Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa tablic z nazwami ulic, słupków do montażu tablic oraz tablic z nazwą ronda wraz ze słupkami montażowymi |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Krasocin ul. Macierzy Szkolnej 1 29-105 Krasocin powiat: włoszczowski https://platformazakupowa.pl/transakcja/1042988 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Krasocin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
RI.271.2.1.2025.MW DOSTAWA tablic z nazwami ulic, słupków do montażu tablic oraz trzech tablic z nazwą ronda wraz ze słupkami montażowymi Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość / Jm Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz Plik 1 DOSTAWA tablic z nazwami ulic, słupków do montażu tablic oraz trzech tablic z nazwą ronda wraz ze słupkami montażowymi Cena łącznie brutto (kwota z formularza cenowego) 1 dostawa 0%23% 5% 7% 8%Różna stawka VATnie podlega zw. PLNEUR - Dokument nr: ID 1042988, RI.271.2.1.2025.MW Otwarcie ofert: Otwarcie ofert 2025-01-10 12:05:00 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1042988 Składania 2025-01-10 12:00:00 Wymagania: Wymagania i specyfikacja W imieniu Gminy Krasocin zapraszamy wykonawców do składania ofert na na zadanie pn. Dostawa tablic z nazwami ulic, słupków do montażu tablic oraz trzech tablic z nazwą ronda wraz ze słupkami montażowymi Szczegółowy zakres został określony w załącznikach do niniejszego zapytania. Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Gminy Krasocin. 1. Gmina Krasocin nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 2. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę. 3. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że Gmina Krasocin nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy. 4. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto. 5. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. 6. Gmina Krasocin wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty. 7. Gmina Krasocin zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający przewiduje unieważnienia postępowania w przypadkach: 1/ powstania przyczyn lub ujawnienia okoliczności, których nie znano na etapie wszczęcia postępowania, a które uniemożliwią Zamawiającemu wywiązanie się ze złożonych zobowiązań; 2/ w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 3/ cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa niż kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 8. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania. W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty! W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00. tel. 22 101 02 02 e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. ------ Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów Kryteria i warunki formalne Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik 1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) zalacznik_nr_1_formu [...].xlsx 0,00 PLN netto 0,00 PLN brutto 2 Oświadczenie RODO - OŚWIADCZAM, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. proszę potwierdzić TAK Uwaga: W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa Proszę wpisać NIE DOTYCZY 3 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - Oświadczam, że nie jestem wykonawcą: - o którym mowa w art. 7 ust. 1 wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835); - którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835); - którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835), proszę potwierdzić TAK Uwagi: Opis dodatkowy 1) Zakupy w naszej firmie realizowane są przez platformę zakupową Open Nexus. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie https://platformazakupowa.pl/ 2) Oferty można składać wyłącznie za pomocą formularza dostępnego na stronie zapytania za pośrednictwem Platformy Open Nexus. 3) Pełna specyfikacja oraz ewentualne załączniki są widoczne na stronie postępowania na Platformie Open Nexus. 4) Aby móc składać oferty w postępowaniach publicznych nie jest wymagana rejestracja i logowanie, a jedynym wymogiem jest wpisanie oferty w szablonie. 5) Składanie ofert jest zawsze bezpłatne. Kontakt: Użytkownik Marta Wytrych Organizacja Gmina Krasocin ul. Macierzy Szkolnej 1 29-105 Krasocin, Kontakt za pomocą platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/all Wiadomość do zamawiającego |