Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie tarasów dolnego i górnego wraz ze stołami i ławami |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WMK Krzysztof Hładki Gorzowska 21 66-460 Kamień Wielki powiat: gorzowski +48887050050 wmk444@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210278 |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Kamień Wielki |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48887050050 |
Termin składania ofert: | 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie tarasów dolnego i górnego wraz ze stołami i ławami Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-8216/24 - Wykonanie w ustawionych już 2 kontenerach morskich na potrzeby lokalu gastronomicznego : ocieplenia, instalacji wodnej i elektrycznej, wykończenia części konsumenckiej i kuchennej , zakupu sprzętu ga Część 1 Taras dolny i górny. Stoły na tarasie i ławy Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Taras dolny i górny. Stoły na tarasie i ławy Taras jako element kluczowy dla obiektu zlokalizowanego przy placu zabaw. Na tarasie możliwe jest ułożenie stołów, ław i krzeseł i konsumpcja oferowanego menu. Taras skalda się z tarasu dolnego o powierzchni około 120 metrów oraz tarasu górnego o powierzchni ponad 60 metrów. Przed wykonaniem tarasu konieczne są pomiary na miejscu instalacji. Taras dolny wykony z deski gładkiej nie ryflowanej o grubości minimum 25 mm. Legary co minimum 80 cm. Usadowiony na bloczkach betonowych Czoła kryte deska. Taras malowany przy montażu oraz przed okresem użytkowania. Wymiary oraz kształt - do alejek wokół kontenera - według pomiarów dokonanych na miejscu. W części tarasu zamontowane stoły i siedziska. 9 stołów i 18 siedzisk. Stoły wszystkie w tym samym wymiarze na wysokość od 85 do 91 cm, blat grubość minimów 25 mm z deski nie ryflowanej, malowany jak podłoga. Noga stołu - beczka metalowa 200l, malowana pod kolor kontenera. Blat o wymiarach 80x80 cm Siedziska - 18 sztuk. O wymiarach siedziska z deski nie ryflowanej o grubości minimum 25 mm 40x40cm malowane jak podłoga, noga z beczki metalowej 60 litrów, malowana pod kolor kontenerów, wysokość od 55 do 70cm. Siedziska i stoły obciążone w sposób uniemożliwiający łatwe przenoszenie Taras górny - legarowny na belkach o rozstawie maksymalnie 80 cm z płyty OSB o grubości minimum 18mm, kryty papą. Do powierzchni papy klejona sztuczna trawa w kolorze zielonym o włosiu minimum 15mm. Taras wykonany poza obrysem kontenerów według pomiarów na miejscu. Na tarasie 10 stołów i 20 ław. Stoły wszystkie w tym samym wymiarze na wysokość od 85 do 91 cm, blat grubość minimum 25 mm z deski nie ryflowanej, malowany jak podłoga tarasu dolnego. Noga stołu - beczka metalowa 200l, malowana pod kolor kontenera. Blat o wymiarach 120x80 cm. Ława - siedziska o wymiarach wszystkie w tym samym wymiarze na wysokość od 44 do 50 cm, blat grubość minimum 25 mm z deski nie ryflowanej o wymiarach 135x60 cm, malowany jak podłoga. Nogi siedziska - beczka metalowa 200l, malowana pod kolor kontenera. Wysokość siedziska 48-52 cm. Stoły obciążone w sposób uniemożliwiający łatwe przenoszenie Dostawca dysponuje wiedzą, sprzętem, zapleczem nieodzownym do przeprowadzenia operacji. Okres gwarancji 12 miesiące CPV: 45000000-7, 45212423-7, 45432114-6, 45450000-6 Dokument nr: 2025-83701-210278, 3/2024/KPO/HORECA/WMK Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-15 Oferty składane są w formie elektronicznej w postaci skanów podpisanych dokumentów za pośrednictwem portalu: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem bazy konkurencyjności w terminie do 15.01.2025 r. godz. 23:00. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo lubuskie Powiat gorzowski Gmina Kostrzyn nad Odrą Miejscowość Kostrzyn nad Odrą Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-01-16 Koniec realizacji 2025-01-22 Czy występuje płatność częściowa TAK Wymagania: Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesow oznacza kazda sytuacje, w ktorej osoby biorace udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postepowania o udzielenie zamowienia lub mogace wpłynac na wynik tego postepowania maja, bezposrednio lub posrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, ktory postrzegac mozna jako zagrazajacy ich bezstronnosci i niezaleznosci w zwiazku z postepowaniem o udzielenie zamowienia. W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w "Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027" (Warszawa, 18 listopada 2022 r.) przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych; - pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Zgodnie z Ustawą o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z dnia 09.11.2000 r. przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się powiązania między Zamawiającym lub członkami organów tego podmiotu, a wykonawcą lub członkami organów wykonawcy, polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; -posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; -pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; -pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo i osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlega Wykonawca na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Potwierdzeniem spełnienia warunku (brak wykluczenia) jest podpis Wykonawcy pod oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (weryfikacja na zasadzie spełnia/nie spełnia). 3. