Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa przeprowadzenia audytu ergonomicznego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań powiat: Poznań 0-61 846 61 76 karolina.salis@up.poznan.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210306 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 0-61 846 61 76 |
Termin składania ofert: | 2025-01-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa przeprowadzenia audytu ergonomicznego pomieszczeń biurowych oraz indywidualnych konsultacji ergonomicznych stanowisk pracy Powstaje w kontekście projektu FEWP.06.04-IZ.00-0021/23 - Bezpieczni z natury. Wsparcie ergonomii pracy na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu Część 1 Usługa przeprowadzenia audytu ergonomicznego i konsultacji s Przedmioty zamówienia Usługa Usługi inne Opis Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu pomieszczeń biurowych oraz indywidualnych konsultacji ergonomicznych stanowisk pracy. ZADANIE 1 - Usługa przeprowadzenia audytu ergonomicznego we wskazanych pomieszczeniach biurowych. ZADANIE 2 - Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji ergonomicznych stanowisk pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia. CPV: 71317210-8 Dokument nr: 2025-27419-210306 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-10 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Poznań Gmina Poznań-Jeżyce Miejscowość Poznań Wymagania: Zamówienia uzupełniające tak Warunki zmiany umowy jak we wzorze umowy Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis nie dotyczy Typ Wiedza i doświadczenie Opis jak w zapytaniu ofertowym Typ Potencjał techniczny Opis jak w zapytaniu ofertowym Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis jak w zapytaniu ofertowym Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis jak w zapytaniu ofertowym Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis jak w zapytaniu ofertowym Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-02 Data ostatniej zmiany 2025-01-02 12:14:08 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis całkowita cena wykonania zamówienia waga: 70% Czy kryterium cenowe NIE Opis DODATKOWE OSOBY WSKAZANE DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA waga kryterium: 20% Czy kryterium cenowe NIE Opis SPECJALISTYCZNE OPROGRAMOWANIE/APLIKACJA waga kryterium: 10% Kontakt: Osoby do kontaktu Karolina Salis-Maciejewska tel.: 0-61 846 61 76 e-mail: karolina.salis@up.poznan.pl |