Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont loggii w budynkach mieszkalnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Przyszłość" w Opolu ul. Katowicka 23 45-061 Opole powiat: Opole tel. 77 453 86 01, wew. 4, 77 455-84-48 sekretariat@osm.opole.pl |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | 5 000 zł |
Nr telefonu: | tel. 77 453 86 01, w |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
na wykonanie prac budowlanych 2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są prace budowlane obejmujące remont 20 sztuk loggii (7 pionów) w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych położonych w Opolu przy Ul. Wilsona 28, 30, 36, 62, 66, 80. Zakres prac: zgodny z przedmiarem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Otwarcie ofert: 1) Zamawiający otworzy koperty z ofertami w dniu 23.01.2025 r o godz. 1100 w siedzibie OSM ,,Przyszłość" przy Ul. Katowickiej 23, pok. nr 4. 2) Otwarcie kopert, podanie nazw i adresów oferentów oraz oferowanych cen wykonania zamówienia odbędzie się publicznie z udziałem oferentów. Składanie ofert: 7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Opole Ul. Katowicka 23 pok. 1 w terminie do dnia 22.01.2025r. do godz. 14.00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający planuje wykonać zadanie w terminie do: 10.05.2025r. Wymagania: Uwagi: - przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dołączonym do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia wykonawcy obliczenia ceny oferty. Podane w przedmiarach podstawy wyceny należy traktować jako orientacyjne. Cena ofertowa winna uwzględniać wszystkie wymagania SIWZ. Jeżeli wykonawca uznaje, że dana pozycja powinna zawierać inną ilość lub jakaś pozycja została wg niego nie uwzględniona powinien to uwzględnić w swojej wycenie. - oferowana cena winna obejmować: - wykonanie wszelkich prac koniecznych do poprawnej realizacji zadania w tym naprawę i uzupełnienie ubytków tynków, - dostawę i wbudowanie wszystkich materiałów koniecznych do poprawnej realizacji prac zgodnie z ich technologią, - wykonanie wszelkich robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia j - wykonanie koniecznych prac rozbiórkowych i towarzyszących - wykonanie prac porządkowych w rejonie prowadzenia robót - ustawienie, najem i rozbiórkę rusztowań lub podnośnika - wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie terenu bezpośrednio wykorzystywanego do prowadzenia robót - przywrócenie terenu do stanu ustalonego protokolarnie w dniu przekazania placu budowy - należy stosować wyprawy tynkarskie i farby silikonowe, silikatowe lub polikrzemianowe - roboty należy prowadzić w sposób zapewniający możliwość przemieszczania się lokatorom, - należy utrzymywać czystość i porządek w trakcie prowadzenia prac: - wykonywać codzienne prace porządkowe po robotach. Klatka schodowa i korytarze na sucho i mokro celem uniknięcia przenoszenia na obuwiu gruzu i kurzu do poszczególnych lokali; mycie poręczy, skrzynek na listy, lamperii. W przypadku nienależytego wykonywania prac porządkowych, Wykonawca zostanie obciążony kosztami ich wykonania przez inny podmiot. - połączenia tynków istniejących i uzupełniających nie mogą być zauważalne - kolor farby należy dobrać w taki sposób, aby nie odróżniał się od istniejących powłok malarskich - materiały z rozbiórek należy wywieźć na miejsce wskazane przez A. O. lub na PSZOK. 4. WARUNKI ZAMÓWIENIA W przetargu mogą brać udział Oferenci, którzy: a) złożą oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 b) opracują ofertę zgodnie z pkt. 6 i złożą ważną ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami w terminie i miejscu wskazanym w pkt. 7 c) wniosą wadium w wysokości i w sposób wskazany w pkt. 5. 5. WADIUM Każdy Oferent winien dokonać wpłaty wadium w kwocie 5 000 zł na konto Spółdzielni w PKO B S.A. Oddział Opole nr 19 1020 3668 0000 5802 0010 2541 lub przedstawić gwarancję zapłaty wadium do dnia i godziny złożenia oferty. Wadium podlega zwrotowi w ciągu 5 dni po ogłoszeniu wyników przetargu, a Oferentowi, który został wybrany w przetargu, po podpisaniu z nim umowy. W przypadku gdy Oferent, którego oferta została wybrana w przetargu uchyli się od podpisania umowy, wadium przepada na rzecz OSM ,,Przyszłość" w Opolu. 