazw konkretnych producentów, rozwiązań technicznych lub technologii ma na celu określenie klasy funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu / materiału / oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta;
b) Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego;
c) Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, którego standardy, cechy jakościowe, funkcjonalności, parametry techniczne i użytkowe są takie same lub nie gorsze oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia
d) W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych ze stwierdzeniem równoważności złożonej oferty, wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy.
INFORMACJE NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
Szczegółowe informacje na temat zakresu wykluczenia znajdują się w załączonym Zapytaniu Ofertowym.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Szczegółowe informacje na temat terminu i miejsca składania ofert znajdują się w załączonym Zapytaniu Ofertowym.
TERMIN REALIZACJI UMOWY
Szczegółowe informacje na temat terminu realizacji umowy znajdują się w załączonym Zapytaniu Ofertowym.
SPOSÓB KOMUNIKACJI, W TYM UDZIELENIA INFORMACJI I WYJAŚNIEŃ
Szczegółowe informacje na temat sposobu komunikacji znajdują się w załączonym Zapytaniu Ofertowym.
W PRZYPADKU ROZBIEŻNOŚCI POMIĘDZY TREŚCIĄ OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU, A TREŚCIĄ ZAPYTANIA OFERTOWEGO (STANOWIĄCEGO ZAŁĄCZNIK DO OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU), TREŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO JEST WIĄŻĄCA.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-31
Data ostatniej zmiany
2024-12-31 16:06:33

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Cena - cena netto w polskich złotych (waga kryterium: 0,55)
Cena najniższa spośród otrzymanych ofert - 55 pkt
Pozostałe oferty wg wzoru: ( Co / Cn ) x 100 pkt x waga, gdzie:
Co - najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert
Cn - cena oferty ocenianej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) Gwarancja - gwarancja liczona w latach (waga kryt.: 0,30)
Najdłuższy okres gwar. spośród otrzymanych ofert - 30 pkt
Sposób punktacji:
- gwar. 4 lata - 0 pkt
- gwar. 5 lat - 5 pkt
- gwar. 6 lat - 10 pkt
- gwar. 7 lat - 15 pkt
- gwar. 8 lat - 20 pkt
- gwar. 9 lat - 25 pkt
- gwar. 10 lat - 30 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Doświadczenie kierownika robót budowlano-instalacyjnych - doświadczenie liczone w latach (waga kryterium: 0,10)
Najdłuższy okres doświadczenia - 10 pkt
Sposób punktacji:
Doświadczenie w montażu minimum:
- dwóch instalacji PV : 0 pkt
- trzech instalacji PV : 5 pkt
- czterech instalacji PV : 10 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
5) 25 lat gwarancji nominalnej mocy wyjściowej dla paneli fotowoltaicznych - moc wyjściowa liczona w % (waga kryt.: 0,05)
25 lat gwar. nominalnej mocy wyjśc. dla paneli fotowol. na poz. do 85% (włącznie) - 0 pkt
25 lat gwar. nominalnej mocy wyjśc. dla paneli fotowol. na poziomie powyżej 85% - 5 pkt

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Augustynowicz
tel.:
e-mail: biuro@techpol.org

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii