Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach

Data zamieszczenia: 2025-01-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szpital Powiatowy w Zawierciu
ul. Miodowa 14
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
tel. 32 67-40-372
techniczny@szpitalzawiercie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 67-40-372
Termin składania ofert: 2025-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach Szpitala Powiatowego w Zawierciu"
4. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest monitoring systemów alarmowych wraz z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach Szpitala Powiatowego w Zawierciu, polegający na monitorowaniu sygnału alarmowego i napadowego z nadajników zainstalowanych w obiektach Szpitala.
5. Warunki ogólne realizacji usługi:
1. Usługi monitorowania sygnału alarmowego wraz z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej będą świadczone przez Wykonawcę w niżej wymienionych placówkach Zamawiającego, 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę.
2. Zleceniobiorca zobowiązuje się do zamontowania nadajników powiadomienia radiowego/GSM w poniższych lokalizacjach
a) Lokalizacja nr I: Siedziba Szpitala, Ul. Miodowa 14, trzy oddziały:
- Oddział Zakaźny z Pododdziałem Skórno-Wenerologicznym
- Szpitalny Oddział Ratunkowy
- izba Przyjęć
b) Lokalizacja nr II: Przychodnia, Ul. Powstańców Śląskich 8
c) Lokalizacja nr III: Przychodnia, Ul. Gałczyńskiego 1
d) Lokalizacja nr IV: Przychodnia, Ul. Piłsudskiego 80
3. Wykonawca zobowiązuje się do montażu i uruchomienia nadajników systemu alarmowego i napadowego wraz z wyposażeniem, stanowiących własność Wykonawcy, w obiektach Szpitala. Każdy z podlegających ochronie obiektów wymienionych w punkcie powyżej powinien być wyposażony w:
- nadajnik 1 szt.,
- radiolinia 1 szt.,
- pilot 2 szt.
4. Przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanych obiektów Zamawiającego przez Wykonawcę;
5. Monitorowanie i rejestrowanie sygnałów alarmowych całodobowo oraz podejmowanie interwencji przez cały czas trwania umowy w celu udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego;
6. Bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej w postaci patrolu samochodowego (zwanego dalej: grupa interwencyjna) w przypadku sygnału alarmowego/napadowego; szacowany czas dojazdu do obiektu strony określają do maksymalnie 10 minut w godz.ch 20:00 - 6:00 i maksymalnie 15 minut w godz.ch 6:00 -20:00.
7. W razie wykrycia naruszenia integralności dozorowanego obiektu na skutek włamania, dewastacji lub innych zdarzeń, powiadomienie o włączeniu alarmu w obiekcie odpowiednich instytucji, osób upoważnionych oraz przedstawiciela Zamawiającego, w celu podjęcia wspólnych działań;
8. Rejestrowanie przychodzących z obiektu sygnałów alarmowych i informacyjnych oraz przechowywanie ich w formie elektronicznej przez okres 3 miesięcy;
9. Udostępnianie miesięcznych raportów z rejestru alarmów jako wykaz sygnałów alarmowych do każdej faktury lub drogą mailową na adres techniczny@szpitalzawiercie.pl,
10) Wykonawca zapewni montaż i konserwację oraz przeglądy zespołów komunikatorów tzw. nadajników w obiektach Zamawiającego.
11) Wykonawca udostępni Zamawiającemu w celu realizacji niniejszej umowy i na czas jej obowiązywania, bez dodatkowych opłat, nadajniki, radiolinie oraz piloty, a Zamawiający zobowiązuje się do ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
12) Po upływie trwania czasu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania i odbioru wszystkich nadajników. Strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy.
13) Wykonawca zapewnia, że prowadzi działalność w zakresie ochrony osób i mienia oraz posiada ważną koncesję, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
14) Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie w w/w obszarze.
15) W związku z inwestycjami na terenie Szpitala w okresie obowiązywania niniejszej umowy Szpital zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji nadajników.
16) Szczegółowe warunki świadczenia usługi określa Umowa.