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: WMK Krzysztof Hładki Wykonawca wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. Potwierdzeniem spełnienia obowiązku informacyjnego będzie podpisane Oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 4. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERTY Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Oferty złożone w inny sposób nie biorą udziału w postępowaniu. Termin związania ofertą wynosi 60 dni. 5. UMOWA NA WYKONANIE TARASÓW Wzór umowy na dostawę sprzętu może zostać udostępniony Wykonawcy na jego prośbę po przesłaniu wiadomości na adres mailowy Zamawiającego: wmk444@gmail.com Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca posiada zasoby ludzkie, techniczne i finansowe niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalnosci zwiazanej z przedmiotem zamowienia na sume gwarancyjna nie mniejsza niz 50 000,00 PLN. Ocena zostanie dokonana poprzez analizę oświadczenia oraz załączonej polisy wraz z potwierdzeniem zapłaty składki (podpis pod oświadczeniem oraz załączenie właściwego dokumentu oznacza spełnienie warunku), stanowiące załącznik nr 4b do zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Dostawca dysponuje wiedzą, sprzętem, zapleczem nieodzownym do przeprowadzenia operacji. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 realizacje wykonań tarasów, altan, innych konstrukcji drewnianych, gdzie głównym elementem wykonania było drewno na kwotę minimum 10 000 złotych każdy. Ocena zostanie dokonana poprzez analizę oświadczenia, wypełnionego formularza oraz dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, stanowiące załącznik nr 4a do zapytania ofertowego. Przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których dostawy były wykonywane (podpis pod oświadczeniem, wypełnienie formularza oraz załączenie właściwych dokumentów oznacza spełnienie warunku). W przypadku braku oświadczenia, wypełnionego formularza oraz referencji/protokołów odbioru (dla każdej z dostaw). Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 3 - Oświadczenie dot. spełnienia obowiązku informacyjnego Załącznik nr 4 a- Formularz - wykaz dostaw wraz z rekomendacjami Załącznik nr 4 b - Oświadczenie dot. polisy OC Załącznik nr 4c - oświadczenie o dokonaniu pomiarów - protokół Wszystkie wyżej wymienione dokumenty muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji oferenta lub inną osobę umocowaną stosownym dokumentem pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający wezwie Oferenta do wyjaśnień/uzupełnień jeżeli oferta nie będzie zawierała kompletu wymaganych danych/załączników. Brak Formularza ofertowego wypełnionego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 lub załączenie w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym może skutkować odrzuceniem oferty. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego. Jezeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamowienia, tj. rożnia się o wiecej art. 30% od sredniej arytmetycznej cen wszystkich waznych ofert niepodlegajacych odrzuceniu, lub budza watpliwosci zamawiajacego co do mozliwosci wykonania przedmiotu zamowienia zgodnie z wymaganiami okreslonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikajacymi z odrebnych przepisow, Zamawiajacy zada od Wykonawcy złozenia w wyznaczonym terminie wyjasnien, w tym złozenia dowodow w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiajacy ocenia te wyjasnienia w konsultacji z Wykonawca i moze odrzucic te oferte wyłacznie w przypadku, gdy złozone wyjasnienia wraz z dowodami nie uzasadniaja podanej ceny lub kosztu w tej ofercie. Działanie zleceniobiorcy podjęte przed przystąpieniem do składania oferty polegające na dokonaniu pomiarów w miejscu instalacji sprzętu są elementem niepodlegającym żadnym odstępstwom. Kontener metalowy morski posiada swoją specyfikę, dodatkowo są już wykonane przegrody zakrzywienia blach, zacięcia, które muszą być uwzględnione przez oferenta przy skałdaniu przez niego oferty, tak aby instalowany sprzęt pasował gabarytami do przestrzeni kontenera morskiego. Pomiary muszą odbyć się przy obecności zamawiającego przed złożeniem oferty. Składający ofertę umawia się na pomiary z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem za pośrednictwem poczty email na adres wmk444@gmail.com Oferta bez dokonanych pomiarów nie będzie brana pod uwagę. Składającemu nie przysługują żadne prawa z tytułu dokonanych pomiarów ani przedstawionej oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-01 Data ostatniej zmiany 2025-01-01 18:00:52 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena -waga 60% Oferta z najniższą ceną netto, spełniająca wymagania zapytania ofertowego, otrzyma maksymalną liczbę punktów w kryterium ,,Cena" (60 pkt). Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja - liczba miesięcy (waga 20%) -przypisana wartość punktowa (0-20 pkt) Punktacja za gwarancję przypisana zostanie zgodnie z poniższym: - 12 mies. - 0 pkt, - powyżej 12 mies. do 24 mies. włącznie - 10 pkt, - powyżej 24 mies. - 20 pkt. Czy kryterium cenowe NIE Opis Czas reakcji serwisowej - liczba godzin (waga 20%) -przypisana wartość punktowa (0-20 pkt) zgodnie z poniższym: - 48 h - 0 pkt, - poniżej 48 h do 24 h włącznie - 5 pkt, - poniżej 24 h do 9 h włącznie - 10 pkt, - poniżej 9 h - 20 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Krzysztof Hładki tel.: +48887050050 e-mail: wmk444@gmail.com |