Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański tel. 32 67-40-372 techniczny@szpitalzawiercie.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32 67-40-372 |
Termin składania ofert: | 2025-01-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach Szpitala Powiatowego w Zawierciu" 4. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest monitoring systemów alarmowych wraz z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach Szpitala Powiatowego w Zawierciu, polegający na monitorowaniu sygnału alarmowego i napadowego z nadajników zainstalowanych w obiektach Szpitala. 5. Warunki ogólne realizacji usługi: 1. Usługi monitorowania sygnału alarmowego wraz z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej będą świadczone przez Wykonawcę w niżej wymienionych placówkach Zamawiającego, 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę. 2. Zleceniobiorca zobowiązuje się do zamontowania nadajników powiadomienia radiowego/GSM w poniższych lokalizacjach a) Lokalizacja nr I: Siedziba Szpitala, Ul. Miodowa 14, trzy oddziały: - Oddział Zakaźny z Pododdziałem Skórno-Wenerologicznym - Szpitalny Oddział Ratunkowy - izba Przyjęć b) Lokalizacja nr II: Przychodnia, Ul. Powstańców Śląskich 8 c) Lokalizacja nr III: Przychodnia, Ul. Gałczyńskiego 1 d) Lokalizacja nr IV: Przychodnia, Ul. Piłsudskiego 80 3. Wykonawca zobowiązuje się do montażu i uruchomienia nadajników systemu alarmowego i napadowego wraz z wyposażeniem, stanowiących własność Wykonawcy, w obiektach Szpitala. Każdy z podlegających ochronie obiektów wymienionych w punkcie powyżej powinien być wyposażony w: - nadajnik 1 szt., - radiolinia 1 szt., - pilot 2 szt. 4. Przyjmowanie transmisji sygnałów alarmowych i informacyjnych z dozorowanych obiektów Zamawiającego przez Wykonawcę; 5. Monitorowanie i rejestrowanie sygnałów alarmowych całodobowo oraz podejmowanie interwencji przez cały czas trwania umowy w celu udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego; 6. Bezzwłoczne wysyłanie grupy interwencyjnej w postaci patrolu samochodowego (zwanego dalej: grupa interwencyjna) w przypadku sygnału alarmowego/napadowego; szacowany czas dojazdu do obiektu strony określają do maksymalnie 10 minut w godz.ch 20:00 - 6:00 i maksymalnie 15 minut w godz.ch 6:00 -20:00. 7. W razie wykrycia naruszenia integralności dozorowanego obiektu na skutek włamania, dewastacji lub innych zdarzeń, powiadomienie o włączeniu alarmu w obiekcie odpowiednich instytucji, osób upoważnionych oraz przedstawiciela Zamawiającego, w celu podjęcia wspólnych działań; 8. Rejestrowanie przychodzących z obiektu sygnałów alarmowych i informacyjnych oraz przechowywanie ich w formie elektronicznej przez okres 3 miesięcy; 9. Udostępnianie miesięcznych raportów z rejestru alarmów jako wykaz sygnałów alarmowych do każdej faktury lub drogą mailową na adres techniczny@szpitalzawiercie.pl, 10) Wykonawca zapewni montaż i konserwację oraz przeglądy zespołów komunikatorów tzw. nadajników w obiektach Zamawiającego. 11) Wykonawca udostępni Zamawiającemu w celu realizacji niniejszej umowy i na czas jej obowiązywania, bez dodatkowych opłat, nadajniki, radiolinie oraz piloty, a Zamawiający zobowiązuje się do ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 12) Po upływie trwania czasu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania i odbioru wszystkich nadajników. Strony sporządzą protokół zdawczo-odbiorczy. 13) Wykonawca zapewnia, że prowadzi działalność w zakresie ochrony osób i mienia oraz posiada ważną koncesję, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 14) Wykonawca oświadcza, że posiada doświadczenie w w/w obszarze. 15) W związku z inwestycjami na terenie Szpitala w okresie obowiązywania niniejszej umowy Szpital zastrzega sobie możliwość zmiany lokalizacji nadajników. 16) Szczegółowe warunki świadczenia usługi określa Umowa. CPV: 79710000-4 Dokument nr: EUZ/DTT/10/2024 Otwarcie ofert: 11. Miejsce i termin otwarcia ofert Szpital Powiatowy w Zawierciu, Ul. Miodowa 14,42-400 Zawiercie Dział Techniczny 08.01.2025 godz. 1030 Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert. Składanie ofert: 10. Miejsce i termin składania ofert. Ofertę należy złożyć do dnia 08.01.2025 r do godz. 1000 w Szpital Powiatowy w Zawierciu, Ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie Dział Techniczny, p. 18, tel. 32 67 40 372 Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania usługi: 01.02.2025r. - 31.01.2028r. 3. Termin montażu nadajników: najpóźniej w dniu 31.01.2025r. 6. Terminy dotyczące realizacji zamówienia: a) świadczenie usług monitoringu alarmowego/napadowego - 36 m-cy b) początek świadczenia usług telekomunikacyjnych nie wcześniej niż: 01.02.2025r. c) okres obowiązywania umowy: 01.02.2025r. - 31.01.2028r. d) dostawa i montaż nadajników - do 31.01.2025r. Wymagania: w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie zaproszenia 7. Wymagane dokumenty 1. Wypełniony, podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 2. Zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 2 3. aktualny dokument rejestrowy Wykonawcy (w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy - KRS lub CEIDG - należy załączyć stosowne pełnomocnictwo). 