Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Banie ul. Skośna 6 74-110 Banie powiat: gryfiński (091) 506 70 00, Fax (091) 4166 353, tel. 91 506 70 46 urzad@banie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Banie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (091) 506 70 00, Fax |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. ,,Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Swobnicy" II. Na kopercie/faksie/e-mailu* należy umieścić: a. Nazwę i adres Wykonawcy b. Tytuł: ,,Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Swobnicy" IV. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Swobnicy wynikającej z wykonanego audytu energetycznego - WARIANT 1: o Modernizacja kotłowni (system grzewczy). Przewidziana wymiana źródła ciepła na gruntową pompę ciepła wraz z wymianą wewnętrznej instalacji CO. Montaż instalacji fotowoltaicznej (20 kWp) dla potrzeb pompy ciepła; o CWU - gruntowa pompa ciepła (ciepła woda użytkowa); o Stolarka drewniana do wymiany ze względu na niską izolacyjność termiczną; o Modernizacja wentylacji sali sportowej na mechniczną nawiewno-wywiewną z rekuperacją; o Docieplenie - stropodach; o Poliwęglan w ramach aluminiowych do wymiany. Wymiana systemowa przeszklenia aluminiowe z łamaczami światła w celu uniknięcia letniego przegrzewania sali; o Docieplenie - ściana zewnętrzna; o Przeszklenie aluminiowe. Wymiana pustaków szklanych na przeszklenie aluminiowe. 1.1 W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą: o inwentaryzacja architektoniczno-budowlana w zakresie niezbędnym do opracowania przedmiotowej dokumentacji projektowej - 3 egz. o projekt architektoniczno - budowlany - 3 egz. o projekt techniczny/wykonawczy w podziale na poszczególne branże - 3 egz. o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 3 egz. o przedmiar robót w podziale na poszczególne branże - 2 egz. -kosztorys inwestorski w podziale na poszczególne branże - 2 egz. Całość dokumentacji dostarczona również na nośniku elektronicznym typu pendrive. W tym zarówno część opisowa jak i rysunkowa zapisane w dwóch rodzajach plików: do odczytu (z rozszerzeniem .pdf) oraz w wersjach edytowalnych (z rozszerzeniami .dwg, .doc lub .docx), pliki kosztorysów w wersji edytowalnej z rozszerzeniem .ath lub .kst 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Dokumentację projektową należy sporządzić w opracowaniu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności: a) Projektu budowlanego sporządzonego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2023 poz. 682 t.j. ze zm.) b) Projektów wykonawczych, wszystkich wymaganych branż oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonych zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno -użytkowego (Dz. U. z 2021 r. póz. 2454). c) Informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, sporządzonej zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. d) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. póz. 2458). 2.2. Uzyskanie pozwoleń, opinii i uzgodnień projektów ze wszystkimi wymaganymi instytucjami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych, w zależności od przyjętych rozwiązań oraz na podstawie stosownego pełnomocnictwa reprezentowanie Zamawiającego i przeprowadzanie wszystkich niezbędnych czynności, aż do odbioru decyzji z klauzulą prawomocności.1 2.3. Do Wykonawcy należy ścisła współpraca na każdym etapie prac w zakresie uzgodnienia i zaakceptowania przygotowanej koncepcji z Zamawiającym oraz nieodpłatne uczestnictwo w przeprowadzeniu procedur przetargowych. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania i weryfikacji wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania przedmiotu zamówienia. 2.6. W razie konieczności uwzględnienia zwiększenia mocy przyłączeniowych lub zaprojektowanie nowych przyłączy np. prądu. Zamawiający posiada podstawowa inwentaryzację budowlana budynku. Dokument nr: SPU.7011.1.2025.KŻ Składanie ofert: I. Ofertę należy: a. złożyć w jednej zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego* lub c. przesłać e-mailem na adres: urzad@banie.pl IX. Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 22 stycznia 2025 r. do godz. 15:00. Miejsce i termin realizacji: V. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 30 maja 2025 r. Wymagania: III. Oferta winna: a. zawierać cenę obejmująca całość zamówienia (cyframi i słownie); b. zawierać cenę jednostkową netto i brutto, jeżeli wynika to ze specyfiki przedmiotu zamówienia; c. zawierać okres gwarancji; d. być napisana w języku polskim, czytelnie, trwałą techniką. 2.5. Przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie (adres Swobnica 12, 74-110 Banie zlokalizowanej na działce nr 360/1 i 360/2). VI. Na ofertę Wykonawcy składają się następujące dokumenty: a. Formularz oferty wg wzoru załączonego do zaproszenia; b. Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną wykaz osób biorących udział w zamówieniu stanowiący załącznik nr 2 do zapytania; c. Podpisane Ochrony danych osobowych (RODO); d. Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania; e. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; VII. Przy wyborze oferty do realizacji Zamawiający będzie kierował się kryterium: CENA = 100 % VIII. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obowiązuje przez okres związania umową i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. XI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie bip.banie.pl w zakładce Postępowania - Zamówienia publiczne poniżej 130 000 zł netto. XII. Zamawiający może bez podania przyczyny unieważnić niniejsze postępowanie w każdym momencie lecz przed podpisaniem umowy z wykonawcą na wykonanie prac. XIII. Informacje dotyczące zawarcia umowy: Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle do Wykonawcy zamówienie/zlecenie/umowę* w sprawie zamówienia publicznego. Kontakt: X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Klaudia Żurawska tel. 91 506 70 46, kzurawska@banie.pl |