6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna być napisana w języku polskim, w czytelny sposób. Oferta musi być w całości spięta lub zszyta w sposób trwały, uniemożliwiający jej przypadkowe zdekompletowanie. Wszystkie strony oryginału oferty powinny być ponumerowane oraz podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Oferenta. Wszelkie poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej. Ceny ofertowe powinny być podane cyfrowo i słownie (w PLN zł. bez podatku VAT). Oferty należy składać w nieprzejrzystych kopertach. Koperta winna być zaadresowana na adres - OSM ,,Przyszłość" 45-061 Opole ul. Katowicka 23, oznaczona nazwą i dokładnym adresem oferenta oraz opisana: Oferta - Prace budowlane -remont loggii - Wilsona". OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. - oferowaną cenę wykonania zamówienia; - kosztorys ofertowy (wartość pozycji z narzutami, z podsumowaniem elementów) z podaniem składników cenotwórczych, odrębnie dla każdego budynku. - potwierdzenie terminu wykonania prac zgodnie z pkt. 3 Specyfikacji lub informację w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona przedmiot zamówienia; - aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert dokument potwierdzający status prawny Oferenta i dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie obejmującym zamówienie; - oświadczenie o dostarczeniu przed podpisaniem umowy odnawialnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej dwukrotnie wyższej od składanej oferty; - referencje (przygotowane zgodnie z kryteriami wyboru ofert); - warunki płatności (w całości po wykonaniu i odbiorze prac objętych umową lub płatność częściowa w trakcie realizacji prac do 70% wartości wynagrodzenia - maksymalnie 2 faktury częściowe, 30% wynagrodzenia płatne po wykonaniu i odbiorze całości prac objętych umową); - oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ; - oświadczenie o minimum pięcioletnim okresie udzielanej gwarancji; - oświadczenie, że gwarancja obejmuje ewentualne wykwity mikroorganizmów; - oświadczenie o rodzaju proponowanego zabezpieczenia gwarancji (depozyt lub ubezpieczenie w wysokości 5% wartości wynagrodzenia); - imienne wskazanie kierownika robót / kierownika budowy członka izby zawodowej. 8. KRYTERIA WYBORU OFERT I ICH ZNACZENIE OCENA OFERT: a. Cena - 97% b. Wiarygodność Oferenta - 3 % 3 % - referencje za zrealizowane prace o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, pod warunkiem załączenia referencji na zrealizowane prace na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł (kwoty wynikające z referencji nie będą sumowane w celu spełnienia postawionego warunku, maksymalnie po 1% za każdą referencję za zrealizowane prace na kwotę niemniejszą niż 100 tys. zł, maksymalnie 3%). 3) Po otwarciu kopert z ofertami Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty z powodu; a. braku lub niewłaściwego przygotowania oferty lub któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt.6, b. braku wymaganych podpisów, c. braku proponowanej ceny wynagrodzenia, d. braku wpłaty wadium. 4) Informacja o wynikach postępowania przetargowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń OSM ,,Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23. 10.ZAWARCIE UMOWY Z Oferentem, którego oferta zostanie przyjęta w postępowaniu przetargowym, zostanie podpisana umowa wg wzoru, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 12. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO - unieważnienia zamówienia bez podania przyczyn, - wybrania oferty, której cena w sposób znaczący odbiega od cen pozostałych Oferentów, - wybrania oferty, której termin jest niezgodny ze specyfikacją, - ograniczenia zakresu robót objętych zamówieniem, bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Oferentów. Kontakt: Wszelkich szczegółowych wyjaśnień udzielają pracownicy: - Działu ds. Obsługi Technicznej i Eksploatacji OSM. "Przyszłość" Opole ul. Katowicka 23 pok. 7, 8, 9, 10, tel. 77 453 86 01, wew. 4 e-mail: sekretariat@osm.opole.pl - Administracja Osiedla ,,Chabry" Opole, ul. Chabrów 50A, 77 455-84-48, e-mail: chabry@osm.opole.pl. |