8. Wzór umowy Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. 9. Sposób przygotowania oferty 1. Ofertą, sporządzoną na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 wraz z kompletem załączników należy umieścić w trwale zaklejonej kopercie, opisanej w następujący sposób: Nazwa i adres Zamawiającego, nazwa i adres Wykonawcy, z dopiskiem: Dotyczy postępowania EUZ/DTT/10/2024 o udzielenie zamówienia na ,,Monitoring systemów alarmowych z podjęciem interwencji grupy interwencyjnej na terenie i w obiektach Szpitala Powiatowego w Zawierciu" 2. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert (ranking ofert), następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona - spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega odrzuceniu. 3. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w pkt 7 lub złożone dokumenty będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, wyłącznie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona. 5. Brak dokumentów w ofercie lub gdy złożone dokumenty nie będą podpisane w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - skutkować będzie odrzuceniem oferty. 6. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz dokumentów o których mowa w punkcie 7. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do udzjelenia wyjaśnień dotyczących wyliczenia ceny w sytuacji gdy cena oferty budzi jego wątpliwości. Niezłożenie wyjaśnień w terminie, lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, oferta zostanie odrzucona. 8. Złożenie oferty niespełniającej wymagań określonych w niniejszym Zaproszeniu, skutkować będzie odrzuceniem oferty. 12. Podstawy wykluczenia z udziału w postępowaniu: Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835), tj.: a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy; c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 14. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących treści Zaproszenia do składania ofert oraz informacja o sposobie porozumienia się z Wykonawcami oraz sposobie, przekazywania dokumentów 1. Termin zadawania pytań 07.01.2025 godz 1000 2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie, jednak nie później niż do dnia 08.01.2025 r do godz 900 3. W przypadku gdy prośba o wyjaśnienie treści Zaproszenia nie wpłynęła w terminie, o którym mowa w ust. 1, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień. 4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni na stronie www.szpitalzawiercie.pl w zakładce BIP. 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia. Dokonaną zmianę treści zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 6. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści. 15. Termin związania ofertą Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 16. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami: Cena =100% 2. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 3. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, w terminie związania ofertą określonym w Zaproszeniu. 17. Unieważnienie postępowania oraz zamknięcie postępowania bez dokonania wyboru oferty 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. O zaistnieniu takiego faktu uczestnicy postępowania zostaną niezwłocznie powiadomieni. 2. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu z tytułu unieważnienia postępowania. 3. Zamawiający ma prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. 18. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zaproszeniu stanowi ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia przyjętych kryteriów. 2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Uwagi: 13. Ochrona danych osobowych - RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Zawierciu; 42-400 Zawiercie ul. Miodowa 14; tel. 32 67 40 350. Informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych znajdziecie Państwo na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Szpitala Powiatowego w Zawierciu www.szpitalzawiercie.pl, w zakładce "Klauzula Obowiązku Informacyjnego" b. inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu jest Pan Jan Szlęzak, którego dane do kontaktu są następujące: iod@szpitalzawiercie.pl, telefon: 502 185 693 c. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora tj. w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego d. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczny z uwagi na prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Administratora, tj. w celach realizacji wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu dotyczącym zaproszenia do składania ofert; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia Państwa danych osobowych***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: 19. W zakresie merytorycznym osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Katarzyna Domagała - Kierownik Działu Technicznego, tel. 32 67-40-372, e-mail: techniczny@szpitalzawiercie.pl |