Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Masłów Spokojna 2 26-001 Masłów Pierwszy powiat: kielecki 41 311 00 90, 41 311 00 90 katarzyna.kaleta@maslow.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210299 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Masłów Pierwszy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 41 311 00 90, 41 311 |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający informuje, że zamówienie dofinansowane i jest częścią realizowane projektu pod nazwą: ,,Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dąbrowie" Zadanie współfinansowane w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dąbrowie w ramach Działania 2.7 Gospodarowanie odpadami - dotacje Priorytetu 2 Fundusze Europejskie dla środowiska programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Powstaje w kontekście projektu FESW.02.07-IZ.00-0001/24 - Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dąbrowie Część 1 ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadnia: ,,Rozbudowa Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadnia: ,,Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dąbrowie" Zadanie współfinansowane w ramach projektu: Rozbudowa i modernizacja PSZOK w Dąbrowie w ramach Działania 2.7 Gospodarowanie odpadami - dotacje Priorytetu 2 Fundusze Europejskie dla środowiska programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 Rozbudowę i modernizacje PSZOK w Dąbrowie należy zaprojektować w oparciu o załączony program funkcjonalno-użytkowy. Prace projektowe mają obejmować swoim zakresem przede wszystkim powiększenie powierzchni placu poprzez wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej, dostawę i montaż wagi do 40 ton, budowę rampy wraz z zadaszeniem w postaci wiaty o konstrukcji stalowej oraz wykonanie robót towarzyszących w postaci przebudowy ogrodzenia, wykonania oznakowania terenu, wykonania instalacji monitoringu oraz systemu kontroli dostępu. Zaprojektować instalację fotowoltaiczną wraz z kompletem osprzętu i konstrukcją wsporczą dodatkowo wyposażoną w magazyn energii. Zakres rzeczowy - opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego - w 3 egz., uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji i niezbędnych uzgodnień, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia ( w miarę potrzeb); w wersji elektronicznej na pendrive. - opracowanie kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót - 1 kpl. wraz z wersją elektroniczną na pendrive w formacie PDF; - opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - w 1 egz. oraz 1 kpl w wersji elektronicznej na pendrive. - opracowania powinny być zgodne z obowiązującym prawem krajowym i unijnym; - przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (w miarę potrzeb); - bieżącego informowania Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac projektowych; - wykonania innych wymaganych opracowań lub działań nieprzewidzianych niniejszym zakresem, koniecznych do wykonania przedmiotu umowy; - wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającego wszystkie rozwiązania techniczne na etapie projektowania. - zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się treścią Zapytania ofertowego, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. UWAGA!! - Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu realizacji prac projektowych w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. CPV: 71000000-8 Dokument nr: 2025-72783-210299, BiGP.271.1.2025.KKB Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat kielecki Gmina Masłów Miejscowość Masłów Pierwszy Wymagania: Warunki zmiany umowy Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia oraz istotne zmiany umowy zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Możliwość zmiany umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana personelu i podwykonawcy a) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiającym jeżeli personel zmieniony spełnia opisane warunki podmiotowe i kryteria oceny jeżeli były stosowane; b) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy i Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia; 2) Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia jednej z wymienionych okoliczności: a) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych; b) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie niemożliwe do przewidzenia, na które Strony nie mają wpływu i są przez Strony niemożliwe do pokonania, a w szczególności: klęski żywiołowe, epidemie, wojny, stany nadzwyczajne, zamknięcie granic, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin jej realizacji; c) wstrzymania lub zawieszenia prac przez Zamawiającego; d) wydłużenia się procesów administracyjnych nakreślonych KPA oraz innych obowiązujących przepisów związanych z uzyskaniem właściwych opinii, uzgodnień oraz innych materiałów i decyzji administracyjnych, nie wynikających z winy lub zaniedbania Wykonawcy, w przypadku nie określenia w przepisach powszechnie obowiązujących terminu, przyjmuje się 30 dniowy każdy termin; e) zmiany finansowania prac związane ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz po terminie otwarcia ofert; f) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; g) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, jeżeli Zamawiający uzna je za zasadne; h) Zmiany terminu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia gdy zasadność takiej zmiany powstała na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikająca z podpisanych przez Zamawiającego umów, bądź przewidzianych do podpisania lub aneksowania umów z instytucjami zewnętrznymi; i) realizacja dodatkowych usług nie objętych przedmiotem zamówienia 3) Inne okoliczności uprawniające zmianę umowy. a) Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; b) Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; d) zwiększenie wynagrodzenia w przypadku zlecenia dodatkowych usług, w przypadku pozyskania dodatkowych środków po otwarciu ofert. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis 3. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej niezakłóconą realizację zamówienia, b) Nie wszczęto wobec nich postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono upadłości, c) Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, Typ Potencjał techniczny Opis a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób (załącznik nr 3 do Zapytania), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami; - Projektantem w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającym uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania, posiadający doświadczenie przy wykonaniu minimum 1 dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia związanego z budową lub przebudową lub remontem lub modernizacją obiektów o podobnym charakterze. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wg. Załącznika Nr 1a. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. 2. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego. 3. Do oferty, sporządzonej zgodnie z Załącznikiem Nr 1 - Formularz ofertowy, należy dołączyć Załącznik Nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania zgodnie z dokumentem rejestrowym lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. 5. Jeżeli w imieniu Wykonawcy ofertę podpisuje inna osoba (Pełnomocnik), do dokumentów należy dołączyć pełnomocnictwo do podejmowania czynności związanych z postępowaniem, w tym szczególnie do składania ofert, w formie oryginału lub kopii notarialnie potwierdzonej lub pełnomocnictwa podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego przez osobę (osoby) udzielające pełnomocnictwa. 6. Oferty należy złożyć w wersji elektronicznej poprzez przesłanie podpisanych skanów dokumentów (bądź dokumentów podpisanych podpisem elektronicznym). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty lub osoby, które mogą powodować konflikt interesów. 2. Wykluczeni zostaną wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującym i w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-02 Data ostatniej zmiany 2025-01-02 10:55:48 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1) Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: a) Cena 100%: b) Ocenie podlega cena brutto łącznie c) Ilość punktów dla każdej oferty w kryterium ,,Cena" zostanie wyliczona wg poniższego wzoru: C min. C= ---------------- x 100 % Kontakt: Osoby do kontaktu Katarzyna Kaleta-Borowiec tel.: 41 311 00 90 e-mail: katarzyna.kaleta@maslow.pl Dariusz Korczyński tel.: 41 311 00 90 e-mail: dkorczynski@maslow.pl |