CPV: 79710000-4

Dokument nr: EUZ/DTT/10/2024

Otwarcie ofert: 11. Miejsce i termin otwarcia ofert
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Ul. Miodowa 14,42-400 Zawiercie Dział Techniczny
08.01.2025 godz. 1030
Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć do dnia 08.01.2025 r do godz. 1000 w
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie Dział Techniczny, p. 18, tel. 32 67 40 372

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin wykonania usługi:
01.02.2025r. - 31.01.2028r.
3. Termin montażu nadajników:
najpóźniej w dniu 31.01.2025r.
6. Terminy dotyczące realizacji zamówienia:
a) świadczenie usług monitoringu alarmowego/napadowego - 36 m-cy
b) początek świadczenia usług telekomunikacyjnych nie wcześniej niż: 01.02.2025r.
c) okres obowiązywania umowy: 01.02.2025r. - 31.01.2028r.
d) dostawa i montaż nadajników - do 31.01.2025r.

Wymagania:
w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie zaproszenia
7. Wymagane dokumenty
1. Wypełniony, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1
2. Zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 2
3. aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy (w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy - KRS lub CEIDG - należy załączyć stosowne pełnomocnictwo).
8. Wzór umowy
Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia.
9. Sposób przygotowania oferty
1. Ofertą, sporządzoną na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 wraz z kompletem załączników należy umieścić w trwale zaklejonej kopercie, opisanej w następujący sposób:
Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z dopiskiem:
Dotyczy postępowania EUZ/DTT/10/2024 o udzielenie zamówienia na ,,Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach Szpitala Powiatowego w Zawierciu"
2. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert (ranking ofert), następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona - spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu.
3. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w pkt 7 lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, wyłącznie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona.
5. Brak dokumentów w ofercie lub gdy złożone dokumenty nie będą podpisane w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - skutkować będzie odrzuceniem oferty.
6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz dokumentów o których mowa w punkcie 7.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do udzjelenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w sytuacji gdy cena oferty budzi jego wątpliwości. Niezłożenie wyjaśnień w terminie, lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, oferta zostanie odrzucona.
8. Złożenie oferty niespełniającej wymagań określonych w niniejszym Zaproszeniu, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
12. Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu:
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), tj.:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
14. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących treści Zaproszenia do składania ofert oraz informacja o sposobie porozumienia się z Wykonawcami oraz sposobie, przekazywania dokumentów
1. Termin zadawania pytań 07.01.2025 godz 1000
2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie, jednak nie później niż do dnia
08.01.2025 r do godz 900
3. W przypadku gdy prośba o wyjaśnienie treści Zaproszenia nie wpłynęła w terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień.
4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na stronie www.szpitalzawiercie.pl w zakładce BIP.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę treści zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
6. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści.
15. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: Cena =100%
2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, w terminie związania ofertą określonym w Zaproszeniu.
17. Unieważnienie postępowania oraz zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. O zaistnieniu takiego faktu uczestnicy postępowania zostaną niezwłocznie powiadomieni.
2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu z tytułu unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
18. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zaproszeniu stanowi ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia przyjętych kryteriów.
2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana.

Uwagi:
13. Ochrona danych osobowych - RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Zawierciu; 42-400 Zawiercie ul. Miodowa 14; tel. 32 67 40 350. Informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziecie Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu www.szpitalzawiercie.pl, w zakładce "Klauzula Obowiązku Informacyjnego"
b. inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu jest Pan Jan Szlęzak, którego dane do kontaktu są następujące: iod@szpitalzawiercie.pl, telefon: 502 185 693
c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora tj. w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp;
e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczny z uwagi na prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora, tj. w celach realizacji wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu dotyczącym zaproszenia do składania ofert;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia Państwa danych osobowych***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
19. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Katarzyna Domagała - Kierownik Działu Technicznego, tel. 32 67-40-372, e-mail: techniczny@szpitalzawiercie.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii